Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעשה ברכב שכור ותקלה בקלאץ' .


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

broshm - ברור שתוגש תביעה, אני לא יודע מה הם חושבים לעצמם אם הם מחייבים אותי ב 5885 ש"ח עלות התיקון ומצפים שאני אשתוק על זה. לא רק שאתבע אותם על זה, אני גם אתבע אותם על החזר הוצאות שכ"ט עורך דין + ביזבוז זמני היקר .

אני אגדיר את הזמן שלי על פי רמת ההכנסה שלי, שהינה גבוהה מהממוצע במשק והם יצטרכו לשלם שקל בשקלו , במידה ולא ייענו לתביעת בית המשפט יוצא נגדם צו הוצל"פ ואז נראה מה הם יעשו .

 

הכול אצלי מסודר, מתוקתק, עם עורך דין מאוד מקצועי שמעורב בנעשה ואמר לי חד משמעית שיש כאן אחוזי זכייה גבוהים לטובתי ושמדובר בשיטת מצליח . חבר'ה- יש לי טיפ בשבילכם - עשו לעצמכם טובה ותיזהרו מחברות ההשכרה, יש לי ניסיון רע גם עם שלמה סיקסט שאמרו לי שמגיע לי 250 ק"מ ביום (בעת האחרונה) וכשהגעתי לסניף להחזיר את הרכב אמרו לי שזה רק 150 ק"מ וניסו לחייב אותי על ההפרש.

 

מיותר לציין שהם ניהלו איתי ויכוח מאוד מעמיק עד שנתנו לעצמם כאפה מאחר שמס' הק"מ כלל לא מוגדר בחוזה, אבל העיקר שהם הוציאו אותי שקרן (נאמר לי בעל פה 250 ק"מ ליום ע"י הנציגה יותר מפעם אחת ואני לא חירש).

 

המצב הכלכלי גורם לחברות לנסות לדפוק את הלקוח הקטן, בתור לקוח עסקי במקרה הזה ומאחר שאני שוקל ליסינג תפעולי החלטתי לוותר על ליסינג דרך שלמה סיקסט מאחר שרמת השירות שלהם ללקוח הפרטי לוקה בחסר, אז על אחת כמה וכמה רמת השירות כלקוח עסקי.

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה צודק אבל אתה מפספס את הנקודה שלי - מה שאני בעצם אומר זה שכל מי שמנסה שטויות כאלה לא מאמין שיתבעו אותו.

 

זה ממש שיטת מצליח כי הם אומרים לעצמם "מה הוא יעשה? יתבע אותי?"

והחלק העצוב הוא שברוב המקרים הם צודקים. עד שבפתאם הם מקבלים כתב תביעה.

 

ואז המשחק משתנה.

 

הם סומכים על העובדה שאנשים לא באמת ילכו לבית משפט ולרוב הם צודקים.

Bimmer

פורסם
igalr - ביררתי בחברות הגדולות ולא קיים כזה דבר לתבוע לקוח על נזק מכני שלא בשליטתו, בהתחשב בעובדות - נסעתי רק 34 ק"מ , לפניי עלו הרבה מאוד אנשים על הרכב וחובת ההוכחה היא על בית העסק.

אתה עורך דין שאתה אומר שאני צריך להחליף אותו? במידה ולא, אשמח שתשמור את הדעות המשפטיות שלך לעצמך.

תוסיף גם על זה את העובדה שלא מצויין שום דבר בחוזה בנוגע לנזק מכני אלא לנזק למדרך תחתון וצמיגים ב-ל-ב-ד .

במידה ואתה כן עו"ד - העלה את טיעונייך כאן בפורום, מאחר שלזרוק "תחליף עורך דין" זה לא משהו שמתקבל על הדעת ללא טיעון מוצדק .

 

קשה מאוד להוכיח אחרי שכבר עברו על הרכב 40 אלף ק"מ בקירוב, שאני זה שגרמתי את הנזק לקלאץ'.

זה לא שנסעתי על הרכב 500-1000 ק"מ , הגעתי איתו רק ל34 ק"מ ולאחר מכן הוא שבק חיים.

אז תפסיק לדבר שטויות. תדבר בעובדות, כמו שאני מדבר .

 

את שמה של החברה אמסור לאחר הגשת כתב התביעה, כמו כן שמם יפורסם לכל המעוניין בכך בבלוג ייחודי שייפתח רק לכבודם בו אעדכן בממצאי התביעה ובמתן פסק הדין.

הכול- על מנת לדאוג לכך שאף אדם אחר לא יתקרב אליהם לאור המעשים שלהם. גם אם אצליח בתביעה וגם אם לא .

 

 

אין עורך דין בעולם שיכול להבטיח חד משמעית ולצפות מראש מה תיהיה הוראה של שופט.

במידה ואכן תגיע למשפט אני יכול להגיד לך חד משמעית שאי להגיד חד משמעית שום דבר.

הם יעלו את הטענות שלהם , אתה תעלה את הטענות שלך.

רק שלא תיהיה מופתע כשהשופט יחליט על דרך הפשרה , כלומר חלוקת נזק בין הצדדים.

פורסם
broshm - ברור שתוגש תביעה, אני לא יודע מה הם חושבים לעצמם אם הם מחייבים אותי ב 5885 ש"ח עלות התיקון ומצפים שאני אשתוק על זה. לא רק שאתבע אותם על זה, אני גם אתבע אותם על החזר הוצאות שכ"ט עורך דין + ביזבוז זמני היקר .

אני אגדיר את הזמן שלי על פי רמת ההכנסה שלי, שהינה גבוהה מהממוצע במשק והם יצטרכו לשלם שקל בשקלו , במידה ולא ייענו לתביעת בית המשפט יוצא נגדם צו הוצל"פ ואז נראה מה הם יעשו .

 

הכול אצלי מסודר, מתוקתק, עם עורך דין מאוד מקצועי שמעורב בנעשה ואמר לי חד משמעית שיש כאן אחוזי זכייה גבוהים לטובתי ושמדובר בשיטת מצליח . חבר'ה- יש לי טיפ בשבילכם - עשו לעצמכם טובה ותיזהרו מחברות ההשכרה, יש לי ניסיון רע גם עם שלמה סיקסט שאמרו לי שמגיע לי 250 ק"מ ביום (בעת האחרונה) וכשהגעתי לסניף להחזיר את הרכב אמרו לי שזה רק 150 ק"מ וניסו לחייב אותי על ההפרש.

 

מיותר לציין שהם ניהלו איתי ויכוח מאוד מעמיק עד שנתנו לעצמם כאפה מאחר שמס' הק"מ כלל לא מוגדר בחוזה, אבל העיקר שהם הוציאו אותי שקרן (נאמר לי בעל פה 250 ק"מ ליום ע"י הנציגה יותר מפעם אחת ואני לא חירש).

 

המצב הכלכלי גורם לחברות לנסות לדפוק את הלקוח הקטן, בתור לקוח עסקי במקרה הזה ומאחר שאני שוקל ליסינג תפעולי החלטתי לוותר על ליסינג דרך שלמה סיקסט מאחר שרמת השירות שלהם ללקוח הפרטי לוקה בחסר, אז על אחת כמה וכמה רמת השירות כלקוח עסקי.

 

אני חוזר בי מההצעה להחליף עורך דין .

אם הוא אמר לך באופן חד משמעי שיש סיכוי גבוהה אז הוא עורך דין מצויין.

פורסם

igalr - פשרה על מה ? בחוזה רשום חד משמעית שאני מחוייב על נזק למדרך תחתון - צמיגים,שמשות וכיו"ב .

לא דובר מאומה על נזק מכני וגם אם הוא ציין בחוזה "כל פגיעה או נזק" הוא חייב לפרט על איזה נזק הוא מדבר, הוא אכן פירט בסעיפים העוקבים אך לא מציין דבר לגבי נזק מכני .

 

ביררתי את הלך הרוח בחברות גדולות כמו AVIS, שלמה סיקסט, אלדן, אלבר - אין אצלהם דבר כזה לתבוע על נזק מכני. יודע למה ? כי הם מבוטחים !

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

פשרה על זה שככה עובדת מערכת המשפט. עושה רושם שאתה לא משתמש הרבה בשירותיה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

עמית לעבודה קיבל רכב זהה לשלי (פיאט בראבו רובוטית). עקב אי הבנת אופן פעולת מנגנון הרובוט, הוא שרף את הקלאץ'.

למיטב ידיעתי האיש לא חויב בדבר בגין הנזק שגרם.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

RK - נכון, לא משתמש הרבה בשירותיה כי מעולם לא נתקלתי בחלאות שצריך לתבוע אותן .

יחד עם זאת - אצלי אין פשרות, אני תובע עד הסוף וכשהשופט יציע פשרה אני אסרב, אין לי מה להתפשר כי זו לא אשמתי .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

אני מקווה מאד שלא תגלה בדרך הקשה שהיה עדיף לך להתפשר. מכל מקום, אתה לא לבד שם, יש לך עו"ד ואני בטוח שהוא יידע לנווט אותך בהתאם להתפתחות התיק ולשופט. עצתי - תקשיב לו. מכל מקום - בהצלחה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
RK - נכון, לא משתמש הרבה בשירותיה כי מעולם לא נתקלתי בחלאות שצריך לתבוע אותן .

יחד עם זאת - אצלי אין פשרות, אני תובע עד הסוף וכשהשופט יציע פשרה אני אסרב, אין לי מה להתפשר כי זו לא אשמתי .

 

המילה פשרה קצת מבלבלת .

כשהשופט פוסק על דרך הפשרה זה אומר שהוא מחלק את הנזק באופן כלשהו ולא שואל אותך אם זה מקובל עלייך או לא.המצב שלך קצת יותר בעייתי כיוון שהחברה מימשה בטחונות ועכשיו חובת ההוכחה היא עלייך כי אתה דורש השבה.

 

אני מבין שאתה אדם עסוק אבל ממליץ לך בכל מקרה לברר את מיקום בית משפט לתביעות קטנות הקרוב לביתך . שב שעה באולם , הדיונים הם פומביים וכל אחד יכול להכנס לשבת ולהנות. בתביעות קטנות הכל מתחיל ונגמר תוך 10 דקות וכמעט תמיד יש החלטה באותו דיון , כך שאתה יכול לראות את כל ההליך מתחילתו עד סופו .

 

אגב בדיון בתביעות קטנות עורך הדין לא יוכל לייצג אותך , כך שתצטרך להסתדר עצמאית.

פורסם
עמית לעבודה קיבל רכב זהה לשלי (פיאט בראבו רובוטית). עקב אי הבנת אופן פעולת מנגנון הרובוט, הוא שרף את הקלאץ'.

למיטב ידיעתי האיש לא חויב בדבר בגין הנזק שגרם.

 

גיר רובוטי מוגדר כגיר אוטומטי, ולכן ברוב המקרים היצרנים לוקחים את מלוא האחריות על תקלות בגיר בתקופת האחריות.

 

אממה, במקרים בהם התופעות מתחילות להיות שכיחות, היצרנים מתעוררים ומתחילים לבדוק מדוע התקלה הפכה שכיחה. במקרים מסויימים היצרן אף מסיר את האחריות מאחר ויש לו את האפשרות לבדוק (לפי קוד תקלה שמופיע במחשב הגיר) האם (למשל) נלחצה דוושת הבלם יחד עם הגז, מה שגורם לשריפת המצמד.

 

מאחר ובשירשור זה מדובר על רכב עם גיר ידני, כולם יכולים לטעון שמדובר בשימוש לא סביר ובכך להסיר מעצמם את האחריות.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אגב בדיון בתביעות קטנות עורך הדין לא יוכל לייצג אותך , כך שתצטרך להסתדר עצמאית.

 

אני לא יודע בדיוק איך זה עובד אבל כאשר תבענו את DHL על נזק למשלוח, הם שלחו עו"ד שייצג אותם בבית המשפט. השופט לא הרשה לו להתנסח כעורך דין, אבל אני לא יודע בדיוק איך זה מונע ממנו את הידע שלו.

 

קיצר הנקודה היא כזאת, הוא יכול לשלוח את העורך דין שלו אני פשוט לא יודע אם זה כלכלית משתלם כי הוא לא יכול לתבוע הוצאות עורך דין.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

אאל"ט בתביעות קטנות חברה יכולה לשלוח עו"ד בתור נציגה, אבל אדם פרטי לא (אלא אם כן הוא עו"ד בעצמו).

 

דני

פורסם
igalr

ביררתי את הלך הרוח בחברות גדולות כמו AVIS, שלמה סיקסט, אלדן, אלבר - אין אצלהם דבר כזה לתבוע על נזק מכני. יודע למה ? כי הם מבוטחים !

 

לדעתי אתה טועה. אף אחת מן החברות הללו אינה מבוטחת, בשום סוג של ביטוח, פרט לחובה כמובן.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם
לדעתי אתה טועה. אף אחת מן החברות הללו אינה מבוטחת, בשום סוג של ביטוח, פרט לחובה כמובן.

 

אז בוא תסביר לי את העובדה הפשוטה שהם פשוט לא מחייבים את הלקוח בגין נזק מכני כלשהוא ? תכף תגיד לי שהם פשוט מאוד נחמדים. תבדוק עובדות לפני שאתה מביע את דעתך - אני ביררתי את זה מול החברות עצמן ומול גורמים אמינים מתוכן .

 

בנוגע לכל החירטוטים שסיפרו פה על גיר ידני ועל כך שניתן לבדוק במחשב אם זה נגרם בצורה מכוונת - אין זה משנה. בחוזה אני לא חתום על שום נזק מכני, זו בעיה שלהם ולא שלי .

ואם הייתי משאיר מסגרת של 50 אלף ש"ח ?! והיה הולך מנוע ? גם אז הייתי צריך לשתוק ולהסכים לחיוב ?

 

בנוגע לעורך דין - אני יודע שבבית המשפט לתביעות קטנות אין אפשרות להיות מיוצג ע"י עורך דין - אני כבר מדבר על כתב התביעה ועל כל ההוצאות הנלוות.

אם אני הולך לתבוע, אני רוצה שעורך דין מקצועי יכתוב את כתב התביעה באופן מסודר ולאחר מכן משם נתקדם .

לגבי הייצוג עצמו ? זה כבר תשאירו לי .

 

אני מניח שהחברה הזו גם צריכה לקבל תלונה במשטרת ישראל על קבלת דבר במרמה , זו גניבה לכל דבר ועניין.

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12


×
×
  • תוכן חדש...