Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 171
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני חושב שע.ע היא האלטר אגו של [פנדוב.

כך הוא מצליח להתל בנו ולהכניס עניין לשרשור (למרות שגם כך השרשור מהנה למדי)

בכל מקרה,גברת ע.ע את לא בר סמכא מבחינתי!!!!

renault megane 5dr 2010 1.6

mazda mx5 nb 2004 1.8 mt

נציג מכירות רנו-אולם תצוגה ת"א-קרסו מוטורס.

פורסם

1 עע היא למעשה עיין ערך עמליה עמליה, כלומר ע ע ע ע .יש לי השערות לגביה אך לא כרגע.

2 כרגיל, יש לי הרהורים מלוא החופן לכתוב וגם מבחן דרכים לקוריאנית כלשהי, אבל:ראו 3 .

3 פנדוב אחד, כמה שלא ישתדל-כוחו מוגבל, לכן אני מבקש ממי שקורא כאן יותר מפעם אחת לתרום:ג'ק, אשמח לשמוע על חוויות רכב ללא גג[כמעט התקשרתי אליך להתענין] תמיר, אשמח לקרוא כאן על159 למיניהן . כך גם אחרים, לא מזוית צרכנית, אלא מזוית חוויתית, רצוי טובה או גרועה במיוחד. מצידי גם על פיאט אונו. כנל לגבי חוויותי טיול ברכב בארץ ובעולם וקישורים לסרטי מרדפים שהיו כאן בפורום. בקיצור כל מה שהופך רכב ממוצר לחוויה.גם רעיונות אחרים יתקבלו בברכה. תודה.

 

אה כן, כמעט שכחתי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=419934

 

ועוד משהו, לא מכוניות, לא משעשע, אך לטעמי, מענין

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000733414

פורסם

זה די פתטי כשאדם או פנדוב צריכים להגיב להודעה של עצמם, אך יש ענין מטריד ,מטריד מאוד:

אנשים רבים קונים מכוניות אפורות וזה בסדר, משעמם, אבל בסדר.

הבעיה מתחילה כאשר אנשים מאמינים שרכשו רכב מגניב בגלל שמו: אפור טיטניום, אפור פלדיום, אפור פלוטוניום ואפור בזיליקום.

לא יודע אם המלך עירום ,אבל אפור הוא אפור. מאחר וממילא חלק מרוכשים אלו מוטרדים בעיקר מהמחיר בו ימכרו, הריני להצהיר כאן שכרוכש פוטנציאלי מיד שניה אתן עדיפות לצבע אחר. די לאפרוריות.

יש להקים תנועה לצמצום האפרוריות. הלאה האפרוריות.

רוכשי הרכב המוזהב-המשיכו בדרככם הצודקת, איתכם אין לי שום בעיה.

הנה, הורדתי מהלב, ערב טוב.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

היום מגוון הצבעים כ"כ גדול, לבן, שחור, מליון גוונים של אפור ובמקרים נדירים תכלת מטאלי או ירוק מת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...