Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא פוסל אלפא.

 

אברת' - אם אתה רוצה להרגיש את הדופק שלך בסנכרון מושלם עם המנוע.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

לא שווה לך 500 אבארט יש לה רק 135 כ"ס:lol:

 

ועכשיו בנימה רצינית, תדבוק במכוניות כמו מיני קופר, DS3, שירוקו 1.4, אסטרה GTC ולא בגרסאות החמות (הוט האץ').

 

זה פשוט מתכון לגמור בתוך איזה גדר הפרדה.

 

אופציה ששווה לך מאד לשקול זאת הולוסטר, תקבל 140 כ"ס(כמו שאתה רוצה) והרכב שוקל מעט מאד ולכן יהיה מהיר יותר משל ההורים שלך. הרכב נראה מצויין ובטיחותי מאד.

בנוסף לא תצטרך להלוות כסף ויכול להיות שישאר לך קצת עודף לביטוח ולדלק.

פורסם
לא שווה לך 500 אבארט יש לה רק 135 כ"ס:lol:

 

ועכשיו בנימה רצינית, תדבוק במכוניות כמו מיני קופר, DS3, שירוקו 1.4, אסטרה GTC ולא בגרסאות החמות (הוט האץ').

 

זה פשוט מתכון לגמור בתוך איזה גדר הפרדה.

 

אופציה ששווה לך מאד לשקול זאת הולוסטר, תקבל 140 כ"ס(כמו שאתה רוצה) והרכב שוקל מעט מאד ולכן יהיה מהיר יותר משל ההורים שלך. הרכב נראה מצויין ובטיחותי מאד.

בנוסף לא תצטרך להלוות כסף ויכול להיות שישאר לך קצת עודף לביטוח ולדלק.

החלק המצחיק הוא שהולוסטר מגיעה בדגם האליט ל150 -בול-

פורסם
החלק המצחיק הוא שהולוסטר מגיעה בדגם האליט ל150 -בול-

 

למה אתה צריך את הדגם ה-ELITE. מדובר בדיוק באותו הרכב כמו הולוסטר שעולה 110K(ידנית) 120K(אוטומטית).

 

זה אותו הרכב רק עם יותר אבזור! מיותר לחלוטין!

 

לך תראה את הרכב במציאות גם בגרסת הבסיס הוא נראה מצויין ולא יחסר לך כלום בו.

פורסם
מה אתה אמא שלו? ואם בא לו סאנרוף, מושבי עור, הנעה ללא מפתח ומראות מתקפלות?

 

אני לא אמליץ על צרכנות גרועה. אפשר לעשות צרכנות טובה ב-200K וצרכנות גרועה לצורך העניין ב-150K.

פורסם
לא משנה בן כמה אתה ומאיזה מעמד כלכלי אתה מגיע, אם יש לך חלום (בתור אחד שהגשים חלום דומה בגיל מאוחר) לך עליו בלי לחשוב פעמיים.

 

בהצלחה בכל מה שתבחר.

 

ממש מרגש, "להגשים את החלום".

סליחה על הצדקנות, ואולי כבר הזדקנתי, אבל לפעמים צריך לעצור, ובעיקר צעירים עם ה"חלומות" האלה.

יש הרבה "חלומות" ראויים לשמם שכדאי להגשימם. רכב-פוזה בסכום רב מאוד, בעיקר אם הוא לא מאלו

שהמליונים נוזלים להם מהאוזנים, הוא לא אחד מהם.

פורסם
יש גם מיצובישי ספורטבק

מתאימה גם בלוק גם במחיר וגם בכ"ס וכמובן פרקטית מאוד.

הוא בן 17, לא בן 70.

 

ממש מרגש, "להגשים את החלום".

סליחה על הצדקנות, ואולי כבר הזדקנתי, אבל לפעמים צריך לעצור, ובעיקר צעירים עם ה"חלומות" האלה.

יש הרבה "חלומות" ראויים לשמם שכדאי להגשימם. רכב-פוזה בסכום רב מאוד, בעיקר אם הוא לא מאלו

שהמליונים נוזלים להם מהאוזנים, הוא לא אחד מהם.

ואתה תקבע בשבילו מה חלום ראוי ומה לא? גם לי היה חלום כזה והגשמתי אותו. לא מצטער לרגע.

emotion of motion

פורסם

לפותח השרשור, קודם כל תנסה להבין את מבנה העלויות של אחזקת רכב, אח"כ תסיק מזה בדיוק כמה אתה רוצה להוציא ואז אפשר יהיה להבין כמה תעלה לך כל מכונית לשנה.

 

מכונית ב150K לא בהכרח תעלה 50% לאחזקה יותר ממכונית של 100K, זה מאוד תלוי במה בדיוק אתה רוכש.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
לפותח השרשור, קודם כל תנסה להבין את מבנה העלויות של אחזקת רכב, אח"כ תסיק מזה בדיוק כמה אתה רוצה להוציא ואז אפשר יהיה להבין כמה תעלה לך כל מכונית לשנה.

 

מכונית ב150K לא בהכרח תעלה 50% לאחזקה יותר ממכונית של 100K, זה מאוד תלוי במה בדיוק אתה רוכש.

 

נכון, ואם זה יונדאי ולוסטר, אז ברור שזה לא כמו אלפא ג'ולייטה באחזקה.

 

ולדניאל, כן, למה שאני לא אקח נגיד את גירסאת האליט? סאנרוף ומושבי עור זה סה"כ להרגשה יותר ספורטיבית, זה הכל, מה הבעיה בזה?

 

אבל מה שכן אני חייב לציין, שנדלקתי בטירוף על הפולו GTI 1.4, וואו הוא מדהים, כל הביקורות עליו טובות

פורסם
נכון, ואם זה יונדאי ולוסטר, אז ברור שזה לא כמו אלפא ג'ולייטה באחזקה.

 

ולדניאל, כן, למה שאני לא אקח נגיד את גירסאת האליט? סאנרוף ומושבי עור זה סה"כ להרגשה יותר ספורטיבית, זה הכל, מה הבעיה בזה?

 

אבל מה שכן אני חייב לציין, שנדלקתי בטירוף על הפולו GTI 1.4, וואו הוא מדהים, כל הביקורות עליו טובות

 

קודם כל, שאתה קונה רכב חדש מהניילון הוא תחת אחריות. אתה סה"כ משלם על טיפולים שזה הבדל של כמה מאות ש"ח לפה או לכאן. גולייטה בעלת מנוע 1.4 מולטי אייר היא מאד חסכונית בדלק, כנראה שגם יותר מהולוסטר.

 

אני אדבר מניסיון. אגב, לא הבנתי מה הקשר בין סאנרוף לספורטיביות. במקרה יש לי סאנרוף ברכב , זה באמת נחמד אבל לא הוספתי על זה 30K. לגבי מושבי עור, בנהיגה ספורטיבית הם מהווים חסרון. שתתחיל לתקוף פניות ותחליק במושב מצד לצד תבין למה אני מתכוון.

לרגע אחד לא אמרתי שזאת בעיה, תוסיף. באופן אישי אני לא הייתי מוסיף 30K בשביל לקבל אותו הרכב בדיוק עם מושבי עור.

 

לגבי ה-GTI:

1. לא כל הביקורות טובות. אני לא אומר שזה רכב רע, ציינתי אותו כאן בהודעה הראשונה שלי.

2. אתה מדבר כאן על מכוניות שאתה לא מכיר. לך תבדוק אותם בפועל ותעשה עליהן נסיעת מבחן.

3. לדעתי זה גם מתכון לגמור בתוך גדר הפרדה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...