Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בין 3 אפשרויות ואני צריך לדעת כמה פרטים על האפשרויות ועצה במה לבחור, רכב ראשון לילד בן 17.

אפשרות ראשונה והכי רצויה זה סובארו אימפרזה טורבו wrx\gt תלוי בשנת הרכב, אני רוצה משהו באיזור ה2001 2000.

סטאנדרט בלי שיפורים ובלי תוספות, אולי חיצוניות. ללא פרודרייב וכו'.

אפשרות שנייה היא שברולט קוואליר 2000-2002, אני מאוד רוצה ידנית אבל מאוד נדיר למצוא. אבא שלי ממש נדלק על המכונית בשבילי והוא מאוד רוצה לקנות אותה.

אפשרות שלישית היא מיצובישי קולט שנת 99 אוטומט שכבר שלנו, היא תעבור אליי ולאמא שלי ייקנה אוטו אחר.

אני צריך את עזרתכם במה לבחור מבחינת אמינות, צריכת דלק , והנאה בנהיגה.

אני יודע שהסובארו היא לא אוטו שמתאים לילד בן 17 עם מנוע טורבו וכו' אבל אני נהג זהיר מאוד וגם ההורים שלי יודעים את זה וסומכים עליי במיליון אחוז.

תקציב הקנייה שלי הוא 20-25 אלף.. אפשר להגיע גם ל30 אבל זה המקסימום.

תודה לעוזרים.

פורסם

דבר ראשון כזאת סובארו שמורה תעלה יותר מ25,דבר שני ביטוח לנהג חדש וצעיר לכזה רכב יהיה אסטרונומי,תוסיף לזה צריכת דלק ותתקבל שאלה האם אתה מודע לכול ההוצאות האלה? והם לא נמוכות.

לדעתי הקניה הכי הגיונית זה הקולט,אתה כבר מכיר מה עבר עליה,מי הבעלים כיצד טופלה.

 

אם תתן תקציב ואיזה קטגוריה אתה רוצה יהיה קל,כי סובארו WRX וקולט זה בשני הכיוונים הפוכים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אימפרזה gt או wrx זה האופציה הכי פחות רצויה כי:

זה לא בתקציב.

זה לא מומלץ בשבילך גם אם אתה נהג זהיר וגם אם ההורים סומכים עליך.

 

קוואליר זה רכב גרוע מרוב הבחינות, וקולט זה לנסר האצ׳ שלא הצטיינה בכלום חוץ מהיותה די זריזה.

ב30k אפשר למצוא אופציות הרבה יותר אטרקטיביות וחדשות כגון איביזה.

V5

פורסם

התקציב שלי הוא גג גג גג 30 אלף כמו שרשמתי,

חשוב לי שהאוטו יראה טוב , יהיה ידני (לא חובה) ושאני אהנה לנהוג ממנו. אני לא רוצה איזה פונטו או משהו כזה רק בשביל לנסוע, כי אז אני אקח את הקולט שלדעתי היא טובה מאוד, חסכונית ונראית טוב אבל הבעיה שהיא לא הכי מהנה וכמו שאמרתי אוטומט.

מאיזה בחינות הקוואליר גרועה?

פורסם

היי

 

חשבת על 206 1.6 ידנית?

יש דגמים יפים עם חלון בגג ומגנזיום, האוטו נוסע טוב ונמצא במחיר שלך

 

פונטו 1.8 ?

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

חבל כי במחירים הללו הם נותנים רכבים טובים לתקציב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם כך, ונראה שאתה הולך בכיוון הקולט

אולי עדיף כבר הונדה סיוויק?

נוסעת לא פחות טוב, צריכת דלק סבירה (טובה מאוד בידני)

הרבה חלפים זמינים בשוק = אוטו ראשון מצויין

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
האמת שחשבתי על ה206 ואני רציתי אותה, אבל אבא שלי ממש נגד פיג'ו ופיאט בכלל הוא לא רוצה לשמוע.

 

אם זו הגישה שלו אז הוא יקבל את אותו הרושם גם על האימפרזה ובטח שעל הקאווליר. בתקציב שלך ובשנתונים שאתה מחפש אף אחת מהן לא תיתן לך (ולכיס שלו) שקט נפשי וחופש ממוסכים. בכלל, לדעתי יש לכם ראייה צרה ואתם לא רואים את התמונה הרחבה של אחזקת הרכבים האלו שתעלה אלפים רבים של שקלים בשנה. רדו מהעץ.

 

הקולט נשמעת כמו הבחירה הראוייה במקרה הזה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

דבר ראשון כמה שאתה לא תנהג רגע מנסיון של 4 חודש על הרכב אתה תידלק ותירצה ללחוץ.

דבר שני לא תמצא אימפרזה ב25-30K והביטוח כמו שחלק כבר אמרו פה יעלה לך הון כי אתה נהג חדש.

אני הייתי מציע לך קח סופר לנסר היא נוסעת יותר טוב מהקולט וזה רכב מצוין להתחלה על מנת שתשתפשף קצת.

פורסם

הונדה סיוויק ידני. שנת 98 בערך-הכי מומלץ לרצונות שלך ושל אבא שלך.

אתה יכול לקנות אחת בערך ב18K ואז אולי לשפר טיפה את האוטו אם יהיה צורך בעוד 5K ויש לך את האוטו המושלם בשבילך.

פורסם

סיוויק האצ'בק 96-00

גיר רגיל מנוע 1.4

מראה טוב! , אמין מאוד , לא אוכל דלק , טיפולים זולים , מהיר(יחסית ל1.4) , מהנה לנהיגה( יחסית למתחרים ), שוק טוב !

 

זה רכב הכי טוב שהיה לי אי פעם , נהנה מכל רגע נסיעה בו!

×
×
  • תוכן חדש...