Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, בקרוב מאוד אני קונה סופר-מיני האצ׳בק כזה מגניב ויש לי כמה אפשרויות שחשבתי עליהן

או אלפא רומיאו מיטו, שהיא פשוט יפיפיה

או אאודי A1 Sportback

או ללכת על כיוון אחר לגמרי ולקחת את האלפא ג׳ולייטה

 

או מה שאתם מציעים לי עד תקציב של 150K :)

אני לא כל כך מבין במכוניות, העדיפות שלי היא כמובן אוטומט, צריכת הדלק לא כל כך חשובה, מה שכן חשוב זה שיהיה סופר נוח והנדל גבוה

 

תודה לכם :)

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מעבר לתקציב, מה הדרישות שלך מהרכב?

ומה הסיכוי שאתה אותו אפי שעצר אותי לשיחה קצרה באיזור בורסת ר"ג לפני כשבועיים-שלושה כשנסעתי באיזור במיטו כחולה?

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם
מעבר לתקציב, מה הדרישות שלך מהרכב?

ומה הסיכוי שאתה אותו אפי שעצר אותי לשיחה קצרה באיזור בורסת ר"ג לפני כשבועיים-שלושה כשנסעתי באיזור במיטו כחולה?

הסיכוי קלוש אני חושב חח

ואני מחפש גם אבזור טוב, שיהיה לו מחשב כזה מגניב עם דיאנאיי סיסטם אתה יודע.. ושלא יעשה הרבה רעש בכביש ושיהיה מעל ל140 כ״ס

פורסם
הסיכוי קלוש אני חושב חח

ואני מחפש גם אבזור טוב, שיהיה לו מחשב כזה מגניב עם דיאנאיי סיסטם אתה יודע.. ושלא יעשה הרבה רעש בכביש ושיהיה מעל ל140 כ״ס

 

תסלחו לי על הבורות ,מה זה "דיאנאיי סיסטם " :shock:

תבדוק את האופל OPC המצויינת.

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4701/1887585

פורסם

הבחור מחפש בעיקר רכב שנראה טוב ולא ספורטיבית כמו ה-OPC שהיא בעלת תיבה ידנית בלבד, וטוב שכך!

 

A1 ומיטו הן אופציות טובות. DNA זה פיצ'ר ששייך לאלפא.

 

אופציות ששווה לשקול: מיני קופר, DS3, שירוקו, אסטרה GTC ואולי גם פולו GTI.

 

מערכת מולטימדיה יפה אפשר לקנות היום ב-3000 שקל, אל תסתנוור מהשטות הזאת.

פורסם
הבחור מחפש בעיקר רכב שנראה טוב ולא ספורטיבית כמו ה-OPC שהיא בעלת תיבה ידנית בלבד, וטוב שכך!

 

A1 ומיטו הן אופציות טובות. DNA זה פיצ'ר ששייך לאלפא.

 

אופציות ששווה לשקול: מיני קופר, DS3, שירוקו, אסטרה GTC ואולי גם פולו GTI.

 

מערכת מולטימדיה יפה אפשר לקנות היום ב-3000 שקל, אל תסתנוור מהשטות הזאת.

 

אלה הכיוונים שלי, תודה! חח אתה מבין אותי

עכשיו אני רק צריך ללכת סוכנות סוכנות לראות מה הכי מתאימה לי חח

פורסם
תבדוק אם מיני קופר s נכנסת לך בתקציב.

 

אז זהו, הבעיה שאני מתתתתת למיני קופר הקבריולט, אבל הבעיה שזה הרבה מעבר לתקציב ואני לא מבין למה, זה עולה 220K ואני משתגעעע למה

פורסם

אם אתה אומר שאתה לא כ"כ מבין במכוניות, וגם שהמראה והנוחות הם הדברים שיותר חשובים לך ברכב,

למה כ"כ חשוב לך מעל 140 כ"ס?

 

ונחזור לשאלה שלך:

מה לגבי לנצ'יה אפסילון?

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
פורסם
אם אתה אומר שאתה לא כ"כ מבין במכוניות, וגם שהמראה והנוחות הם הדברים שיותר חשובים לך ברכב,

למה כ"כ חשוב לך מעל 140 כ"ס?

 

ונחזור לשאלה שלך:

מה לגבי לנצ'יה אפסילון?

 

חחחחח כי ההורים שלי קונים קיה סול חדשה ויש לה 140 כס ולא רוצה שלשלי תהיה פחות מ140 כס

פורסם

לפי איך שאתה כותב אתה בערך בן 17-18, ההורים מודעים להוצאה הכספית של 150 אלף?

 

לא דיברתי על המיני קבריולט, מדובר על אס רגילה אבל אני חושב שהיא עולה 180.

Got To love It

פורסם

אז אתה רוצה את ה-140 סוסים רק כדי להגיד שיש לך יותר מלהורים שלך?:?

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
פורסם

1. סגנון הכתיבה מאודדד מרמז שאתה בן 17 שרק קיבל רשיון, חחח

2. הורים שקונים להם סול ולילד מתנה A1 ספורטבק? לא מסתדר לי

3. להערכתי אתה לא באמת הולך לקנות שום דבר מעבר לאיזה 206 מפורקת עם ג'אנטים, סאנרוף ואנג'ל אייז. (אה, ומחשב "כזה מגניב עם דיאנאיי")

4. מה שהופך את השרשור הזה למיותר

 

אם טעיתי, קבל התנצלותי והמלצה לסיטרואן DS3 - היא תיתן לך by far הכי הרבה שאר רוח בתמורה למחיר.

(באשר למיטו והאפסילון, ובעצם כל מה שמגיע מקונצרן פיאט תבקש נסיעת מבחן ותראה איך אתה מסתדר עם התיבה החד-מצמדית, רוב חובבי האוטומט ממש לא סובלים אותה.)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...