Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מבין את הצורך לומר לי כמה אני אולי לא מבין, ובן 17, וכו׳

 

אבל אני באמת לא מבין במכוניות, ולא, ההורים שלי לא קונים לי את האוטו, אני עובד, יש לי כרגע 120 אלף ש״ח במזומן ואני מחפש מימון באחת הסוכנויות.

בגלל זה אמרתי, המקסימום זה סופר-מיני ב150.

למה סופר-מיני? כי נדלקתי עליהן

 

אבל חלקכם באמת לא הייתם צריכים להגיב בצורה כל כך משפילה :/

פורסם

חסכת 120 אלף ש"ח מעבודה קשה ואתה מבזבז את כל (אני מעריך שזה כל הכסף אחרת לא היית לוקח מימון כנראה) הכסף על רכב חדש ועוד לוקח מימון?

אם אתה עוד גר בבית של הורים אני מציע שלא תעשה את הטעות הזו, ההתלהבות מלנהוג ברכב חדש תעבור די מהר ואז תצטער על המהלך.

פורסם
1. סגנון הכתיבה מאודדד מרמז שאתה בן 17 שרק קיבל רשיון, חחח

2. הורים שקונים להם סול ולילד מתנה A1 ספורטבק? לא מסתדר לי

3. להערכתי אתה לא באמת הולך לקנות שום דבר מעבר לאיזה 206 מפורקת עם ג'אנטים, סאנרוף ואנג'ל אייז. (אה, ומחשב "כזה מגניב עם דיאנאיי")

4. מה שהופך את השרשור הזה למיותר

 

אם טעיתי, קבל התנצלותי והמלצה לסיטרואן DS3 - היא תיתן לך by far הכי הרבה שאר רוח בתמורה למחיר.

(באשר למיטו והאפסילון, ובעצם כל מה שמגיע מקונצרן פיאט תבקש נסיעת מבחן ותראה איך אתה מסתדר עם התיבה החד-מצמדית, רוב חובבי האוטומט ממש לא סובלים אותה.)

 

רק חבל שלמיטו ולג'ולייטה יש תיבה דו-מצמדית בסגנון ה DSG :roll:

emotion of motion

פורסם

ממתי TCT נהיה סטנדרט בכל גרסאות היוליה והמיטו? :roll:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לפותח השרשור,אל תבזבז 150 אלף על רכב ראשון,

אני אלא אם אתה מגיע ממשפחה עמידה(מאוד) ולא נורא על ירידת ערך,ביטוח,אחזקה וכו.יבואו עוד הרבה 150K בחיים ואפילו יותר.

במידה וזה לא הקייס,

חבל,אני מבין מאוד את הצורך שלך לנהוג ברכב מגניב,יפה,מהיר נוצץ,וכמו שאמרו פה לפני ההתלבות תרד דיי מהר.

אבל להרגיש שאתה נוסע במשהו מיוחד (גם אם אתה בן 17 וזה הרכב הראשון שלך) זאת הרגשה נפלאה.

לכן בוא ננסה למצוא לך משהו באמצע מבלי לפוצץ את כל התקציב שלך על רכב חדש.

אתה יכול לקנות מיני קופר יד 2 ,שיקית,מגניבה,גם אופה(אולי תלמד להעריך את זה),ודיי זריזה,נראת עדכנית בשל העובדה שהיא דומה מאוד לדגם העכשוי.אני מעריך שאחת טובה משנתון מתקדם לא תעלה יותר מ60-70.

אודי A3 משנת 2004 ומעלה

מיטו יד שנייה.

פיאט 500 (למרות שהיא קצת נשית)יד שנייה.

Porsche 944 turbo

פורסם
1. סגנון הכתיבה מאודדד מרמז שאתה בן 17 שרק קיבל רשיון, חחח

2. הורים שקונים להם סול ולילד מתנה A1 ספורטבק? לא מסתדר לי

3. להערכתי אתה לא באמת הולך לקנות שום דבר מעבר לאיזה 206 מפורקת עם ג'אנטים, סאנרוף ואנג'ל אייז. (אה, ומחשב "כזה מגניב עם דיאנאיי")

4. מה שהופך את השרשור הזה למיותר

 

אם טעיתי, קבל התנצלותי והמלצה לסיטרואן DS3 - היא תיתן לך by far הכי הרבה שאר רוח בתמורה למחיר.

(באשר למיטו והאפסילון, ובעצם כל מה שמגיע מקונצרן פיאט תבקש נסיעת מבחן ותראה איך אתה מסתדר עם התיבה החד-מצמדית, רוב חובבי האוטומט ממש לא סובלים אותה.)

 

במיטו זה לא חד מצמדי אלה דו מצמדי

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

במחיר הזה > במידה ואין בעיה עם תיבה ידנית > קורסה OPC או אבארת' איוו.

 

הקורסה מגניבה מאוד למראה, יש לה מושבים משובחים, ביצועים טובים יותר והתנהגות עדיפה. מצד שני, אין לה צליל מנוע שעושה חשק, תא הנוסעים שלה מרגיש זול למראה / מגע ונוחות הנסיעה שלה נוראית כשהאספלט שבור / סדוק / לא אחיד.

 

האיוו מרגישה מהודרת / איכותית ונעימה משמעותית מהקורסה. בנוסף היא גם נוחה משמעותית. מצד שני, בסעיף הדינמי / מנוע היא פחות טובה מהקורסה.

 

שתיהן אופציות נאות ומהנות. הכל תלוי בך ובה העדפה שלך - אם זה היה תלוי בי, הייתי בוחר בכלל באבארת' 500 בסיסית :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
לפותח השרשור,אל תבזבז 150 אלף על רכב ראשון,

אני אלא אם אתה מגיע ממשפחה עמידה(מאוד) ולא נורא על ירידת ערך,ביטוח,אחזקה וכו.יבואו עוד הרבה 150K בחיים ואפילו יותר.

במידה וזה לא הקייס,

חבל,אני מבין מאוד את הצורך שלך לנהוג ברכב מגניב,יפה,מהיר נוצץ,וכמו שאמרו פה לפני ההתלבות תרד דיי מהר.

אבל להרגיש שאתה נוסע במשהו מיוחד (גם אם אתה בן 17 וזה הרכב הראשון שלך) זאת הרגשה נפלאה.

לכן בוא ננסה למצוא לך משהו באמצע מבלי לפוצץ את כל התקציב שלך על רכב חדש.

אתה יכול לקנות מיני קופר יד 2 ,שיקית,מגניבה,גם אופה(אולי תלמד להעריך את זה),ודיי זריזה,נראת עדכנית בשל העובדה שהיא דומה מאוד לדגם העכשוי.אני מעריך שאחת טובה משנתון מתקדם לא תעלה יותר מ60-70.

אודי A3 משנת 2004 ומעלה

מיטו יד שנייה.

פיאט 500 (למרות שהיא קצת נשית)יד שנייה.

תודה על העזרה :)

ותראה, רכב יד 2 אני לא כל כך רוצה לגעת בדברים האלה עקב הקילומטראז' ועקב כל השטויות האלה.

והרי, אנשים שקונים את המכוניות האלה כמו אאודי, מיטו, אלה לא אנשים שיושבים בבית וישנים, אתה מבין?

הם מפוצצים ת'אוטו בקילומטראז', ונורא קשה למצוא מכוניות כאלה שהן עם קילומטראז' נמוך מאוד יחסית לשנה

אבל בכל מקרה, אתה לגמרי צודק עם מה שאמרת לי, אולי אני אקנה רכב חדש אבל מהקטנות שלא עולות הרבה? כמו קיה ריו או פיקנטו?

או אפילו שברולט ספארק?

כאלה אבל חדשות, כי הן עולות ממש קצת, אחרי כל האיבזורים ואחרי הכל, כל אחת כזאתי עולה 85K גג

פורסם
במחיר הזה > במידה ואין בעיה עם תיבה ידנית > קורסה OPC או אבארת' איוו.

 

הקורסה מגניבה מאוד למראה, יש לה מושבים משובחים, ביצועים טובים יותר והתנהגות עדיפה. מצד שני, אין לה צליל מנוע שעושה חשק, תא הנוסעים שלה מרגיש זול למראה / מגע ונוחות הנסיעה שלה נוראית כשהאספלט שבור / סדוק / לא אחיד.

 

האיוו מרגישה מהודרת / איכותית ונעימה משמעותית מהקורסה. בנוסף היא גם נוחה משמעותית. מצד שני, בסעיף הדינמי / מנוע היא פחות טובה מהקורסה.

 

שתיהן אופציות נאות ומהנות. הכל תלוי בך ובה העדפה שלך - אם זה היה תלוי בי, הייתי בוחר בכלל באבארת' 500 בסיסית :wink:

 

תודה על התגובה! אני אשקול את הקורסה :)

פורסם

לא משנה בן כמה אתה ומאיזה מעמד כלכלי אתה מגיע, אם יש לך חלום (בתור אחד שהגשים חלום דומה בגיל מאוחר) לך עליו בלי לחשוב פעמיים.

 

בהצלחה בכל מה שתבחר.

פורסם
תודה על העזרה :)

ותראה, רכב יד 2 אני לא כל כך רוצה לגעת בדברים האלה עקב הקילומטראז' ועקב כל השטויות האלה.

והרי, אנשים שקונים את המכוניות האלה כמו אאודי, מיטו, אלה לא אנשים שיושבים בבית וישנים, אתה מבין?

הם מפוצצים ת'אוטו בקילומטראז', ונורא קשה למצוא מכוניות כאלה שהן עם קילומטראז' נמוך מאוד יחסית לשנה

אבל בכל מקרה, אתה לגמרי צודק עם מה שאמרת לי, אולי אני אקנה רכב חדש אבל מהקטנות שלא עולות הרבה? כמו קיה ריו או פיקנטו?

או אפילו שברולט ספארק?

כאלה אבל חדשות, כי הן עולות ממש קצת, אחרי כל האיבזורים ואחרי הכל, כל אחת כזאתי עולה 85K גג

 

מה נראה לך שאנחנו עושים? נוסעים כל יום לאילת? עשיתי עם המיטו 39K ק"מ ב 3 שנים, זה פחות מהממוצע ואני בטוח שאני לא היחיד.

 

לגופו של עיניין, זה פורום רכב ולא פורום יעוץ כלכלי אז אני לא מבין את כל אלה שחושבים שצריך לקנות פיקנטו. צריך גם להינות בחיים.

אם בכל זאת אתה רוצה לחסוך, לא חייבים לרדת לפיקנטו או ספארט. אפשר לקנות סופרמיני נחמדה כמו איביזה או פולו.

emotion of motion

פורסם

מסכים שלא צריך לחנך כאן ולא צריך להכנס לאנשים לכיס.

 

אבל רק בעמוד הקודם הוא כתב שהקורסה לו בשבילו..פתאום כן..

 

בטח ש-OPC זה ממש לא רכב לנהג חסר ניסיון, בלי קשר למחיר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...