Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעשה ברכב שכור ותקלה בקלאץ' .


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראשית, אני איתך ואם תיאוריך מדויקים- מאחל להם פשיטת רגל.

 

שנית, סכומים שונים . אין לי ויכוח עקרוני איתך או אחרים אך גם בסכום קטן ניתן לקבל הרעלה גדולה.

 

שלישית, כשהייתי ילד, חשבתי שאנשים עם כיפה הם ישרים כי הם מאמינים בשכר ועונש. נו...הם לא ישרים או עקומים ממני או ממך. איך זה מסתדר עם אמונה, לא יודע. הם בטח יודעים.

 

רביעית, שכרתי מספר פעמים רכב בצרפת, בחברות גדולות. שלוש פעמים גבו ממני כסף לשוא. האם האשמה היא בחברת ההשכרה הגדולה, או בעסק הגדול יותר ששמו צרפת?

 

חמישית, מאחל לך הצלחה.

 

נ.ב חלק מהקטנים של היום הם הגדולים של מחר. לחלקם אני גם מאחל זאת, ומקוה שימשיכו לשמור על איכותם.

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
M911 - אתקן אותך - הם אכן סיפקו רכב חליפי, אך טענו מאוחר יותר להגנתם שאני ביקשתי שמישהו אחר ינהג ברכב, שלא העזתי לעלות על הרכב (על מנת לחזק את הטענה שאני "מודה באשמה", בו בעת שאדם אחר נהג בגלל בקשת הבעלים המפורשת, שלא אני אנהג ברכב (!) .

 

סיפקו לך רכב חליפי להמשך תקופת שכירות ? והאם סיפקו לך רכב מאותה קבוצה ששכרת ?

 

אם הם לא עמדו בשני הפרמטרים ישנה עילה לתביעה , בנוסף אתה יכול לדרוש אישור קצין בטיחות על תקינות הרכב. משהו שאמרים לעשות פעם בשלושה חודשים.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אם הם לא עמדו בשני הפרמטרים ישנה עילה לתביעה , בנוסף אתה יכול לדרוש אישור קצין בטיחות על תקינות הרכב. משהו שאמרים לעשות פעם בשלושה חודשים.

 

נעלמת קצת , יש חדש ? או שגם נעלמת כמו רבים וטובים לפניך שבהתחלה כועסים ואחר כך מתקררים

יוסי

 

אתם לא מבינים, הוא לא רצה לתבוע ולא נעליים הוא סתם חיפש לעשות רעש וציצולים כדי שיחזירו לו את הכסף, אפילו את שם החברה כדי להזהיר אותנו הוא לא פירסם (כניראה סגר איתם דיל או משהו).

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עידכון : אני עוד פה, החיוב בוטל אך לצערי לא היה לי זמן להתעסק בזה .

חברת ההשכרה עדיין מתעקשת לקבל את החלק שלה בעניין, הם שלחו לחברת ישראכרט מכתב שבו הם דורשים לקבל את סכום הזיכוי בחזרה וחברת ישראכרט נכנסת יותר מדי לפרטים שעלולים להסב לה נזק משפטי זאת מאחר ש :

 

1. על פי נהלי משרד התחבורה גובה ההשתתפות העצמית המקסימלית הינו 2500 ש"ח ולא 5885 ש"ח כפי שחוייבתי, בכל מקרה של נזק במידה ואכן הוכחה אשמתי באופן ישיר .

2. נהלי משרד התחבורה אומרים באופן חד וחלק כי אין להאשים את הלקוח בנזק מכני לרכב - זאת מאחר שאין הוא יכול להיות אחראי לנזק מכני

3. לפי חוק כרטיסי האשראי - חוזה איננו עסקה, על העסקה חתמתי אך חוזה לא מהווה עסקה על פי חוק .

 

רעש וצילצולים ?

כרגע אני הולך להעלות את הנושא בפני משרד התחבורה, אני אערב אותם ואדאג לכך שהם יקבלו יידוע בנושא .

בנוסף, חברת האשראי תקבל התראה אחרונה לפני תביעה משפטית במידה והם ימשיכו לצודד בבית העסק הנ"ל שפועל בניגוד לחוק.

 

בנוגע לפירוט השם - הבטחתי ואמרתי, כשהסיפור יסתיים השם יפורסם בביקורת נפרדת תחת חוות דעת נותני שירות ותאמינו לי - זו תהיה חוות דעת מאוד לא חיובית .

אין לי פה שום עניין לעשות רעש וצילצולים, אני בסה"כ רוצה שהם ירדו מהעץ שעליו הם טיפסו, שכן אם לא ירדו זה יעלה להם ביוקר.

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

אני לא יודע אם זה עוזר - אבל גם לי הלך קלאצ' במכוניתי בפתאומיות (האמת שקצת חשדתי שמשהו לא בסדר לפני זה - אבל זה לא יכלו לגלות ברכב שעןבר בדיקה - צריך לנהוג עליו במשך שבועות כדי באמת לגלות את זה - וגם ככה - אובדן קלאץ יכול להפתיע גם את הטובים ביותר.

 

לסיכום בהקשר לשאלתך - אם יש לך עודף כסף וזמן, לך על משפט שבו תנסה להוכיח את חפותך. אני אישית מאמין לך שאתה יודע לנהוג - אולי גם השופט יסכים - אני בספק.

אם אין לך עודף כסף/עצבים/זמן - שלם 1000-2000 שקל ושכח מזה.

כעבור כמה חודשים זה באמת נשכח :-)

פורסם

מה אני צריך לעשות איתך עכשיו?

להגיד לך "אמרתי לך"?

זה הרי היה שקוף וברור לכל שאתה הולך בדרך עקומה!

 

מהרגע הראשון אתה מתעקש להכנס עם הראש בקיר ולמרות התעקשותך שאתה מלווה בעו"ד פצצה והחוקים לצידך, הנה אתה חוזר אלינו עם מה שאמרתי לך מלכתחילה.

 

כל הכיוון שלך כרגע צריך להיות לצמצום נזקים, אתה הולך להגיע לבית משפט כאשר התובע יציג אותך כוונדליסט שהרס את הרכב ואח"כ עוד ביטל את החיוב אשראי למרות שהוא חתום על חוזה.

 

זאת לא דרך טובה להתמודד עם שופט.

 

אבל מה לעשות, זאת הדרך שבחרת להציע את המיטה, עכשיו תאלץ לישון בה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לא נראה לי שמדובר על אותו בחור כי הפרטים שונים , בכתבה כתוב ניסן מיקרה והבחור פה כתב שהוא השכיר "רכב מסחרי מסוג פיג'ו בוקסר "

פורסם

מדובר בחברת השכרה (אם אפשר לקרוא להם כך, ונסתפק ברמז זה) אחרת.

 

בזמנו SeazeR שלח לי בפרטי את שם החברה, ומכאן ידיעותי, ובזה הן מסתכמות.

:idea:בכביש אל תהיה צודק, היה חכם.

×
×
  • תוכן חדש...