Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעשה ברכב שכור ותקלה בקלאץ' .


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל הסיפור הזה יכול להסתיים כאשר תבהיר להם שאתה הולך לבקש כל מסמך, תמונה, טיפול וכו' ברכב.

אם הם מסרבים בתוקף להעביר לך את הנתונים, אז ברור שיש פה משהו שהם רוצים להסתיר ומלחיצים אותך לשלם וזהו.

 

במידה ותגיע למשפט, אין מצב שהשופט לא יבקש מיידת את כל החומר והממצאים הקשורים לרכב - והם יהיו חייבים להביא הכל + להוכיח.

 

תראה להם שאתה לא מוותר על כל הנתונים והדברים שהרכב עבר, דע שאם הם לא רוצים, כנראה משהו מסריח, ולך למשפט אם צריך.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עידכון : הייתי בטוח שלא יהיה שם את האומץ לעשות זאת, אך מסתבר שיש עזות מצח ונחישות אצל העבריינים .

 

החברה המדוברת, שאת שמה אני עדיין מנוע מלחשוף ביצעה חיוב על סך הסכום הנ"ל .

לפיכך ובהתאם לעזות המצח שלהם, תוגש ביום-יומיים הקרובים תביעה לביהמ"ש לתביעות קטנות .

יש לי כבר את כל העדין שצריך, כולל אנשי מקצוע ושמאים שישמחו להגיע לבית המשפט.

 

פשוט גועל נפש, עזות המצח של החברה עברה כל גבול, בסיום הפרשה או בזמן המתאים אני אפרסם את שמה ואדאג שאף אחד אחר לא יידפק מהם ולא יפול איפה שאני נפלתי .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

עם חברת כ.האשראי דיברת?

 

איימת על חברת ההשכרה שתפרסם את הסיפור ותפנה לעיתונות?

 

אתה עושה משהו חוץ מאשר להתלונן בפורום?

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

עם חברת כ.האשראי דיברתי והייתה לי איתם התנהלות בכתב - הם מסרבים לעזור לי (זה בסדר - 3 כרטיסים יעברו לויזה CAL)

אם איימתי על חברת ההשכרה? איימתי בעל פה וגם בכתב, שלחתי מכתב בדואר שליחים מיידי עד לפתח בית העסק .

אם אני עושה משהו חוץ מלהתלונן ? כן. כותב כתב תביעה בהתייעצות עם אנשי מקצוע בתחום .

 

ניסיתי כל דרך אפשרית, כל ניסיון הידברות מול החברה, מול חברת האשראי - אין מנוס מתביעה, אין להם דין ואין להם דיין.

התייעצתי עם עורך דין והוא אמר לי חד משמעית שמדובר בשיטת מצליח שתגרור אחריה תביעה ושלאחריה הם ייאלצו להחזיר לי את הכסף בהוראה של שופט .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

הכעס שלך על חברת האשראי לא מוצדק, חברת האשראי היא לא "הבורר".

 

במקרה של עוול שנגרם לך בצורה ברורה (אי אספקת מוצר מכל סיבה), חברת האשראי לא תהסס לזכות אותך או לפחות להקפיא העברת התשלום ולפנות לבית העסק לתשובות אבל במקרה שלך "קנית מוצר וקיבלת אותו אבל מסיבה לא ברורה הוא התקלקל", הם לא יכולים להיות הבוררים, בטח לא כאשר אתה חתום על חוזה שמאשר לחברת ההשכרה לגבות את הסכום הזה.

 

קנית מכשיר ולא קיבלת, תזוכה.

קנית מכשיר והתקלקל, לא תזוכה.

תאלץ לפתור את העניין מול החברה או בעזרת עו"ד/ בית משפט.

 

קנית שרות ולא קיבלת את השרות, תזוכה.

קנית שרות והשרות לא היה לשביעות רצונך, לא תקבל זיכוי ושוב תצתרך לפתור את זה מול החברה.

 

את הבוררות הזאת תוכל לבצע אך ורק בבית המשפט.

 

מקווה שהעניין ברור יותר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
עם חברת כ.האשראי דיברתי והייתה לי איתם התנהלות בכתב - הם מסרבים לעזור לי (זה בסדר - 3 כרטיסים יעברו לויזה CAL)

אם איימתי על חברת ההשכרה? איימתי בעל פה וגם בכתב, שלחתי מכתב בדואר שליחים מיידי עד לפתח בית העסק .

אם אני עושה משהו חוץ מלהתלונן ? כן. כותב כתב תביעה בהתייעצות עם אנשי מקצוע בתחום .

 

ניסיתי כל דרך אפשרית, כל ניסיון הידברות מול החברה, מול חברת האשראי - אין מנוס מתביעה, אין להם דין ואין להם דיין.

התייעצתי עם עורך דין והוא אמר לי חד משמעית שמדובר בשיטת מצליח שתגרור אחריה תביעה ושלאחריה הם ייאלצו להחזיר לי את הכסף בהוראה של שופט .

 

תחליף עורך דין.

פורסם
עידכון : הייתי בטוח שלא יהיה שם את האומץ לעשות זאת, אך מסתבר שיש עזות מצח ונחישות אצל העבריינים .

 

החברה המדוברת, שאת שמה אני עדיין מנוע מלחשוף ביצעה חיוב על סך הסכום הנ"ל .י .

 

אשמח לקבל את השם של החברה, אם לא בציבורי אז לפחות בפרטי.

 

תודה מראש!

פורסם

igalr - ביררתי בחברות הגדולות ולא קיים כזה דבר לתבוע לקוח על נזק מכני שלא בשליטתו, בהתחשב בעובדות - נסעתי רק 34 ק"מ , לפניי עלו הרבה מאוד אנשים על הרכב וחובת ההוכחה היא על בית העסק.

אתה עורך דין שאתה אומר שאני צריך להחליף אותו? במידה ולא, אשמח שתשמור את הדעות המשפטיות שלך לעצמך.

תוסיף גם על זה את העובדה שלא מצויין שום דבר בחוזה בנוגע לנזק מכני אלא לנזק למדרך תחתון וצמיגים ב-ל-ב-ד .

במידה ואתה כן עו"ד - העלה את טיעונייך כאן בפורום, מאחר שלזרוק "תחליף עורך דין" זה לא משהו שמתקבל על הדעת ללא טיעון מוצדק .

 

קשה מאוד להוכיח אחרי שכבר עברו על הרכב 40 אלף ק"מ בקירוב, שאני זה שגרמתי את הנזק לקלאץ'.

זה לא שנסעתי על הרכב 500-1000 ק"מ , הגעתי איתו רק ל34 ק"מ ולאחר מכן הוא שבק חיים.

אז תפסיק לדבר שטויות. תדבר בעובדות, כמו שאני מדבר .

 

את שמה של החברה אמסור לאחר הגשת כתב התביעה, כמו כן שמם יפורסם לכל המעוניין בכך בבלוג ייחודי שייפתח רק לכבודם בו אעדכן בממצאי התביעה ובמתן פסק הדין.

הכול- על מנת לדאוג לכך שאף אדם אחר לא יתקרב אליהם לאור המעשים שלהם. גם אם אצליח בתביעה וגם אם לא .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

תרדו מהעניין הזה לשחוק קלאץ אפשר גם בלי לזוז מטר, לשבור קלאץ זה בלתי אפשרי (רק אם הורכב לא נכון או פגם ביצור).

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

אני עוסק בענף הרכב והמשרד שלי הינו בסמיכות לחברה שאתה מדבר עליה .. אני יודע את שמה אפי' בלי שתגיד .

 

לפני כמה חודשים נכנס אליי לקוח שלי ששכר שם רכב עבור הבן שלו (נהג צעיר) קיבל שברולט אוואו שנת 2008 עם כ180.000 ק"מ בהגיעו לטבריה נתקע הרכב ונגרר למוסך מורשה בפ"ת ושם התברר כי הלך הקלאץ .

החברה פעלה בהתאם למה שאתה מציין דוח שמאי ובלה בלה..

 

הלקוח פנה אליי לעזרה בייאוש גמור, פניתי למוסך ובירור מולם העלה כי הקלאץ נגמר עקב בלאי ולא רשלנות כטענתם כמובן שהמוסך לא הסכים להוציא לי את זה כתוב אלא עשה לי טובה ונתן לי את המידע בע"פ על סמך היכרות עימי .

 

לא עזרו דיבורים והם חייבו לו את האשראי,לאחר החיוב פנינו לחברת האשראי להכחשת העסקה - לחברות אשראי יש נוהל מיוחד להשכרות רכב כך שכמעט בכל סוג פניה אתה יכול להכחיש את העסקה והלקוח קיבל זיכוי

 

כרגע אין לך מה לעשות מול חב' האשראי רק לאחר שהם יחייבו תצהיר שמעולם לא חתמת על שוב עסקה - חוזה השכרה אינו עסקה.

 

שלח אותו לקוח מכתב מסודר עם עותק למשרד התחבורה אגף היסעים ומוניות לידי גב' שוש טל הממונה על תחום השכרת רכב .

 

והם נרגעו ממנו סופית .

 

בהצלחה

פורסם

m911 - תודה רבה ! אולי זה יעזור .

בכל מקרה, שלחתי לך הודעה פרטית (תציץ שם בבקשה) - חשוב לי לומר שהם כבר חייבו את כרטיס האשראי.

לפי כל מה שאני שומע גם ממך וגם מעוד לקוחות שאני מכיר- מדובר בדפוס התנהגות חוזר על עצמו , שיטת מצליח עגומה שתעלה להם ביוקר, כשאסיים איתם אני אעלה את הסיפור הזה לכלבוטק או לכל גוף אחר שיהיה מעוניין בכך, מדובר בשערוריה ובעסק של עבריינים.

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

M911 - הצהרתי מול חברת האשראי אך מאחר שיש בידם החוזה (תלונה קודמת שלי על מנת להסיר את המסגרת מאחר שלא הוסרה) הם טוענים שאין באפשרותם להתערב. הסברתי להם שגם אם יסתכלו בחוזה, יבינו שאין ביכולתם לגבות ממני את הסכום .

חברת האשראי מתייחסת בזילזול רב, תוך זילות בלקוחותיה כערך עליון להמשך קיומה ולפיכך אני הולך לעזוב את חברת ישראכרט ולהעביר את כל 4 כרטיסי האשראי שלי לחברת ויזה, שתהנה מהרכישות שלי כל הזמן .

 

מעבר לכך, עורך דין כבר מכין בימים אלו את כתב התביעה כך שיוגש בשבוע הבא, לאחר שנתתי לזה את מיטב הצ'אנסים האפשריים תוך מיצוי כל האפשרויות . נראה מה הם יגידו בבית המשפט ...

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

יצא לי להיות במצבים שחברות מנסות לעבוד עליי.

רק בפעם האחרונה השכלתי לעשות את הדבר הנכון ופשוט לתבוע במיידי בלי לתת יותר מדי צ'אנסים.

 

לך על זה בכל הכוח, זאת השפה היחידה שהם מבינים, אני יכול להגיד לך שזה השתלם לי מאוד - אעלה את הסיפור בימים הקרובים.

Bimmer

פורסם

broshm - כבעל עסק, זה מאוד מרתיח אותי לדעת שיש עבריינים שעושים ככל העולה על רוחם .

עלה לי רעיון להגיש תלונה במשטרה כנגד החברה, אבל כמו שידוע לי אם המשטרה לא מטפלת בסודנים היא גם לא תטפל בחברת השכרה קטנה ומחורבנת .

 

אחרי שאני אגיד את כתב התביעה אני אפרסם את עיקריו בפורום, כמו כן אני אעלה לחברת ההשכרה בלוג שיעדכן ONLINE מה קורה עם חברת ההשכרה ואיך מתקדם העניין המשפטי, כמו כן תוכלו להנות מעמוד פייסבוק מפואר עם פירסום על חשבוני (פר קליק) שכל אדם החל מגיל 24 (גיל המותר להשכרת רכב) ידע מהסיפור של חברת ההשכרה .

 

אני כל כך מת שזה יגיע. הם לא יודעים על מי הם נפלו .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

צודק, יישר כוח!

 

אם אתה רוצה ללמד אותם לקח זאת כמובן הדרך אבל זה הרבה עבודה.

אם אתה רק רוצה להראות שאתה רציני ואתה לא מוכן לספוג את השטויות שלהם, הגשת תביעה עם המסמכים וכל היוצא בזאת בדר"כ מפחיד אותם מספיק והם מוכנים לשלם את מה שצריך.

Bimmer


×
×
  • תוכן חדש...