Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקראת חופשה ארוכה בחו"ל החלטתי להחליף את המצלמה הדיגיטלית המשפחתית (קנון ixus בת 5 שמההתחלה לא ממש היינו מרוצים מאיכות התמונות שהפיקה).

 

הכיוון הוא מצלמה קומפקטית אבל עם זום רציני כדי להרחיב את אפשרויות הצילום (וגם מפתח צילום רחב יותר).

פחות מעניין אותי צילום וידאו HD והמצלמה לא חייבת להיות סופר סופר קומפקטית בעובי של נייר.

כן חשוב יכולת טובה בצילום בתנאי תאורה מאתגרים (חדרים סגורים, לילה) שהמצלמה הנוכחית פשוט לא עושה טוב.

 

חיפוש באתר dpreview העלה כמה מועמדות אפשריות:

nikon coolpix S9100

Panasonic Lumix DMC-ZS10

 

המלצות נוספות?

דעות על האפשרויות?

 

הרכישה כנראה תהיה בארץ כי המחירים מאוד דומים לארה"ב.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

Panasonic,

לא הייתי מחפש רחוק יותר.

תשקיע בציפוי למסך, כרטיס מהיר CLASS6, כבל מיני HDMI (אני הייתי מוסיף גם חצובה רצינית) ואתה מסודר.

פורסם

המצלמות המצטיינות בתאורה לא טובה (מצטיינות יחסית לקומפקטית!), הן לא אלו עם הזום.

אני לא מכיר את הדגמים החדשים, אבל תסתכל בסדרה G של קנון ומתחרותיה (http://www.dpreview.com/previews/fujifilmx10/)

יש למצלמות הללו חיישנים יותר גדולים וצמצמים יותר פתוחים, ולכן התוצאות יותר טובות באור נמוך. עדשות עם פחות זום פירושן גם איכות תמונה טובה יותר.

 

בקיצור, תבחר, איכות או זום...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
קנון SX230 HS. יש לי כזו ואני מאוד מרוצה. בעיקר משום האפשרויות לשליטה ידנית בפרמטרים. אבל - אני לא צלם מקצועי...

 

שמתי לב אליה אבל העיצוב+הניסיון הבינוני עם קנון די מרחיק אותי ממנה.

שליטה ידנית על פרמטרים יש לי גם עכשיו, מעולם לא השתמשתי בזה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

מה היה הניסיון שלך עם קנון?

כעיקרון, אין סיבה לבטל או לדבוק במותג בשל ניסיון עבר. ההבדלים לא גדולים והדגם הנבחר לקבוצה מסויימת משתנה משנה לשנה(להוציא את ניקון, שהם מותג חזק ב-DSLR וחלש בקומפקטיות).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מה שאתה מבקש לא מסתדר עם עדשת זום.

עדיף שתחפש מצלמה עם מפתח צמצם כמה שיותר גדול ועדשה רחבה.

תתפלא כמה שימוש יהיה לך עם הזוית הרחבה של העדשה לעומת הזום.

 

מאז שקנון יצאו עם סדרת החיישנים החדשים שלהם, התמונות יוצאות מעולה

אבל פנסוניק מצויינות ויש עוד הרבה מתחרים טובים.

 

בשורה התחתונה, כולם היום עושים את העבודה.

מה שחשוב יותר זה שהתפריטים נוחים לך לשימוש ושהמצלמה יושבת נוח ביד.

 

לא תיפול עם אף מצלמה היום.

פורסם

הפנסוניק מעולה!

היה לי גם את הדגם הקודם, הסדרה הזאת פשוט מוצלחת.

 

*תתחדש על הסמלון, באמת הגיע הזמן לרענן. ;-)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
לקראת חופשה ארוכה בחו"ל החלטתי להחליף את המצלמה הדיגיטלית המשפחתית (קנון ixus בת 5 שמההתחלה לא ממש היינו מרוצים מאיכות התמונות שהפיקה).

 

הכיוון הוא מצלמה קומפקטית אבל עם זום רציני כדי להרחיב את אפשרויות הצילום (וגם מפתח צילום רחב יותר).

פחות מעניין אותי צילום וידאו HD והמצלמה לא חייבת להיות סופר סופר קומפקטית בעובי של נייר.

כן חשוב יכולת טובה בצילום בתנאי תאורה מאתגרים (חדרים סגורים, לילה) שהמצלמה הנוכחית פשוט לא עושה טוב.

 

חיפוש באתר dpreview העלה כמה מועמדות אפשריות:

nikon coolpix S9100

Panasonic Lumix DMC-ZS10

 

המלצות נוספות?

דעות על האפשרויות?

 

הרכישה כנראה תהיה בארץ כי המחירים מאוד דומים לארה"ב.

ממליץ בחום על הפנסוניק.

מנסיון ממושך עם הדגם הישן יותר - ZS5 שכולל צילום של עשרות תמונות ביום (במסגרת העבודה) כבר למעלה משנתיים.

הבעיה היחידה שמצאתי היא הצילום הלא כל כך טוב בחושך.

פורסם

יש לי Nikon coolpix P500, בערך חודש, ממליץ עליה בחום!

 

זום X36, חיישן 12.1MP וגם וידיאו HD.

 

יוצאות לי תמונות מאוד איכותיות למרות שאני לא מומחה גדול.

 

עם הזום הזה אתה יכול לצלם תמונה מאוד ברורה ממרחק 100 מטר! ( לדוגמא - לקרוא בבירור לוחית רישוי של רכב במרחק הנ"ל! )

 

אם אתה מתכנן לצלם בכזה מרחק אני ממליץ מאוד לרכוש חצובה.

 

 

אלכס.

דרושים מסגרים עם ניסיון בCO2

מחפש כנפונים לטנדר מאזדה 2003-2007

מחפשים מסגר? חפשו בפייסבוק: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002187529747&sk=wall#!/profile.php?id=100002187529747&sk=wall

פורסם

גם אני עומד עכשיו לפני קניה דומה. הבחירה שלי, גם כן ע"פ השוואות ומבחנים, היא הקנון SX230 HS.

לפי מה שקראתי גם הכניסו לה חיישן גדול יותר והיא מציגה יכולות גבוהות מאוד יחסית לקומפקטית. ניצחה גם את ההשוואה נגד הניקון S9100 (הניקון בהפרש קטן במקות השני).

 

http://snapsort.com/compare/Canon-SX230-HS-vs-nikon-s9100

 

http://www.dpreview.com/reviews/q311travelzoomgrouptest/17

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

falou,

אולי לא שמת לב, אבל צירפת לינק של מצלמת פוג'י עם מעבד EXR.

יש לי מצלמה די פשוטה שלהם ( F70 EXR ) כבר שנה וחצי , ואני מאוד מרוצה מהתמונות שלה בתנאי תאורה פחות טובים.

השוותי את התמונות לפנסוניק TZ7, ולטעמי פוג'י עדיפה במיוחד לצילום פנים.

 

פותח השרשור לא משתמש בשליטה ידנית, לכן מצב EXR יהיה מצויין בשבילו.

לאחרונה יצאה מצלמה חדשה מבית פוג'י, עם זום גדול יותר ומערכת EXR:

http://www.dpreview.com/products/fujifilm/compacts/fujifilm_f660exr

 

המצלמה צפויה להגיע גם לארץ בקרוב:

http://www.camera4less.com/2012/01/fujifilm-finepix-f660-exr.html

 

המחירים בחו"ל לא יקרים:

http://www.amazon.com/Fujifilm-FinePix-F660EXR-Digital-Camera/dp/B006T7QSV8/ref=pd_sim_sbs_p_5

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
מה שאתה מבקש לא מסתדר עם עדשת זום.

עדיף שתחפש מצלמה עם מפתח צמצם כמה שיותר גדול ועדשה רחבה.

תתפלא כמה שימוש יהיה לך עם הזוית הרחבה של העדשה לעומת הזום.

 

מאז שקנון יצאו עם סדרת החיישנים החדשים שלהם, התמונות יוצאות מעולה

אבל פנסוניק מצויינות ויש עוד הרבה מתחרים טובים.

 

בשורה התחתונה, כולם היום עושים את העבודה.

מה שחשוב יותר זה שהתפריטים נוחים לך לשימוש ושהמצלמה יושבת נוח ביד.

 

לא תיפול עם אף מצלמה היום.

 

תודה.

אשמח לדוגמא למצלמה כמו שאתה מתאר (צמצמם גדול ועדשה רחבה) שאמורה לתת תוצאות טובות בתנאי תאורה מאתגרים.

לפנסוניק למשל יש עדשה (24 מ"מ) שלמיטב הבנתי נחשבת רחבה (לעומת 35 מ"מ שיש לי היום), האם זה נכון או שיש עדשות רחבות יותר בקטגורית הקומפקטיות?

 

בגדול אני לא נעול על נושא הסופר זום וזה פשוט נראה לי כמו added value שאפשר לקבל במצלמה קומפקטית מודרנית בהשוואה למצלמה הקיימת שהיא בת 5.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

קספר - נתתי לך קישורים רלוונטים בהודעה הקודמת שלי.

לא תמצא יותר רחב מ-24 בקומפקטית. גם לא צריך (גם כך עיוותי העדשה בזום כזה הם קשים, מה שמכתיב קצת ידע והבנה בשימוש, כדי לא לקבל תמונות גרוטסקיות).

 

כמו שכתב זה שמעליי, הפוג'י מאוד מעניינת (אני משתמש בפנסוניק LX5, אבל לטעמי היא דורשת הבנה בצילום כדי להוציא ממנה את המיטב).

 

בכלל, צילום בתנאי תאורה קשים בקומפקטית דורש הבנה, גם בצילום וגם בעיבוד לאחריו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

א. אין כמו סופר-זום לטיול.

ב. אין כמו מצלמה עם תגיות GPS לטיול.

ג. אין כמו מצלמה עם יכולת צילום וידאו FHD לטיול.

ד. אורך מוקד שווה ערך ל24 בFF הוא בעייתי עקב עיוותים מאוד רציניים שמתקבלים ברוחב כזה בעדשת סופר זום.

אבל אולי זה רק אני. יש לי סטנדרטים ודרישות גבוהות.

יש לי 5 מצלמות בגדלים שונים.

למטרות כאלה קניתי SONY HX9V. היא לא פחות ממדהימה בוידאו וקצת פחות מרשימה בתמונות ומאוד מעצבנת באיטיות שלה.

קניתי אותה בגלל HDR מעולה שחייבים בתנאי תאורת חוץ קשים של ארצנו השמשית. יש לה גם מצב מעולה של תמונת ליליה בלי פלאש.

אבל בתור P&S נטו בלי לדעת מה בדיוק אתה רוצה, ללא ספק הייתי קונה 230HS של קנון.


×
×
  • תוכן חדש...