Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5221 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה לי שאם הייתי במצבך (פותח השירשור) הייתי מחפש איזה יחידת דיור במשמר השיבעה.

נכון,זה יהיה בטח קצת יותר יקר,אבל יש גישה לכל מקום,גם לעבודה שלך וגם ללימודים שלה,והאזור עצמו,נו,מה עוד אפשר להגיד...איכות חיים.

פורסם
זאת הסיבה שבת.ז שלך יש פעמיים גבר? :lol:

 

אולי נחנה שמה את הצרפייה המתפרקת שלך לאיזה לילה? אני בטוח שאחרי זה יהיה לך הרבה מה להזמין מ-EBAY. :lol:

פורסם

אינני יודע מה הם המחירים אבל אזור זה אזור מקום לא רע, מבחינת מגורים וגם מבחינת תחבורה.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

לאנשי רחובות, איך כפר גבירול?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

תראה, אני לא כ"כ אוהב אותו, זה בעיקר יוצאי תימן קשישים ומראה הרחובות די מוזנח, אבל סהכ אפשר לגור.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

כפר גבירול זה לא באמת כפר. אין שמה שום דבר כפרי. סתם עוד שכונה ברחובות.

שנמצאת מול שכונה לא טובה במיוחד (קריית משה המדוברת).

יש שמה איזורים חדשים ויפים ויותר ואיזורים פחות יפים.

 

שום יתרון לעומת איזורים אחרים ברחובות חוץ ממחיר זול יותר לפעמים.

 

אתה מתעקש על היישובים עוקפי הערים הגדולות ולא בצדק - כי פרט למחירים הלא נמוכים אתה משלם גם בתחבורה ציבורית שפחות או יותר לא קיימת.

פורסם

בבאר יעקב התחבורה חרא. תמצא שם רק יחידות דיור כי הדירות אינן קרקע למעט באזור החדש. והוא ממש לא בתקציב שלך.

רמת אליהו בראשון זה שכונת הפשע והרשע. אני לא הייתי עובר לשם. האוכלוסיה שם מאוד חלשה. מאוד. מדובר בעיקר על העולים מאתיופיה שקיבלו דירות מהמדינה ושם חיים כל הזמן. פשע לא חסר שם.

 

בתל אביב לעומת זאת יש אזורים שלמים במחירים שלך, החל מהצד המזרחי של איילון, שם אולי יש אוכלוסיה של פועלים וכדומה, אבל הפיקוח ההדוק של המשטרה לא נותן להם מקום לנשום. ב2500 אתה יכול למצוא דירת גן קטנה באזור התקווה ומזרחה לו.

 

מצליח זה חור נידח, והקשר בינו לרחובות הוא מקרי לחלוטין. בטח לא 5 דקות, אפילו לא מבילו. תחבורה אין שם והמקום כל הזמן בבניה מתמדת (קרית האומנים ושאר השטויות). שקט לא יהיה שם.

כל אזור גזר הוא אזור טוב, אבל, אין תחבורה ציבורית.

 

רחובות היא סבירה, אבל לא שקטה.

נסה את בית עובד, כאשר מחוץ לבית עובד יש את הצומת ושם יש הרבה אוטובוסים.

יבנה היא אופציה נוספת

נס ציונה אולי, המחירים עלו שם קצת.

 

ותנסה את גבעתיים. זה תל אביב, רק הרבה יותר זול.

×
×
  • תוכן חדש...