Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אתה אכן בן 17 לערך, מציע לך לקחת בכובד ראש את השיקולים הכלכליים שהועלו כאן...

 

עמלת קשה וחסכת - כל הכובד.

 

עכשיו תוציא את כל הכסף שיש לך ועוד קצת שאין לך על אוטו חדש שיאבד מערכו - תתגייס לצה"ל ושלוש שנים תהיה לך הכנסה קבועה... של 4 פתי לחם ושתי ליטר דלק בחודש. :shock:

 

That being said,

 

גם אני בגילך רכשתי רכב ספורט ראשון - איביזה fr (יד שנייה) ב-100k דאז והיום קצת פחות מ-10 שנים אחרי נוהג על רכב שאמור היה לעלות כ-200k חדש בלי חרטות...

 

צריך להנות מהחיים... או כמו הסלוגן של אחת מהיצרניות שהועלו כאן -

 

'חיים רק פעם אחת'...

 

תקנה ותהנה. רק היה שקול.

 

גיא

 

נ.ב.

 

אם כל כך חשוב לך מושבי עור - תקנה את הוולסטור הפשוטה, סע ל'אוטו אלגנס' ביהוד, תשלם 6k ויהיו לך אחלה מושבי עור.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

א. אני לא יודע מה אתם רוצים, באוקטובר מלאו לי 22, מספיק עם הזלזול

ב. אני יכול לקחת מימון כי אני יכול להרשות לעצמי מימון, לזה שמעלי-אל תעשה את החשבונות במקומי

וזה בנוגע לכולכם, כבר ציינתי מימון של עד 30K, מה פתאום אתם אומרים איך לנהל את זה?

 

חוץ מכמה אנשים בודדים פה, יש כאן גועל נפש של אנשים, בן אדם שלא מבין במכוניות, ישר תוקפים אותו? מה זה השטויות האלה?

פורסם
זה הזה של ה500C?

 

דווקא הזה של הEVO :twisted:

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

באמת לא מבין מה האינטרס שלכם לצחוק על הבנאדם.

לדעתי הוולוסטר תתאים לך.תנסה נסיעת מבחן.

ובקשר ל140 כ"ס יש יחס בין משקל לכ"ס וכנראה שלך יהיה יחס טוב בהרבה מזה של ההורים שלך.

פורסם

ובקשר לכסף-לא מתכוון להתערב רק לעזור כי אולי לא שמת לב לכל מיני דברים.

יש עוד הוצאות של טיפולים ברכב ובגלל שאתה נהג צעיר יהיה לך גם ביטוח יקר.

אל תשכח שגם הדלק לא זול בכלל וזה עוד הוצאה של קרוב ל1000 שקל בחודש.

אל תוותר אל החלום שלך.

פורסם
רציתי לשאול שאלה, יש סיבה למה אף אחד לא הציע לי את הבמוו סדרה 1?

הוא לא מצדיק את המחיר או משהו?

 

1. חורגת מהתקציב שלך

2. 136 כ"ס - אתה ביקשת 140 ומעלה

3. אחזקה יקרה יחסית

4. ביטוח יהיה יקר מאוד

 

לפי דעתי עדיף לך את הולוסטר

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
פורסם
1. חורגת מהתקציב שלך

2. 136 כ"ס - אתה ביקשת 140 ומעלה

3. אחזקה יקרה יחסית

4. ביטוח יהיה יקר מאוד

 

לפי דעתי עדיף לך את הולוסטר

 

תשמע, אין לי בעיה לרדת ב4 כוחות סוס אם מדובר בבמוו חח, אל תשכח שזה גם איכות חומרים.

וחורגת מהתקציב שלי? לא, חדשה זה 140 בול.

פורסם
תשמע, אין לי בעיה לרדת ב4 כוחות סוס אם מדובר בבמוו חח, אל תשכח שזה גם איכות חומרים.

וחורגת מהתקציב שלי? לא, חדשה זה 140 בול.

באתר של ב.מ.וו כתוב 165

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
פורסם
נכון, ואם זה יונדאי ולוסטר, אז ברור שזה לא כמו אלפא ג'ולייטה באחזקה.

 

ולדניאל, כן, למה שאני לא אקח נגיד את גירסאת האליט? סאנרוף ומושבי עור זה סה"כ להרגשה יותר ספורטיבית, זה הכל, מה הבעיה בזה?

 

אבל מה שכן אני חייב לציין, שנדלקתי בטירוף על הפולו GTI 1.4, וואו הוא מדהים, כל הביקורות עליו טובות

 

אני לקחתי אחת בליסינג. אל תעשה את הטעות הזאת. יכול להיות שבמזל תיפול על מנוע טוב אבל ביחס למספר המכוניות האלה בארץ יש אחוז גבוה של מאוכזבים. סתם שתדע, עד 5500 ק"מ מלאתי 3 פעמים מיכל שמן מלא!!!

פורסם
א. אני לא יודע מה אתם רוצים, באוקטובר מלאו לי 22, מספיק עם הזלזול

ב. אני יכול לקחת מימון כי אני יכול להרשות לעצמי מימון, לזה שמעלי-אל תעשה את החשבונות במקומי

וזה בנוגע לכולכם, כבר ציינתי מימון של עד 30K, מה פתאום אתם אומרים איך לנהל את זה?

 

חוץ מכמה אנשים בודדים פה, יש כאן גועל נפש של אנשים, בן אדם שלא מבין במכוניות, ישר תוקפים אותו? מה זה השטויות האלה?

 

א. אתה זה שמזלזל בנו עם כל ה"חחח"אים, ובמורה ללשון שלך.

ב. תעשה מה שאתה רוצה עם הכסף שלך, אבל במקום לבזבז את זמננו בשטויות, נסה קודם לברר מה אתה יכול לקנות איתו, ומה מתאים לך או לא. טיפה שיעורי בית לפני ששואלים שאלה יכולים לעזור הרבה מאוד לצורך קבלת תשובות שיניחו את דעתך. תחשוב על זה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...