Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסאונד יוצא תקין לגמרי לפעמים ולפעמים יש רעש. (אפילו כשהרכב מונע). ניסינו להפעיל מזגן , אורות , איתותים, כשאין רעש שום דבר לא משפיע.

הנורה שמהבהבת היא נורה כחולה . היא לא ממש מהבהבת קצת קשה לתאר, זה יותר כמו ריצודים שתואמים לרעש שיוצא מהמגבר ומהרמקולים.

פורסם

רעש מהמגבר אין ולא היה אצלי וגם לא נורת ביקורת מרצדת. הסאונד עצמו נקי וחלק ללא הפרעות.

בווליום 0 יש לי רעש סטטי אבל כמעט ולא מורגש ככה היה לי גם עם מגברים קודמים אבל בשום אופן זה לא השליך על הצליל עצמו לא משנה באיזה ווליום.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

רעש אלטרנטור לפעמים מגיע גם מהרמקולים.

 

לגבי הרעשים.

תנתק את החוטים מהמגבר. כאשר יש את הבעיה.

ותבדוק עם הנורה ממשיכה להבהב.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

עדכון:

 

לאחר ניסיון לקחת את האוטו לסיבוב, נראה שהבעיה מחמירה.

הסאונד התחיל "לקפוץ" ונהיה לא יציב. ווליומים קופצים ומשתנים ובסה"כ.. אפשר להגיד שלא ניתן לשמוע מוזיקה.

חשבתי שהבעיה מהחיבור לאייפון, אך כשהעברתי לרדיו זה נשמע בדיוק אותו הדבר.

כשעצרתי והסתכלתי על המגבר נראה שהנורת ביקורת מקבלת מתח לא יציב. דולקת חזק ואז חלש יותר, בקצב די קבוע כמו פולסיםץ

כשעמדתי עם האוטו עם מנוע דולק שמעתי דרך הרמקולים מין דפיקות או נקישות.

ברגע שכיביתי את המנוע זה הפסיק מיד, כלומר - זה קורה רק כשהמנוע עובד.

פורסם

יכול להיות שיש לך מתח לא יציב ברכב. מיצב מתח לא תקין באלטרנטור.

ויכול להיות שיש לך תקלה בתשתית. (פיוז לא מחובר טוב)

ויכול להיות שכדי ללכת למתקין שיבדוק.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

ויכול להיות שהבעיה בכלל במגבר.

אין לך מגבר נוסף לבדוק? רק כדי לשלול שהבעיה אכן לא מהמגבר.

פורסם

זה קצת בעייתי כי כבר חיברנו לקצוות של הכבלים מחברים שמתאימים ליציאות של המגבר הזה בפציפית.

אני אקח את המגבר לבדיקה ונראה איך מתקדמים.

ממש מקווה שהמגבר בסדר. זה החלק הכי יקר ואני לא ממש יכול להרשות לעצמי עוד הוצאות עכשיו..

פורסם

עדכון נוסף:

 

אני מנסה כל מני דברים כדי לבודד את הבעיה ושתהיה כמה שיותר ברורה.

בעת השמעת המוזיקה נראה כי הסאונד קופץ (ווליומים עולים ויורדים, ואפילו הטוויטרים מוציאים סאונד כאילו הם שרופים).

שמתי לב כי נורת הביקורת במגבר קופצת יחד עם הסאונד ובקצב שלו.

ברגע שניתקתי את כבל ה RCA - כלום. הנורה דולקת יציב.

 

יש מצב שזה בסך הכל הכבל..?

פורסם
עדכון נוסף:

 

אני מנסה כל מני דברים כדי לבודד את הבעיה ושתהיה כמה שיותר ברורה.

בעת השמעת המוזיקה נראה כי הסאונד קופץ (ווליומים עולים ויורדים, ואפילו הטוויטרים מוציאים סאונד כאילו הם שרופים).

שמתי לב כי נורת הביקורת במגבר קופצת יחד עם הסאונד ובקצב שלו.

ברגע שניתקתי את כבל ה RCA - כלום. הנורה דולקת יציב.

 

יש מצב שזה בסך הכל הכבל..?

 

לא, זה לא נראה שזה הכבל, אבל לבדיקה, כך כבל 5 מטר אחר, ותחבר אותו מראש למגבר ישירות ותבדוק.

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם

איך התצורת חיבור אצלך?

 

סט קדמי על שני ערוצים?

וסאב בגישור?

 

הקומפוננט במקרה על ערוצים 3+4 ? אם כן תוודא שהבאס בוסט כבוי.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם
איך התצורת חיבור אצלך?

 

סט קדמי על שני ערוצים?

וסאב בגישור?

 

הקומפוננט במקרה על ערוצים 3+4 ? אם כן תוודא שהבאס בוסט כבוי.

 

הם על 1+2..

 

מחר אני אשים את המגבר בבדיקה ונראה מה קורה..

פורסם

יכול להיות שהבעיה ביציאות הRCA של הHU .

תנסה להחליף בין יציאות 1,2 (אל תחבר אותם)ליציאות 3,4 (אותם תחבר במקום 1,2 לקומפוננטים )ותראה אם יש שינוי.

פורסם
יכול להיות שהבעיה ביציאות הRCA של הHU .

תנסה להחליף בין יציאות 1,2 (אל תחבר אותם)ליציאות 3,4 (אותם תחבר במקום 1,2 לקומפוננטים )ותראה אם יש שינוי.

 

נשמע לי מוזר..

כשהאוטו כבוי שומעים מצוין, וכשהמנוע עובד, פתאום זה נשמע כאילו הרמקולים שרופים.

מכבים את המנוע ושוב, כאילו לא היה כלום - הכל עובד.

אם זה היה כמו שאתה אומר, זה לא היה מפסיק לא?

פורסם

מה אמרה הבדיקה של המגבר? למראות שאני חושב שהבעיה היא לא במגבר....

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם
נשמע לי מוזר..

כשהאוטו כבוי שומעים מצוין, וכשהמנוע עובד, פתאום זה נשמע כאילו הרמקולים שרופים.

מכבים את המנוע ושוב, כאילו לא היה כלום - הכל עובד.

אם זה היה כמו שאתה אומר, זה לא היה מפסיק לא?

את זה לא ראיתי שרשמת בשרשור.אבל בכל זאת שווה לנסות את מה שרשמתי כי את זה אפשר לעשות בשנייה בסך הכל להוציא ולהכניס RCA.

ואם זה לא זה אתה יכול אוליי לבדוק את המתח שמגיע למגבר כשהרכב עובד וכשהרכב כבוי עם וולטמטר?

×
×
  • תוכן חדש...