Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם מותר לי לבנות אחד בבית?

 

ואם לא, מה התנאים לגרירת קרוואן כזה מוכן?

 

ומה המשקל המקסימאלי שמותר מבחינת החוק לרכב מסחרי עד 4 טון לגרור?

123549617134157.jpg

 

ושאלה אחרונה, מה הטסט הממוצע לעגלה נגררת?

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

אני אענה על מה שאני יודע:

עלות רישוי לעגלה נגררת: 58 ש"ח.

לבעלי רשיון לרכב פרטי/מסחרי עד 4 טון מותר לגרור נגרר שמשקלו לא יעלה על 1500 ק"ג.

פורסם

יש לי רישיון משאית,

 

אבל הרכב שלי הוא מסחרי עד 4 טון,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
האם מותר לי לבנות אחד בבית?

 

מותר לך לבנות אחד כזה בבית. מצד שני לא תקבל רשיון לנגרר.

יצור נגרר לרבות קראוון נגרר, דורש שהיצור יבוצע ב"מפעל מאושר" ובדיקת מכון תקנים/מעבדה מוסמכת.

גם אם תאורטית יחתום מהנדס רכב על כך שהנגרר עומד בכל אמות המידה הנדרשות, היות ומלכתחילה היצור לא היה במפעל מאושר, לא תוכל לקבל רשיון ולפיכך תנועתו בדרכים תאסר.

לתשומת ליבך, גם לנגרר יש רשיון ומספר רישוי וגם הוא עובר טסטים שנתיים.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

ובנוסף חייב גם בביטוח

לפי דעתי ניתן לקנות שילדה ולבנות עליה מה שרוצים.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם
מותר לך לבנות אחד כזה בבית. מצד שני לא תקבל רשיון לנגרר.

יצור נגרר לרבות קראוון נגרר, דורש שהיצור יבוצע ב"מפעל מאושר" ובדיקת מכון תקנים/מעבדה מוסמכת.

גם אם תאורטית יחתום מהנדס רכב על כך שהנגרר עומד בכל אמות המידה הנדרשות, היות ומלכתחילה היצור לא היה במפעל מאושר, לא תוכל לקבל רשיון ולפיכך תנועתו בדרכים תאסר.

לתשומת ליבך, גם לנגרר יש רשיון ומספר רישוי וגם הוא עובר טסטים שנתיים.

.

 

 

תודה על המידע, לגבי הרישוי לנגרר, אני יודע, זה כלי רכב בנפרד,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

כאשר מתקינים אצלך ברכב וו גרירה- מציינים את המשקל הנגרר המקסימלי שמותר לו לגרור! וזה תלוי במשקל העצמי של הרכב ובעוד כמה נתונים- מתקיני הוווים יודעים את זה מצויין! לגבי הייצור העצמי- לפני שאתה מנסה אפילו לגררו אותו- אתה חייב ברישוי אחרת דינו בדיוק כמו נהיגה ברכב ללא רישוי בתוקף! וזה נכון- כי כבר קרו מקרים שאנשים נהרגו מהנגרר החובבני או כזה שתוקן באופן החובבני וגרם לתאונות הקשות! אז לא משחקים עם זה...

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
תודה על המידע, לגבי הרישוי לנגרר, אני יודע, זה כלי רכב בנפרד,

 

מהצד השני של הנושא תוכל לבנות אחד שניתק מהנגרר ולא תיצרך את מסכת היסורים של הרשויות משהו כזה

דוגמא 2 לבניה.JPG

2011-07-22 10.22.35.jpg

דוגמא 3 בניה.JPG

פורסם

אסיי,

 

מה זה ניתק מהנגרר ?

האם כוונתך שהקראוון מונח על גבי עגלה מאושרת ?

כלומר, יש עגלה מאושרת ועם רשיון, ויש קראוון מושלם שאתה מניח אותו על העגלה בעזרת מנוף ? (למעשה הקראוון הוא כביכול מטען המונח על העגלה).

אם לזה התכוונת, אני לא בטוח שבעיסקה הכוללת זה יצא לך יותר זול - אולי יצא יקר יותר.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אסיי,

 

מה זה ניתק מהנגרר ?

האם כוונתך שהקראוון מונח על גבי עגלה מאושרת ?

כלומר, יש עגלה מאושרת ועם רשיון, ויש קראוון מושלם שאתה מניח אותו על העגלה בעזרת מנוף ? (למעשה הקראוון הוא כביכול מטען המונח על העגלה).

אם לזה התכוונת, אני לא בטוח שבעיסקה הכוללת זה יצא לך יותר זול - אולי יצא יקר יותר.

.

 

בטוח יוצא יותר זול ........התמונה האמצעית קרוון שלי . בניה עצמית. והינה עוד תמונה

2011-07-22 10.50.51.jpg

פורסם

כשאתה הולך לטסט, אתה מוריד את הקראוון מהעגלה ?

בדקת שהמשקל הכולל של העגלה והמטען הם בגדר המותר ?

אגב, לגבי המצנן - פתחי האיוורור שלו חסומים בתוך הארון גם מהצד וגם מאחור. זה מתכון לקיצור אורך חייו.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
כשאתה הולך לטסט, אתה מוריד את הקראוון מהעגלה ?

בדקת שהמשקל הכולל של העגלה והמטען הם בגדר המותר ?

אגב, לגבי המצנן - פתחי האיוורור שלו חסומים בתוך הארון גם מהצד וגם מאחור. זה מתכון לקיצור אורך חייו.

.

 

מוריד בטסט (בעוד שבוע טסט שני)

משקל 520 מורשה 750 קג .מה שמשאיר 230 קג לציוד , מספיק ויותר .....

 

אסי בונה קראוונים

דוגמא 4 בניה.jpg

קרוואן אלומיניום 1 (5).jpg

×
×
  • תוכן חדש...