Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5221 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני וחברתי מחפשים דירה.

היא לומדת ברחובות ומתניידת בתחבורה ציבורית.

אני לומד בצפון ת"א ועובד באור יהודה.

לא מחפשים משהו גדול, אבל חובה קרקע עם חצר, וכמובן חניה כזו או אחרת.

חשבנו על בית דגן, נחלת יהודה (בראשון) ואולי שכונות ישנות של ראשון.

חשוב לנו שכונה שהיא לא תפחד ללכת בה בלילה, ושאני אהייה רגוע בקשר לרכב.

התקציב הוא סביר לפי יד 2, ועומד על גבול עליון של 3.5K

אשמח לשמוע רעיונות למושבים באזור, עם נגישות סבירה לתחבורה ציבורית.

וכמובן דעות על אותם מושבים וישובים מתושבי האזור.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אני לא מכיר אף שכונה ברחובות, נס ציונה וראשון לציון שמפחיד ללכת בה בלילה.

כולל השכונות היותר מפוקפקות כמו רמת אליהו ושעריים.

 

אפשר לתקוף אותך גם בצפון תל אביב.

 

מהניסיון שלי במצבים דומים:

לגור באמצע פשרה גרועה ל-2 הצדדים - כי שני הצדדים נדפקים.

אני מעדיף לגור קרוב לאחר המקומות שאנחנו צריכים.

 

רחובות היא עיר נהדרת, עם אחלה אוכלוסייה ברוב החלקים שלה - ואולי תצליח למצוא שמה יחידת דיור סבירה במחיר שרצית.

כל היישובים - בית עובד, נטעים, פלמחים וכו' וכו' - התחבורה הציבורית שמה גרועה ולא באמת אפשר להסתמך על זה.

 

לעומת זאת הציר של הרצל רחובות - ויצמן נס ציונה - הרצל ראשל"צ - תל אביב - שורץ תחבורה ציבורית ביום ובלילה ובסופי שבוע גם (מוניות שירות) - ככה שזה יותר אידיאלי.

פורסם

הכוונה בפחד בלילות היא יותר לכיוון של הליכה מצומת בית דגן לבית דגן בגלל תחבורה ציבורית.

והליכות דומות בשאר המושבים.

 

כמה גרועה התחבורה ציבורית מבית חנן, נטעים ובית עובד לכיוון רחובות ? פעם בשעה? פעמיים ביום ?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

תעשו חצי-חצי.

שנה אחת תגורו עם קירבה לצרכים שלך ושנה אחת עם קירבה לצרכים שלה.

אם תגיעו לשלב של חתונה,אתם כבר תסתדרו (ותסיימו עם הלימודים,מה שיקל על בחירת אזור מגורים)

פורסם

עוד אופציה שכדאי לשקול היא מושב מצליח.

5 דקות מרחובות , ממוקם בדיוק על מחלף "רמלה דרום״ ב431 , בשעות סבירות אפשר להגיע לתל אביב בכ-25 דקות.

פורסם

נחלת זה טוב כי יש תחבורה נוחה לרחובות, יחסית קרוב לאור יהודה ואתה יכול לקחת רכבת לאוניברסיטה די בקלות מראשונים או משה דיין

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
אני לא מכיר אף שכונה ברחובות, נס ציונה וראשון לציון שמפחיד ללכת בה בלילה.

כולל השכונות היותר מפוקפקות כמו רמת אליהו ושעריים.

לי.

 

בקרית משה היית מעז להסתובב לבד בלילה?

 

מה עם לגור ביד אליהו בתל אביב?

 

זה נגיש מאוד לרחובות ברכבת.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

 

מה עם לגור ביד אליהו בתל אביב?

 

זה נגיש מאוד לרחובות ברכבת.

 

ממליץ על יד אליהו. גרתי שם עם ההורים 33 שנה. (כמו כל אזור,יש אזורים יותר טובים ופחות טובים)

פורסם

גרתי ביד אליהו, אנחנו מחפשים משהו כפרי יותר, מושבים או שכונות צדדיות בערים קטנות, מאסתי בת"א.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

בתור תושב רחובות אני יכול רק להמליץ. נכון שיש שכונות טובות יותר וטובות פחות.

אבל רוב האזורים אם לא על הרצל ממש הם לפחות במרק הליכה סביר לחלוטין מהרצל, וכמו שנאמר פה, רחוב הרצל שורץ תחבורה ציבורית, אוטובוסים/מוניות שירות. גם בסופי שבוע וגם בשעות המאוחרות של הלילה.

 

רוב האזורים ברחובות טובים ולא מפחידים להליכה, 23 שנים ומעולם לא תקפו אותי, הרגשתי מאוים כמה פעמים אבל זה כי באמת הלכתי באזורים מפוקפקים.

 

רק קח בחשבון שדירת קרקע זה עסק יקר בעיר.

 

תוספת:

כמו שרשמתי "אזורים מפוקפקים" - לקריית משה לא נכנס אפילו עם רכב בלילה, שלא לדבר על ללכת.

פורסם
בקרית משה היית מעז להסתובב לבד בלילה?

 

מה עם לגור ביד אליהו בתל אביב?

 

זה נגיש מאוד לרחובות ברכבת.

 

אומנם קריית משה הפכה לסוג של גטו לאתיופים, אבל עדיין לא מפחיד ללכת שם בלילה. יש תאורה נורמלית

באמת שברחובות אין שכונות מפחידות, אבל כללית אני לא אוהב את העיר הזאת, משהו בה מגעיל! וכן אני גר ברחובות. אולי חוסר התחזוקה בעיר הזאת ודברים שזזים לאט מידי ביחס למקומות אחרים.

 

בכל אופן אם רק אחד משתמש בתחבורה ציבורית, אז רצוי לגור קרוב יותר לצרכים שלו כי לשני יש רכב. אם שניכם בתחבורה ציבורית, קח נקודת אמצע שממנה יש תחבורה ציבורית הכי טובה לשניכם.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

קודם כל תודה לכולם, אבל אנחנו לא רוצים ברחובות ולא בת"א, אלא מושבים/ישובים כפריים, או כאלו שנבלעו בפאתי עיר (כמו נחלת יהודה בראשון).

ברחובות ארנונה עולה כמעט כמו חדר בת"א (כן אני קצת מגזים אבל רק קצת), את ת"א אני פשוט שונא ומחכה לרגע שעזוב אותה.

 

אשמח לשמוע את דעתכם על בית חנן, בית עובד, שכונות בנס ציונה, נטעים, בית דגן, טירת שלום, נווה עמית, כפר אהרון ואם יש עוד משהו דומה אז גם עליו.

 

תודה רבה :)

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

יש את השכונה בראשון שנושקת לצריפין, אם אני לא טועה שיכון ותיקים או משהו כזה, בניגוד לשמה יש שם דווקא הרבה זוגות צעירים ויש שם דירות שיענו על צרכייך (יש לי חבר ששוכר שם ״יחידת דיור״ עם אישתו, זו לא באמת יחידת דיור אלא דירה פול סייז עם 2 חדרי שינה, סלון, פינת אוכל ומטבח מרווחים עם חצר גדולה ואפילו חניה לרכב צמוד לחצר).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

"שיכון המזרח" אתה מתכון.

 

מקום נחמד, לא בדיוק "מערב ראשון" אבל גם לא רמלה-לוד.

 

גרתי שם כשנה, בית פרטי 2.5 חדרים + גינה גדולה מאחורה וקטנה מקדימה עלה לי בזמנו (2006) 2400 ש"ח. כנראה שיתאים לתקציב הקיים שלך.

×
×
  • תוכן חדש...