Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קשוב להמלצות פה חקרתי עוד קצת על הקנון...מצטער, לא מתחבר לעיצוב והמסך שם מנוצל לא חכם (חשוב מאוד לדעתי במצלמות כאלו).

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כל המבחנים של כל האתרים: http://www.dphotojournal.com/

 

קספר, אני לא מבין מה זה "עיצוב מסך".

 

חקרתי קצת, למי שכיוונים ידניים לא מעניינים אותו, הבחירה מצטמצמת לקנון S100 (או את ה-S95 שהיא מחליפה), אם אתה רוצה איכות תמונה טובה יותר (כולל אור נמוך) או סופרזום קומפקטית (כמו סדרת TZ של פנסוניק והקנון שהמליצו כאן). היתרון לפנסוניק נובע מזה שבקאמראמיה אפשר היה להוציא אותה במחירים מצויינים (לפחות בזמנו).

 

אל תטעה בקנון הקטנה, היא מצלמה יותר "מקצועית" מכל סופרזום. עכשיו תבחר, זום או איכות תמונה באור נמוך.

הבחירה תלויה יותר בבחירות שלך מה לצלם ומה חשוב לך לצלם.

 

נ.ב. הפוג'י שבקישור הראשון שלי נראית כמו בנזונה של מצלמה, אבל לא למי שכיוונים ידניים לא מעניינים (חבל על הכסף).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בתור בעלים של סדרת S של קנון אני יכול לאשר שהצבעים שלה מדהימים אבל זום קטן מדי לטיולים.

אין מה לעשות. לטיולים בחו"ל פחות מ10 לא שימושי במיוחד. בזביל זה המציאו את הז'אנר של travelzoom שאנחנו דנים בו.

מה גם שאני מאוד בחום ממליץ על GPS. אין כמו אחרי כמה שנים להזכר איפה בדיוק זה צולם.

פורסם
כל המבחנים של כל האתרים: http://www.dphotojournal.com/

 

קספר, אני לא מבין מה זה "עיצוב מסך".

 

חקרתי קצת, למי שכיוונים ידניים לא מעניינים אותו, הבחירה מצטמצמת לקנון S100 (או את ה-S95 שהיא מחליפה), אם אתה רוצה איכות תמונה טובה יותר (כולל אור נמוך) או סופרזום קומפקטית (כמו סדרת TZ של פנסוניק והקנון שהמליצו כאן). היתרון לפנסוניק נובע מזה שבקאמראמיה אפשר היה להוציא אותה במחירים מצויינים (לפחות בזמנו).

 

אל תטעה בקנון הקטנה, היא מצלמה יותר "מקצועית" מכל סופרזום. עכשיו תבחר, זום או איכות תמונה באור נמוך.

הבחירה תלויה יותר בבחירות שלך מה לצלם ומה חשוב לך לצלם.

 

נ.ב. הפוג'י שבקישור הראשון שלי נראית כמו בנזונה של מצלמה, אבל לא למי שכיוונים ידניים לא מעניינים (חבל על הכסף).

 

 

ה- S100 לא זולה בכלל (400$ בערך, בארץ עוד הרבה יותר) ואני חושב שעבור הדרישות שלי ממצלמה זה יקר מדי.

לאיזה פוג'י התכוונת? ל- 660EXR? אין לי בעיה שיש לה פיצ'רים לצלמים רציניים יותר כל עוד המחיר מתאים (והוא מתאים) וצילום במצב אוט' יתן תוצאות טובות.

 

הבנתי כבר ששילוב בין זום רציני (בשביל הטיול) לצילום טוב באור נמוך בעייתי, אז אני מנסה למצוא את זאת שתיתן את השילוב הטוב ביותר. הסוני HX9V אמורה לתת שילוב כזה אבל בביקורות וגם פה כתבו שהתפעול שלה איטי וזה יכול להציק מאוד, במיוחד בטיולים.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אין מה לעשות. לטיולים בחו"ל פחות מ10 לא שימושי במיוחד. בזביל זה המציאו את הז'אנר של travelzoom שאנחנו דנים בו.

 

לא מצלם עם זום ולא חסר לי. אבל, שוב, זה עניין של סגנון והעדפה.

לעומת זאת, לאבד צילומים כשחסר אור, זו אבידה אמיתית של זכרונות.

 

קספר - יש את הדגם הקודם, S95 ב-1400 ש"ח בקאמרהמיה (חנות מוכרת וטובה).

ביצועים איטיים זה מאוד מעצבן. לא הייתי הולך על מצלמה שזו נקודת החולשה שלה.

 

אני התכוונתי לפוג'י X10, אבל היא ממש overkill בשבילך. אני לא בקיא בדגמים האחרים שלהם, אבל מדובר ביצרן עם יכולות טכנולוגיות טובות מאוד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הבנתי כבר ששילוב בין זום רציני (בשביל הטיול) לצילום טוב באור נמוך בעייתי, אז אני מנסה למצוא את זאת שתיתן את השילוב הטוב ביותר. הסוני HX9V אמורה לתת שילוב כזה אבל בביקורות וגם פה כתבו שהתפעול שלה איטי וזה יכול להציק מאוד, במיוחד בטיולים.

 

יש לה גם פגם תכנוני מכני. כבר פעמיים פתחתי אותה כדי לשחרר פלאש תקוע.

סוני לא בשבילך, במיוחד בתור מצלמה יחידה בבית.

כנראה שבאמת נשארנו עם ניקון או פנסוניק האחרונה בז'אנר, אם יש לך אלרגיה לקנון.

 

לא מצלם עם זום ולא חסר לי. אבל, שוב, זה עניין של סגנון והעדפה.

גם אבא שלי לימד אותי לעבוד עם הרגליים בבניית פריים כי לא היה זום בחיקוי רוסי של לייקה. אז מה?

הוא גם לימד אותי לכוון במשך חצי שעה כל תמונה, כי פילם עולה כסף.

הוא גם לימד אותי להשתמש באקספונומטר ולפתח ולהדפיס לבד.

כל אלה לא רלוונטיים בימנו. זום זה לא מילה גסה. כל עוד הוא בגבולות הטעם הטוב.

בוא נראה אותך מצלם יפה את Sagrada di Familia בלי כל המנופים מפארק גואל בברצלונה עם זום של 4.

פורסם

כל אלה לא רלוונטיים בימנו. זום זה לא מילה גסה. כל עוד הוא בגבולות הטעם הטוב.

בוא נראה אותך מצלם יפה את Sagrada di Familia בלי כל המנופים מפארק גואל בברצלונה עם זום של 4.

 

מה גבולות הטעם הטוב של הזום, לא הבנתי...

 

אני לא משתמש בזום כי אני לא מצלם בניינים למזכרת (אלא אם הם יוצרים השתלבות מעניינת עם הסביבה, למשל עם מנופים שלא קשורים לעניין...). בעיקר אני לא משתמש בזום בגלל שאני אוהב לצלם איך דברים נראים מנקודת המבט שבא אני נמצא. אני גם לא אוהב את ההשטחה שנוצרת מפרופורציות של צילום זום. זה פשוט לא הסגנון שלי, כמו שיש אנשים שלא מצלמים בזווית רחבה.

 

ואני חוזר ואומר, ההבדל בין מצלמה שמסוגלת להוציא תמונה באור נמוך לכזו שלא, זה ההבדל בין שתהיה לך תמונה או לא תהיה לך תמונה בכלל. רב רובם של הצילומים שאנשים מצלמים למזכרת, הם לא צילומי זום רחוק. לעומת זאת, רבים מהם הם בחדרים נטולי תאורה מספקת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

טוב, כאן באמת אנחנו עוברים למישור אחר לחלוטין. מה עדיף? רכבת או רכב. כל אחד והיעוד שלו ותנאי שימוש.

אני לא יודע איך אפשר להוציא תמונה טובה מטקס בבית ספר בלי 200 מילימטר בקצה של העדשה. כי מנקודת מבט שאני נמצא בה זה תמיד מאפן. אני לא יודע איך מצלמים פורטרט שלא באולפן עם עדשה קבוע 50 מילימטר. מי האידיוט שקרה לעדשה הזאת "עדשת פורטרט".

כמו כן, יש לי הרבה יותר תמונות שרופות בגלל תאורת שמש מאוד קונטרסטית ובעייתית מתמונות שלא ניתנות לחילוץ בגלל חושך.

ניסית פעם לצלם אריות בספארי?

כנראה שבאמת כל אחד והסגנון שלו והכלים לכך בהתאם.

פורסם

המלצה שלי על הקנון S100 מצלמה מעולה, מחיר קצת יקר אבל שווה את הכסף מנסיון.

עוד מצלמה טובה מאוד, היא הפנסוניק Panasonic Lumix FZ150 אשר חבר רכש אותה, והיה איתה חודש בוויאטנם, תמונות

באיכות טובה מאוד.

פורסם
עוד מצלמה טובה מאוד, היא הפנסוניק Panasonic Lumix FZ150 אשר חבר רכש אותה, והיה איתה חודש בוויאטנם, תמונות

באיכות טובה מאוד.

 

אין שום סיבה לקנות כזו מצלמה מסורבלת, אם לא עושים שימוש בשליטה ידנית ו/או חייבים עינית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

עינית יכול רק לתרום במיוחד שתנאי התאורה על הפנים ורוצים לחסוך סוללות.

אם אתה יוצא לטיול יחסית ארוך, היתי דווקא מחפש מצלמה אשר עוד אפשר להפעיל אותה גם באמצעות סוללות AA

שלא תיהיה תקוע במצב של בלי סוללות איך שהו.

כשיצא לי להיות במדגסקר, לא כל פעם יכולתי למצוא שקע בשביל להטעין את הסוללה של המצלמה, ואחרי כמה ימים של טיולים,

ובלי כמעט מקום להטעין אפילו את הפלאפון שמחתי שהיתה לי מצלמה אם סוללות רגילות בנוסף.

בקרוב אנחנו נוסעים לאוגנדה ולטנזניה לחודש, ולשם כנראה אני לוקח את הCANON 500D אם 3 סוללות + גריפ שמאפשר שימוש

בסוללות AA

פורסם

גיא, לפני כחודש (בביקור האחרון באיטליה / גרמניה) חבר התעניין במצלמה עם זום מכובד - בתקציב של עד 220 יורו (פלוס / מינוס).

 

כמובן שתחילה הסתובבנו מעט ובחנו אופציות - העיקריות היו קנון SX230HS וניקון S6200, ולאחר בדיקות בין החנויות נוספה לה אופציה לא צפויה - פוג'י F660EXR.

 

המוכר החביב ב-Media Markt נתן לנו את השלוש בכדי להתרשם, סיפר עליהן בקצרה ונתן לשחק עם כל אחת (בגבול ההיגיון בחנות כמובן).

 

אחרי ההתרשמות הקלה מהשלוש, הופתעתי לגלות כי הפוג'י מפתיעה בגדול - אולי כי לא ציפיתי ממנה, ואולי כי היא אנדרוג מול ניקון וקנון - מתוך ההרגל שלי להתמקד בהן יותר (DSLR).

 

ה-F660 קלה ופשוטה לתפעול, מסך גדול ואיכותי, זום מכובד בהחלט, מייצב תמונה יעיל בהחלט, פלאש נשלף (סטייל DSLR), איכות תמונה נאה מאוד בתנאים הלא מדהימים (צילום בתוך החנות), גוונים נעימים ומגוון פונקציות ידניות לתפעול / מצבי צילום.

 

גש לחנות צילום (עדיפות לכזאת שאכן מחזיקה את האופציות הרלוונטיות לגביך) ותשווה. אין אופציה טובה מזה לטעמי.

 

בהצלחה (תבדוק היטב את הפוג'י) :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אתם מדברים על TZ10

למרות שהדגם כבר נגמר והוחלף ב TZ20 אין טעם לקנות את הקודמת מכיוון שה 20 עולה אותו מחיר ויש לה זום X16

ו FULL HD VIDEO כמו כן הרזולוציה 14MP במקום 12MP

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0


×
×
  • תוכן חדש...