Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעשה ברכב שכור ותקלה בקלאץ' .


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הטענה הזו מנצחת:

בחוזה אני לא חתום על שום נזק מכני, זו בעיה שלהם ולא שלי

מדובר בכשל מכאני לגמרי, הוא בהחלט עלול להגרם בגלל שימוש לקוי או זדון אבל זה עדיין נזק מכאני.

השאלה אם באמת אין שום דבר בחוזה שמזכיר שימוש תקין ונכון ברכ ונזקים שיכולים להגרם עקב כך. בדוק זאת.

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
igalr - פשרה על מה ? בחוזה רשום חד משמעית שאני מחוייב על נזק למדרך תחתון - צמיגים,שמשות וכיו"ב .

לא דובר מאומה על נזק מכני וגם אם הוא ציין בחוזה "כל פגיעה או נזק" הוא חייב לפרט על איזה נזק הוא מדבר, הוא אכן פירט בסעיפים העוקבים אך לא מציין דבר לגבי נזק מכני .

 

ביררתי את הלך הרוח בחברות גדולות כמו AVIS, שלמה סיקסט, אלדן, אלבר - אין אצלהם דבר כזה לתבוע על נזק מכני. יודע למה ? כי הם מבוטחים !

 

אל חשש הם כבר יצאו סעיף של נזק בלתי סביר , וגם אם לטענתך אין כזה סעיף אז ברור שזהו תנאי מכללא , ומכיוון שיש להם סעיף המאפשר סעד עצמי חובת ההוכחה היא עלייך.

פורסם

חשוב שתבין, אנשים פה לא חולקים על דעתך כי זה הכיף שלהם בחיים.

 

 

חלקם חושב (ואני בניהם) שעם הקייס הנ"ל בבית משפט יש לפחות 50% סיכוי שתאלץ לשאת בתשלום כל שהוא (משמעה של פשרה).

 

זה לא אומר לא ללכת לבית משפט, אתה בהחלט צריך ללכת איתם ראש בראש אבל אל תאמין בצורה עיוורת לא לאמונה שלך ולא לדעתו של העו"ד (מוצלח ככל שיהיה).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

חבר'ה ,

 

לאחר בירור מעמיק מול גורמים בענף הרכב, נאמר לי חד משמעית כי :

 

א. על פי חוק אין לחייב אותי על נזק מכאני לרכב .

ב. במידה והחברה מוצאת לנכון לחייב אותי, היא לא מורשית לחייב יותר מ 2800 ש"ח בערך (אל תתפסו אותי בדיוק על השקל) שהם סכום השתתפות עצמית. במקרה הנ"ל חוייבתי ב 5885 ש"ח (!) בניגוד לחוק שאומר חד משמעית מה גובה ההשתתפות העצמית .

 

בנוסף, לא מדובר בעסקה אלא בחוזה השכרה, את ההשכרה עצמה שילמתי בכ.א אחר ואת הפיקדון מכ.א נפרד .

צר לי שהחברה פועלת בניגוד לחוק, אך לפי בירורים משפטיים שערכתי מול מספר עורכי דין בענף הרכב והביטוח נאמרו לי הדברים הבאים באופן חד משמעי.

 

אני יכול לומר לכם שהחברה הזו מרמה הרבה מאוד אנשים, מדובר בחברה שמרמה את הציבור החרדי עד כדי כך שהציבור הזה לא מגיע יותר לשכור רכבים בחברה הזו ולכן הרמאויות שלהם יוצאות לאור- הם צריכים להתפרנס איכשהוא, אז למה לא לדפוק חילונים ?

 

הגיע הזמן לשים לזה סוף, אני הולך לטפל בזה בדרכים המקובלות וכן גם לפרסם להם בלוג ייחודי ביחד עם פירסום בתקשורת .

מיד כשהכול יסתיים,כמובן, מאחר שאני קודם כל צריך לדאוג לעצמי .

אחרי שזה יסתיים, אני לא אנוח עד שהחברה הזו לא תשלם על הנזק שהיא גורמת לי ולשאר הלקוחות שלה. אם צריך נגיש מספר תלונות למשרד התחבורה שללא ספק יפסיקו את הרמאויות שלה על ידי סגירת העסק, מאחר שהוא פועל בצורה שאינה לגיטימית .

 

צר לי שאלו העסקים במדינת ישראל, אך הגיע הזמן שמישהו יקום לעשות מעשה. לכל השאר אין זמן ! הם עובדים \ לומדים תורה. אני אעשה את זה למענם. מזל שאני עצמאי וקובע לעצמי את הלו"ז .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם
לאחר בירור מעמיק מול גורמים בענף הרכב, נאמר לי חד משמעית כי :

 

א. על פי חוק .....

ב. ... במקרה הנ"ל חוייבתי ב 5885 ש"ח (!) בניגוד לחוק שאומר חד משמעית מה גובה ההשתתפות העצמית .

 

 

צר לי שהחברה פועלת בניגוד לחוק, אך לפי בירורים משפטיים שערכתי מול מספר עורכי דין בענף הרכב והביטוח נאמרו לי הדברים הבאים באופן חד משמעי..

 

 

אותם גורמים מקצועיים (הן בענף הרכב והן משפטנים) חד משמעיים גם הפנו אותך לחוק הרלבנטי?

אם כן, נשמח לעיין בו ולהשכיל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

bagira - כל התשובות, הנהלים והחוקים במשרד התחבורה .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

עידכון : הודות ל M911 ועזרתם הנדיבה של כל מי שהגיב בנושא - הוכחשה העיסקה דרך חברת האשראי .

חברת האשראי, לאחר שקיבלה ממני התראה שיש לה תוקף משפטי, ביטלה את החיוב זאת במסגרת חוק כרטיסי האשראי .

הנושא בסופו של דבר, לא יגיע לבית המשפט וכרגע אני בהתלבטות אם לחשוף את שם החברה בפרהסיה (אין לי בעיה לפרסם באופן פרטי) .

 

אני רק יכול לומר שיש סיכוי שהנושא יגיע לבית המשפט, אך רק ביוזמתם. אני את שלי עשיתי .

 

תודה גם לכל הסקפטיים והאופטימיים שהגיבו כאן :)

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

אתה חושב שפטרת את הבעיה ע"י ביטול העיסקה דרך חברת האשראי? :shock:

 

ככל הנראה, צפה למכתב עצבני מהמחלקה המשפטית שלהם ואל תתפלא אם ההתנהגות הזאת שלך תציג אותך באור שלילי מאוד בבית המשפט (כמובן כאשר אתה הנתבע ולא התובע).

 

בהצלחה בהמשך הדרך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אותי כל הפארסה הזאת מחזקת בדבר אחד שאני משתדל לדבוק בו בכל תחום,

תמיד לעשות עסקים עם חברה רצינית גדולה ומוכרת, גם אם זה יעלה לי עד כמה לירות.

אם צריך לשכור רכב תמיד אעשה זאת באויס, באדג'ט, הרץ, אלדן וכ'.

 

לא ששם לא יכול להיות סיפור דומה, אבל הסבירות היא הרבה יותר נמוכה. לפותח השרשור, יודע מה? על הכסף או חלקו אתה עוד תתדיין או תקבל חזרה. אבל מפחיד לחשוב לדוגמא איזה טיפול או אי טיפול , או באיזה מצב תחזוקתי מחזיקות חברות כאלו את צי הרכב שלהן. אם לכאורה לדברייך מנסים עלייך שיטת מצליח, אני משער שמה שניתן לחסוך כדי שהמכוניות יתגלגלו עו ד כמה ק"מ בלי להחליף או לתקן - נעשה.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם
אתה חושב שפטרת את הבעיה ע"י ביטול העיסקה דרך חברת האשראי? :shock:

 

ככל הנראה, צפה למכתב עצבני מהמחלקה המשפטית שלהם ואל תתפלא אם ההתנהגות הזאת שלך תציג אותך באור שלילי מאוד בבית המשפט (כמובן כאשר אתה הנתבע ולא התובע).

 

בהצלחה בהמשך הדרך.

 

חברים אלו הם תקנות משרד התחבורה שכל מי שמקבל רישיון להשכרת רכב חותם עליהם , ולכן אין סבירות לחיוב השתתפות עצמית גבוהה מהסכומים בשום מקרה .

 

cid:7DA4B626-A7AE-474F-9183-47F720CBC109

דבר שני לחברה הזאת ולעוד חברות מסוגה ממש אין מחלקה משפטית וכדו' מדובר בחברות שמחזיקים בחור אחד במשרד שהוא עונה לטלפונים מנקה את המכוניות בודק את תקינותם וכו'..

 

כשמסתבכים עם חברות השכרה במקרים כאלה מה שצריך מיד לעשות זה להוציא בקשה לבצע שמאות עצמאית לרכב ולא להסתמך על מה שהם אומרים בשביל שלאחר מכן אם תגיע לבית משפט תהיה הוכחה חותכת מול ההמצאות שלהם.

מה גם שלדעתי אתה יכול לתבוע על כך שלא סיפקו לך רכב חליפי בהתאם לרכב ששכרת שזוהי אמנת השירות של חברות השכרת רכב וליסינג .

 

בהצלחה

פורסם

M911 - אתקן אותך - הם אכן סיפקו רכב חליפי, אך טענו מאוחר יותר להגנתם שאני ביקשתי שמישהו אחר ינהג ברכב, שלא העזתי לעלות על הרכב (על מנת לחזק את הטענה שאני "מודה באשמה", בו בעת שאדם אחר נהג בגלל בקשת הבעלים המפורשת, שלא אני אנהג ברכב (!) .

 

בסופו של דבר הכול בא על מקומו בשלום, את עניין התביעה אשקול בחיוב. כבעל עסק עצמאי זמני יקר אך עוד יותר יקרים לי העקרונות שלי - אחד מהם הוא רדיפת צדק והבאת האמת אל פני השטח ועל כן, אתן לכם רמז - מדובר בחברה שבעליה הינם דתיים . ממוקמת בעיר דתית . חשוב לומר שאין הרבה חברות כאלו - למעשה יש שניים-שלושה לכל היותר . העיר החרדית ממוקמת במרכז הארץ . מעבר לכך, בהתייעצות עם עורך דיני לכשיסתיים הסיפור באופן סופי אפרסם את שמם , אך כרגע לא בפרהסיה.

 

תודה רבה על תגובותיכם,

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם
אותי כל הפארסה הזאת מחזקת בדבר אחד שאני משתדל לדבוק בו בכל תחום,

תמיד לעשות עסקים עם חברה רצינית גדולה ומוכרת, גם אם זה יעלה לי עד כמה לירות.

אם צריך לשכור רכב תמיד אעשה זאת באויס, באדג'ט, הרץ, אלדן וכ'.

 

לא ששם לא יכול להיות סיפור דומה, אבל הסבירות היא הרבה יותר נמוכה. לפותח השרשור, יודע מה? על הכסף או חלקו אתה עוד תתדיין או תקבל חזרה. אבל מפחיד לחשוב לדוגמא איזה טיפול או אי טיפול , או באיזה מצב תחזוקתי מחזיקות חברות כאלו את צי הרכב שלהן. אם לכאורה לדברייך מנסים עלייך שיטת מצליח, אני משער שמה שניתן לחסוך כדי שהמכוניות יתגלגלו עו ד כמה ק"מ בלי להחליף או לתקן - נעשה.

 

בול!

ואם כולנו ננהג כך, חברות עלובות שכאלו תעלמנה, וחברות/נותני שירות/בעלי מקצוע רציניים ישארו.

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

לא מדויק. גדולים וממוסדים לא תמיד טובים יותר.

רכשתי די מזמן רדיוטייפ בתחנה המרכזית הישנה. זול וטוב. רואד סטאר כמובן. המלצתי לחבר אך שלו היה לו תקין. בעל הבסטה החזיר לו את הכסף. קניתי רמקולים אצל יבואן גדול, לא תקינים-תיקנו לי תיקון חפיפי. כך עם מוצר נוסף.

ספק אינטרנט גדול- מדי פעם גובים כסף כי לפני שנים קיבלו פרטי אשראי.

מוסך מרכזי מסוים, לא זוכר של מי[היה מזמן] לא רק יקר, הסתבר כלא ישר.במקומו עברתי ל"חפרים" שמבינים עניין, אוהבים רכב ועבודה ובמחיר הוגן.

רשת מיזללות בינלאומית- בטוח לאכול שם. בטוח גם שאין טעם. יש טובים מימנה יש גרועים יותר. אפשר לנסות או לא, עננין של גישה. הכלל הוא שאין כללים.

אני לא ממש מאמין לעצמי, אז היום קניתי פיצה מרשת גדולה, היה יבש וסתמי. לפני שבוע, אצל "החפר" היה זול, טעים, והוא גם יודע מה הוא עושה.

כשאפשר לעודד את ה"קטנים," זה מה שאני עושה: בשבילי, בשבילם, בשביל התחרות ובשביל כולנו.

 

אגב, זה גם ההבדל בין תל אביב שהיא עיר עם רשתות אך גם חנויות מסעדות ועסקים קטנים בשלל טעמים. לעיר כמו ראשון שהיא למעשה לא עיר, אלא קניון, עיר שהיא למעשה זכיין של כל מיני רשתות .

פורסם

פנדוב - איך אתה יכול להשוות אוכל או רשתות אוכל להשכרת רכב ? מדובר פה בסכומים שונים לגמרי.

אין ספק שיש לתמוך בעסקים קטנים ואין לי בעיה עם זה ואני אף קונה מותגים פחות מוכרים על מנת לתמוך בהם

למשל : אם באוכל עסקינן, אוכל לספר לי שאני רוכש מוצרים של פרי גליל בלבד מאחר שאני יודע שהם היו\עדיין בסכנת סגירה.

 

מאידך, כשאתה נתקל בחברה להשכרת רכב ושהמנהל שלה הוא עם כיפה על הראש אתה מאמין שהוא מאמין אבל כשהוא מנסה "להשחיל אותך" פשוטו כמשמעו, יורד לך החשק לתמוך בחברות כאלו .

 

בחודש האחרון שכרתי רכב פעמיים - פעם אחת למשך סוף השבוע מאחר שהרכב שלי נתקע ובפעם השניה ל-4 ימים, בשבועות (ממש עכשיו) מאחר שהרכב שלי שוב נתקע כי הגיר הלך לעולם שכולו טוב.

ב-2 הפעמים הללו מלבד איזה תקל של אי-הבנה, לא באו ודרשו ממני לתקן שום דבר או ניסו להשחיל אותי במשהו.

יש לציין שהחברות הגדולות מחזיקות ציי רכבים גדולים, עם ביטוחים ועם הרבה יותר לקוחות נאמנים, כך שהם יכולים להרשות לעצמם לספוג גם עלות נזק מכני, שלא באשמת הלקוח, עליהם.

 

אז לעיתים כן משתלם לקנות מהחברות הגדולות- במקרה של השכרת רכב זה ב 200% כדאי כי אני יודע שבחברה גדולה זה לא היה קורה, הם לא היו מנסים לעשות עליי שיטת מצליח כל כך מגעילה, לחייב אותי ב 5885 ש"ח ועוד להצדיק את זה (!) מול חברת האשראי.

 

חבל שכך הם פועלים, אך כולנו יודעים מה הדין של עסק כזה. מפולת כללית.

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12


×
×
  • תוכן חדש...