Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום,

ברשות אבי טויוטה קורולה 2010 מליסינג מימון, ואינו מרוצה ממנו (לא נוח מספיק לנסיעות ארוכות) לכן החליט להחליף לרכב "מנהלים" כמו סובארו b4 וכו, הבעיה שצריכים רק דרך הסוכן ולא מעוניינים ברכב חדש אלה בתוספת של עד 20 אלף ממחירו המקורי שנקנה הרכב (102 אלף).

הסוכן נתן לו וולוו S60 לסופ'ש בתמורה על הטויוטה מודל 2009 כדי שיבחן את הרכב, מה שמפתה שאיננו צריכים להוסיף "אגורה" בנוסף, לכן צריכים להחליט עד יום ראשון הקרוב.

מחירון הוולוו היום 124 אלף הרכב יד שלישית מליסינג עם 55 אלף ק'מ, מבחינת הדלק הוצאות על החברה מה שלא זה תחזוקת הרכב לכן שאלתי היא האם כדאי לבצע עיסקה או להמתין עוד תקופה עד שהסוכן יימצא רכב מנהלים יפני אמין וסחיר יותר.

אשמח לתגובות והצעות

פורסם

היי

 

בעניין רכב - לדעתי ה S60 יותר רכב מממה שסובארו B4 אי פעם תוכל להיות.

בעניין סחירות - מה S60 יהיה מאוד קשה להיפתר... לא שהשוק רותח היום.

בכל מקרה הם הולכות 20% מתחת למחירון במקרה הטוב.

לכל יפנית יש סיכוי להימכר הרבה יותר מהר ובמחיר יותר סביר, אך מי שעשה סיבוב על וולוו פעם אחת, לא נראה לי שיסכים לנסוע ביפנית עוד יום אחד בחייו.

 

יש לחבר שלי S60 2003 ק"מ נמוך מטופלת בחברה יד שניה ללא תאונות מחירון כ 60 והוא לא מצליח למצוא קונה ב 30 אלף!!!

הוא חנוק לכסף בעסק ונראה לי שאם זו היתה B4 הוא כבר מזמן היה מוכר

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

תלוי על איזו B4 אתה מדבר



 

אם זו הצורה הספורטיבית של עד 2009 - הרכב מכוייל באמת להיות קצת קשיח ונמוך ועוד עם צמיגים עם חתך נמוך - רמת הנוחות מן הסתם נפגעת קצת.

 

אבל עם הצורה החדשה (שהרבה לא אוהבים אותה, אני דווקא כן, מאוד) הרכב עם חתך צמיגים גבוה יותר, כוון מתלים רך יותר וגם הרכב עצמו קצת יותר גבוה למיטב ידיעתי.

 

קנינו אחת כזאת חדשה במשפחה - בהתחלה הרכב הרגיש קצת נוקשה אבל אחרי תקופה מסויימת של הרצה המתלים שלו קיבלו את הרכות שלהם והרכב פשוט תענוג.

 

רכבי מנהלים יפניים (בתכלס רכבי משפחה גדולים) הם עולם אחר מהמשפחתומטיות 1.6 ליטר שלהם ואין בכלל מה להשוות ברמת הנוחות.

 

לאמר לך שוולבו S60 תהיה נוחה יותר - אני מתאר לעצמי שכן, אבל לא בכזה פער אדיר כמו רוב ההגזמות כאן.

 

אם זה S60 אטמוספרית - הביקורות נהדרות סה"כ למעט יוקר טיפולים ותקלות.

 

כל רכב היום קשה למכור - גם יפניות, השוק פשוט שבור. אם כבר להנות אז מוולבו לדעתי.

 

אם יש איזשהו פחד מעלות אחזקה וזה גבולי לכם - בחירה ב2 ליטר של סלון יפני תהיה חכמה יותר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
שאלתי היא האם כדאי לבצע עיסקה או להמתין עוד תקופה עד שהסוכן יימצא רכב מנהלים יפני אמין וסחיר יותר.

 

להמתין בסבלנות.

אני לא יודע מי זה סוכן הליסינג המימוני הזה שאתם עובדים מולו, אבל וולוו S60 מודל 2009 יד שלישית מליסינג זה ממש לא מתכון לעלויות אחזקה נמוכות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תודה על התגובות המהירות

במידה ונחליט הרכב ישאר ברשותו עוד כ-3 שנים בע'ה, מכירת הרכב ידועה ולכן הסוכן מוכן לתת לנו טרייד ללא תוספת במחיר ( הפרש בין ההחלפות הוא כ-30 אלף בין הטויוטה לוולוו ), אחרי 3 שנים יבוצע שוב ליסינג מימון אך מה שבאמת חשוב לנו היא האחזקה מבחינת הכל (ביטוח וכו') לעומת רכב יפני.

מבחינת הסוכן יש לו אמון בו כי בחברה שאבי עובד נקנו אצלו כמה רכבים בעבר וכנראה גם בעתיד.

פורסם

לאחר נסיעה של 200 ק'מ בשיא החורף ומחממי המושבים אבי החליט להשאיר את הוולוו, נקווה שהחליט נכון ואעלה עדכונים במידת הצורך למעוניינים.

שבוע מקסים ותודה

פורסם

כמו שכתבתי...

 

 

" מי שעשה סיבוב על וולוו פעם אחת, לא נראה לי שיסכים לנסוע ביפנית עוד יום אחד בחייו..."

 

 

תהנו, אחלה אוטו

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
כמו שכתבתי...

 

 

" מי שעשה סיבוב על וולוו פעם אחת, לא נראה לי שיסכים לנסוע ביפנית עוד יום אחד בחייו..."

 

 

תהנו, אחלה אוטו

הכל נכון...

חכה עד שיגיע למוסך ....

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

זה גם לא הכי נכון.

מוסך וולוו משה מרקדו ביפו - לא ממש עלות נוראית. שרות מעולה.

כן, יותר יקר מאחזקה של סובארו DL , ומאזדה 3 כיום זה בדיוק כמו סובארו DL מלפני 20 שנה.

פעם כולם היו מעשנים טיים ונוהגים בסובארו. היום מעשנים LM ונוסעים במאזדה 3 , כבש זה כבש.

אז יש אנשים שמעשנים מרלבורו ונוהגים בוולוו ולא כי הם יותר עשירים, הם פשוט משקיעים בעצמם קצת יותר.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
פעם כולם היו מעשנים טיים ונוהגים בסובארו. היום מעשנים LM ונוסעים במאזדה 3 , כבש זה כבש.

אז יש אנשים שמעשנים מרלבורו ונוהגים בוולוו ולא כי הם יותר עשירים, הם פשוט משקיעים בעצמם קצת יותר.

לעשן מרלבורו... איזו השקעה!!

 

מאחל בריאות לכל המעשנים; ה'משקיענים' ולאלו שלא. אך ההשקעה הטובה ביותר עבורם תהיה הפסקת עישון!

פורסם

הכי חשוב שהשרות מעולה כמו שכתבת....

 

ואגב כבש זה הכי טעים...

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
הכל נכון...

חכה עד שיגיע למוסך ....

 

בתור אחד שכבר עבר כ-500000 קילומטרים בדגמי וולוו שונים מ-164 ועד S70 - אתה טועה בענק.

וולוו היא אחת המכוניות הזולות יותר לאחזקה (אם זו לא S80 T6 שהתקלקלו לה החיישנים)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני מאוד מקווה בשבילכם שיש לכם איזשהו הסכם אמיתי בקשר לטרייד בעוד כ-3 שנים.

 

כי אחרת, למכור וולוו יד רביעית עם עבר ליסינג, הולכת להיות משימה לא פשוטה בכלל...

פורסם

מבחינת מכירת הרכב פחות רלוונטי מכיוון שיתבצע שוב טרייד אין, במידה וייתן מחיר נמוך משמעותית מהשוק הוא לא יאבד רק מכירה עם אבא אלה על כל החברה (שותף חלקי בחברה) .

בינתיים אבי נהנה מהרכב ללא תוספת מצידו וחוזר פחות עם כאבי גב אז כבר שווה :).

×
×
  • תוכן חדש...