Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעשה ברכב שכור ותקלה בקלאץ' .


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
"...הנזק לטענת החברה המהוללת :

מצמד+עבודות - 3300 ש"ח + מעמ

ביקור שמאי (לא דו"ח !!!) - 180 ש"ח

גרירת הרכב - 1200 ש"ח .

...

בגמר התהליך , אני מתחייב לפרסם שיחות מוקלטות..."

 

מעניין לקבל חוו"ד ממבינים, נשמע לי מופקע המחיר לתיקון הקלאץ',

וכן גרירה - עולה 1200 ש"ח? במיוחד חברת השכרה שלכאורה יש לה הסכם כלשהו עם גרר.

 

כמו כן, טוב לראות שאתה נוהג בתבונה, ומקליט את השיחות איתם.

:idea:בכביש אל תהיה צודק, היה חכם.
  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם מיותרת אבל בנוסף, במקרה הזה היא פשוט לא רלוונטית.

 

אי אפשר להאשים אותם בקבלת דבר במרמה כאשר יש להם דו"ח שמאי שאתה האשם בנזק אלא אם תצליח להוכיח שגם השמאי במעל.

 

 

אתה כן יכול (ולדעתי די בקלות) לערער על תקפות הדו"ח של השמאי, בודאי ובודאי בקביעה התמוהה שאתה האשם בתקלה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אופייני לחברות שעובדות עם חרדים (לאו דווקא חברות השכרת רכב).

 

מכיוון שהמחירים שהם מוכרים בהם נמוכים מאוד, הם חייבים להרוויח ממקור אחר ולכן לפעמים ממציאים כל מיני דברים שלא היו, מתוך הנחה שהקהל (החרדי) מבין פחות מהם.

 

סוג של שיטת מצליח, שבדרך כלל עובד.

 

בהנחה שהתיאור של המקרה אמיתי, כנראה שזה ייגמר בטוב, אבל ייתכן בהחלט שרק אחרי בזבוז זמן, כסף ועצבים בבית משפט

פורסם

כשתגיעה לתחנת משטרה אני בספק אם יסכימו לקבל ממך את התלונה.

אבל נניח שכן תצליח להגיש תלונה במשטרה , חברת ההשכרה מצידם תסביר לך יפה שעכשיו הם לא יכולים לעשות כלום מכיוון שמעורבת משטרה ועד שהמשטרה לא תסיים את החקירה הם לא מתכוונים לעשות שום צעד.

אחרי שנה שנתיים אתה תקבל מכתב שהתלונה נסגרה מחוסר עניין לציבור.

פורסם

שלום לכם ,

 

קודם כל, חשוב להדגיש שאני עצמי לא חרדי. באסה להם. כל ההתנהלות כאן בפורום מולכם תוביל לחשיפת שמם בסופו של דבר ותלונה לגופים האמונים על טובת הצרכן במדינת ישראל במקביל להגשת התלונה. אני הולך לחשוף אותם במערומיהם (או לפחות לנסות) כדי שגם הקהל החרדי המסכן לא יצטרך לסבול חברה כל כך עלובה .

 

ישאל - שום חקירת משטרה לא מונעת מהם לתת תגובה להליך אזרחי, אסור להם לגעת לי בכרטיס האשראי אם לא אישרתי את זה ולכן אם ירצו את הכסף ממני הם יצטרכו לתבוע אותי בבית המשפט, מאחר שאני לא מאשר את דבריהם או את חוות הדעת שלהם.

ביררתי את העניין עם שמאי נגדי - הוא תמך ברסתי. רציתי לשלוח את אותו שמאי אך לא הצלחתי בגלל שהם כבר תיקנו את הרכב- דבר שעובד לרעתם מאחר שהשופט ישאל אותם למה הם לא נתנו לי להגיע ולבדוק את הרכב .

אגב, כשאני מטיח זאת באוזניהם הם דואגים לומר "זה לא הרכב שלך , זה הרכב שלנו ! זכותנו לתקן אותו ! אנחנו לא חייבים לך כלום" .

 

אקיי , נראה מי יהיה חייב למי בביהמ"ש .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

שיטת מצליח בעליל !

אל תוותר.

קודם כל דבר עם חברת האשראי מספר פעמים, תנסה לדבר על ליבו של נציג ולהגיע למנהלים.

מניסיוני בחברת השכרה גדולה:

פעמים רבות קיבלנו מחברת האשראי סירוב להעביר כסף, גם כאשר תפסנו מסגרת ללקוח, הלקוח הצליח בעזרת ניירת נכונה לשכנע את חברת האשראי שנעשה לו עוול, והיא עצרה את התשלום עד לבירור סופי.

אם תצליח לדבר איתם, וךהראות את החוזה, ולבקש מנהל שמבין קצת ברכב, אולי יסכימו לעצור את החיוב עד לבירור.

 

במידה ולא הצלחת, ספוג את החיוב כרגע, אין מה לעשות.

אבל, תבע אותם מיידית !!! הבא שמאי מטעמך, שיוכל להוכיח בקלות שבנסיעה בכביש מהיר של 34 קמ ממש לא סביר ששרפת קלאץ'.

יקח קצת זמן אבל אין לי ספק שתקבל את כל כספך חזרה.

שיטת מצליח זו נהוגה בחברות קטנות בעיקר.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

יקח קצת זמן אבל אין לי ספק שתקבל את כל כספך חזרה.

שיטת מצליח זו נהוגה בחברות קטנות בעיקר.

 

לדעתי הוא לא צריך להסתפק ב"לקבל את כל הכסף" הוא צריך לתבוע אותם על פיצוי (ימי עבודה, עוגמת נפש, הוצאות בית משפט ועוד דברים שעורכי דין יודעים להכניס) אם יש לך זמן אל תסכים עכשיו לשום פשרה שהם יציעו לך (והם חציעו כי ברגע שהם יבינו שאתה לא הולך לוותר על הכסף הם לא ילכו למשפט).

פורסם

חברים יקרים ,

 

בנוגע לשאלת הקלאץ המחליק - לא חשתי בעיה בקלאץ מעולם, כל הרכבים שנסעתי עליהם בידני היו חדשים ולא היו בעיות איתם .

בנוגע לשאר - כרגע, לאחר שליחת כל המסמכים הרלוונטיים הכנסתי לעניין שמאי בכיר בחברת ביטוח, כמו כן ביום ראשון העורך דין שלי ייכנס יותר לעניינים וישלח להם ככל הנראה מכתב מסודר.

 

החברה הזו חושבת שהיא נפלה על פראייר, מה שהיא לא יודעת הוא שאני מכיר אנשי מפתח בקרב החרדים בעיר בה הם נמצאים, אני מכיר כוח שיכול לגרום להם לסגור את המשרדים שלהם ולפשוט רגל .

אני אדם מאוד הוגן עם לקוחותיי, אני שומר על אמינות, על מקצועיות ועל יושר, ברגע שיש אדם שחורג מהנוהל הזה איתי סופו לגמור עם פירסום שלילי בידיעות אחרונות\ בכל עיתון אחר וכן, עם תביעה משפטית ופירסומה בכל רחבי האינטרנט .

כאיש שיווק מנוסה, אני הולך לגרום לחברה הזו לאבד קהל לקוחות רחב באמצעות תהליך שיווקי שבו הם יבינו שאסור להם לרמות ולנסות לעשות קופות קטנות, כי הם עלולים ליפול על אדם מאוד נחוש כמוני .

 

פשוט בושה שיש עסקים כאלו במדינת ישראל, אני באמת מקווה שאף אדם נוסף כתוצאה מהפרסומים שלי שיבואו , לא יפול קורבן לעניין הזה, אני בטוח שיש לקוחות רבים שהם רימו וצריך לדאוג שהם לא ימשיכו.

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

שים לב שהשמאי שלהם לא קבע שהנהיגה הרשלנית היא שלך אלא שהקלאץ הלך בגלל נהיגה רשלנית.

 

תפסיק מיידית לדבר ותתחיל לכתוב תוך התייעצות עם עורך דין כי מספיקה מילה אחת לא במקום כדי לסבך אותך.

 

דרוש את המצמד והחלפים המוחלפים ואת התמונות שהשמאי צילם. כשתקבל אותם (אם בכלל) סמן אותם בנוכחות נציג החברה ובליווי מסמך שאלה החלקים שנמסרו וזה הסימון. אחר כך תוכל לבחון את החלקים על ידי מומחה מטעמך.

 

לגבי קביעת רשלנות פנה למהנדס רכב מוכר ובקש ממנו דוח על המקרה. את הדוח שלח לחברת ההשכרה תוך דרישה לביטול החיוב והחזר הוצאות שנגרמו לך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

SeazeR, אני מנסה להבין את מהות התקלה, כי מה שהם טוענים שהבעיה היתה ומאשימים אותך בכך שגרמת לה זה שריפת הקלאץ, ואתה אמרת שהרכב פשוט לא נסע. אתה יכול להבהיר את העניין?

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

B.D.B - זה מאוד פשוט למי שקורא את מה שכתבתי. נסעתי 34 ק"מ, האוטו נעצר בדרך לפתע ולטענתם אני אשם בכך שהקלאץ נשרף. לטענתי - נהגתי סביר כמו כל אדם שיש לו רישיון לרכב ידני במדינת ישראל.

הרכב זז מעט מאוד ק"מ , רוב הק"מ בכביש מהיר ללא יכולת לגעת בו.

 

עכשיו מובן יותר ?

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

מה זאת אומרת נעצר?

 

נתת גז הסל"ד עלה ושיחררת את הקלאץ והרכב עמד במקום למרות שהיה בהילוך?

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

מצמד נשחק הינו בלאי מתמשך!!!

לא יתכן בשום מצב שמצמד טוב וחדש ישחק מיד לאחר 34 ק"מ!!!

 

הבלאי במצמד היה ,

המצמד נשחק למידה מסויימת עוד לפני שאתה לקחת את הרכב.

כנראה שאתה הוא זה שאצלו המצמד שבק חיים.

אבל בוודאות לא אתה גרמת את הנזק למצמד!!!

 

יש בלאי מתמשך שנגרם למצמד עוד לפני שנגעת ברכב.

 

 

ירון מאיר


×
×
  • תוכן חדש...