Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעשה ברכב שכור ותקלה בקלאץ' .


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לרוב, לחברות בסדר גודל שכזה יש עו"ד שסיים שלשום לימודים בקרואטיה, ומחזיקים אותו ברטיינר של 400 ש"ח לחודש והוא, הוא, בכבודו ובעצמו המחלקה המשפטית.:wink:

 

bagira הרגת אותי עכשיו !

 

אכן כן, מדובר בחברה לא מאורגנת בעליל, אני מאוד מעוניין לחשוף את שמם אך יחד עם זאת זה עלול לפגוע בכל התהליך.

החברה הזו מאוד מוכרת בתוך הקהל החרדי ומשם הפרטים ייחשפו בהמשך .

חשוב להדגיש שלחרדים יש כוח אדיר להכניע עסק ולהוריד אותו על ברכיו וזה בדיוק מה שיקרה אם הם ימשיכו בשלהם

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

1. האם שמאי יכול לקבוע נזק לקלאץ'

כן.

 

ולקבוע בוודאות שאני הוא זה שגרם את הנזק ?

לא.

 

אני מחזק את ההמלצות לפנות לחברת האשראי ולבטל חיובים קודמים ו/או עתידיים; כמו כן להמלצה לשלוח להם מכתב מעו"ד, ויפה שעה אחת קודם.

 

גם אני חושב שהם עושים לך "שיטת מצליח". אם לא תנהג בחכמה, יכול להיות שזה באמת יצליח.

 

דני

פורסם
כן.

 

 

לא.

 

אני מחזק את ההמלצות לפנות לחברת האשראי ולבטל חיובים קודמים ו/או עתידיים; כמו כן להמלצה לשלוח להם מכתב מעו"ד, ויפה שעה אחת קודם.

 

גם אני חושב שהם עושים לך "שיטת מצליח". אם לא תנהג בחכמה, יכול להיות שזה באמת יצליח.

 

דני

 

דני ,

הבעייתיות היא שהם תפסו לי את מסגרת האשראי בסך של 6000 ש"ח , כשפניתי לחברת ישראכרט הם טוענים בפניי שעל חברת הליסינג לבטל את הקצאת האשראי לטובתם .

ובעצם - אני כבול בין הפטיש לסדן , ישראכרט לא מעוניינים לשחרר לי את המסגרת ואני תקוע בלי יכולת לרכוש מוצרים בעלות הזו (אתבע אותם גם על זה) .

 

בנוגע לעו"ד - כבר התחלתי התייעצות מול עורך דין, אני בשלבים ראשוניים של הגשת מכתב טרם הגשת תביעה בנושא .

חברת ההשכרה הבטיחה לי "נשלח לך את המסמכים עוד היום" - לא היה ולא נברא, המסמכים לא נשלחו והם כבר סגרו את המשרד.

 

פשוט בושה שיש חברה כזו בארץ, אני אתן עליהם סקירה נרחבת בסיום הפרשה ביחד עם פירסום שמם בכל מקום. כבעל עסק עצמאי, אם הייתי נותן כזה שירות ללקוחותיי היו מעיפים אותי מכל המדרגות .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

חשוב שלא תוותר - גם אחרי שבית המשפט יפסוק לטובתך: תפרסם.

 

בגלל שאין במדינה הזאת משטרה חברות מרשות לעצמן מה שהן רק רוצות ולכן - אש בכל מה שיש!

Bimmer

פורסם

הבעייתיות היא שהם תפסו לי את מסגרת האשראי בסך של 6000 ש"ח , כשפניתי לחברת ישראכרט הם טוענים בפניי שעל חברת הליסינג לבטל את הקצאת האשראי לטובתם .

אפשר לשלוח מכתב מעו"ד שבו יאמר שהתפיסה הזו גורמת לך נזק ולדרוש שיבטלו. גם אם לא יסכימו זה יעזור להם להבין שאתה לא מתכוון לוותר.

 

חברת ההשכרה הבטיחה לי "נשלח לך את המסמכים עוד היום" - לא היה ולא נברא, המסמכים לא נשלחו והם כבר סגרו את המשרד.

אני מציע לך להקליט כל שיחה אתם, כי אינך יכול לדעת מראש מה יגידו בשיחה, וכל דבר יכול להועיל לך בהמשך.

 

דני

פורסם

תגיד לי, אתה באת לפה בשביל לפתור בעיה שיש לך או בשביל להיות קדוש מעונה?

 

כתוב את כל פרטי הפרשה כולל שמה המפורש של החברה, מיקום סניפים והכל, שלח להם קישור של השרשור ועוד לפני התערבות עו"ד אתה מתחיל לגרום להם לגמגם.

 

 

אין שום סיבה, לא אישית, לא עיסקית ולדעתי גם לא משפטית (אבל אם כבר יש עו"ד, תתיעץ איתו) שלא לפרסם כבר עכשיו את שמם ובמקום שאתה תילחץ ממסגרת האשראי לגרום להם קצת להזיע.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זה בפירוש שיטת מצליח. אם הם היו נופלים על מישהו אחר קצת פחות עדין ממך התמונה הייתה נראית אחרת לגמרי.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
ברכב ידני קלאצ׳ לרוב לא כלול באחריות.

נהיגה לא נכונה יכולה לגרום להרס של קלאצ׳ גם אחרי 10,000 קילומטרים כך שלא ניתן לדעת אם אתה גרמת לנזק או אחד מאלו ששכרו את הרכב לפניך.

 

במידה ומדובר בחברה גדולה אני מציע לך לנסות ולפנות לנציגי החברות שכותבים כאן בפורום ולבקש את עזרתם.

 

תן לי רכב חדש לשתי דקות ואני הורס את הקלאצ' :-P

אני מכיר אדם ספציפי שקנה אלטו ידנית חדשה לאחר ששנים רבות לא נהג ברכב ידני והצליח להרוס קלאצ' בפחות מ5,000 קילומטרים... :roll:

כבר חתמתי...

פורסם
תן לי רכב חדש לשתי דקות ואני הורס את הקלאצ' :-P

אני מכיר אדם ספציפי שקנה אלטו ידנית חדשה לאחר ששנים רבות לא נהג ברכב ידני והצליח להרוס קלאצ' בפחות מ5,000 קילומטרים... :roll:

 

ידידי , מדובר כאן ב 34 ק"מ בלבד , לא ב 5,000 ק"מ ומדובר בנסיעה על כביש מהיר ולא בכביש בינעירוני שבו החלפת ההילוכים יותר תכופה .

אנא, עבור שוב על פרטי המקרה ואז תחווה דעתך, אני עדיין לא הצלחתי למצוא דרך להשוות בין 34 ק"מ ל 5,000 ק"מ כך שדברייך לא רלוונטיים .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

חשתי צורך לעדכן :

 

חברת השכרת הרכב שלחה לי את העתק חוזה ההשכרה (סטנדרטי), כמו כן שלחה לי "הצעת תיקון" מטעם השמאי (לא דו"ח שמאי) ושם כתבו :

 

"המצמד נבדק לאחר פירוק ונמצא ניזוק בצורה קשה עקב שימוש בלתי סביר במצמד ובתיבת ההילוכים (?!?!?!)

 

יש להחליף את צטס הלחץ ואת ____ החיכוך (המילה שלפני לא מובנת) - ע"פ מחירון יצרן .

 

הנזק לטענת החברה המהוללת :

מצמד+עבודות - 3300 ש"ח + מעמ

ביקור שמאי (לא דו"ח !!!) - 180 ש"ח

גרירת הרכב - 1200 ש"ח .

 

ומה החברה כותבת לי במכתב נוסף ? שיא החוצפה !

 

"הנזק לרכבנו כתוצאה מנהיגתו הרשלנית של ליאור ________ הנהג.

נהגת ברכבת ברשלנות וחוסר מיומנות תוך שריפה מוחלטת של המצמד .

 

יש להוסיף כי מתחת לזה נלוו 4 סעיפים בהם מפורט המחיר ובסה"כ הם דורשים 5885 ש"ח בתוך שבועיים (כן כן - שבועיים ! המינוס לוחץ בבנק ...) , אחרת הם יתבעו אותי (אוי לא !)

 

 

ואני דופק את הראש בקיר ושואל את עצמי :

 

1. איך לעזאזעל הם יכולים לקבוע שאני נהגתי בצורה רשלנית וחסרת מיומנות ? יש לי רישיון מזה 6.5 שנים - 0 תאונות דרכים , 0 תביעות ביטוח - אתם בטוחים שאני כזה חסר מיומנות ?

 

2. איך לעאזעל השמאי קובע חד משמעית "שימוש בלתי סביר במצמד ובתיבת ההילוכים ?!" אם הוא לא זה שישב לידי ?!

 

 

אני חייב לציין - אני מת לחשוף את שם החברה אבל אני חושש שזה ידפוק הכול, לכן כרגע אני נמנע אבל אני מתחייב לפרסם את שמה בגמר התהליך , אני מתחייב לפרסם שיחות מוקלטות ואני מתחייב להכריח את כל מכריי לא להשכיר מהם .

פשוט בושה וחרפה מה שיש במדינה הזו, חברות עם רמת שירות סוג ז' .

 

אני אישית כבר הודעתי - במידה ואחוייב תוגש נגדכם תלונה פלילית עקב קבלת דבר במרמה + תביעה אזרחית על עוגמת נפש , אובדן יום עבודה , טירטור וסבל שנגרמו לי ולשאר בני משפחתי .

 

 

ומה יש לכם להגיד בנושא ?

כי אני בטוח שהשופט לא יאהב את זה .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם
חשתי צורך לעדכן :

 

חברת השכרת הרכב שלחה לי את העתק חוזה ההשכרה (סטנדרטי), כמו כן שלחה לי "הצעת תיקון" מטעם השמאי (לא דו"ח שמאי) ושם כתבו :

 

"המצמד נבדק לאחר פירוק ונמצא ניזוק בצורה קשה עקב שימוש בלתי סביר במצמד ובתיבת ההילוכים (?!?!?!)

 

יש להחליף את צטס הלחץ ואת ____ החיכוך (המילה שלפני לא מובנת) - ע"פ מחירון יצרן .

 

הנזק לטענת החברה המהוללת :

מצמד+עבודות - 3300 ש"ח + מעמ

ביקור שמאי (לא דו"ח !!!) - 180 ש"ח

גרירת הרכב - 1200 ש"ח .

 

ומה החברה כותבת לי במכתב נוסף ? שיא החוצפה !

 

"הנזק לרכבנו כתוצאה מנהיגתו הרשלנית של ליאור ________ הנהג.

נהגת ברכבת ברשלנות וחוסר מיומנות תוך שריפה מוחלטת של המצמד .

 

יש להוסיף כי מתחת לזה נלוו 4 סעיפים בהם מפורט המחיר ובסה"כ הם דורשים 5885 ש"ח בתוך שבועיים (כן כן - שבועיים ! המינוס לוחץ בבנק ...) , אחרת הם יתבעו אותי (אוי לא !)

 

 

ואני דופק את הראש בקיר ושואל את עצמי :

 

1. איך לעזאזעל הם יכולים לקבוע שאני נהגתי בצורה רשלנית וחסרת מיומנות ? יש לי רישיון מזה 6.5 שנים - 0 תאונות דרכים , 0 תביעות ביטוח - אתם בטוחים שאני כזה חסר מיומנות ?

 

2. איך לעאזעל השמאי קובע חד משמעית "שימוש בלתי סביר במצמד ובתיבת ההילוכים ?!" אם הוא לא זה שישב לידי ?!

 

 

אני חייב לציין - אני מת לחשוף את שם החברה אבל אני חושש שזה ידפוק הכול, לכן כרגע אני נמנע אבל אני מתחייב לפרסם את שמה בגמר התהליך , אני מתחייב לפרסם שיחות מוקלטות ואני מתחייב להכריח את כל מכריי לא להשכיר מהם .

פשוט בושה וחרפה מה שיש במדינה הזו, חברות עם רמת שירות סוג ז' .

 

אני אישית כבר הודעתי - במידה ואחוייב תוגש נגדכם תלונה פלילית עקב קבלת דבר במרמה + תביעה אזרחית על עוגמת נפש , אובדן יום עבודה , טירטור וסבל שנגרמו לי ולשאר בני משפחתי .

 

 

ומה יש לכם להגיד בנושא ?

כי אני בטוח שהשופט לא יאהב את זה .

 

אין קשר לתלונה פלילת , חבל על הזמן שלך ללכת לכיוון הזה.

במידה ותחוייב המסלול שלך דיי ברור.

1) פניה מיידית לחברת האשראי בכדי שלא יאפשרו חיוב.

2) במידה ותחויב בכל זאת פניה לחברה בדרישת השבה.

3) במידה ותסורב , פניה לתביעות קטנות להשבה ותביעה נגדית.

 

בבית משפט תוכל להעלות שאלות כדי לברר האם השמאי בדק את המצמד גם לפני שקיבלת את הרכב וכו.... וכו....

פורסם

חברים יקרים ,

 

דיברתי גם על תביעה פלילית וגם על אזרחית , לא רק פלילית .

הפלילי זה תוספת .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

קובלנה פלילית פרטית. הליך די מיותר שמדברים על למחוק אותו מספר החוקים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...