Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5248 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מפרסם את זה כאן בגלל שהרבה מחברי הפורום קונים מחו״ל.

אז ככה קניתי מאיבי דשבורד אמצעי לרכב אודי א3 עלה לי 170 שקל כולל משלוח לtnt euroshop בלונדון

לפני שבועיים שלחו לי הודעה שהחלק צריך אישור משרד התחבורה מה עושים במצב כזה?

אני כל יום מתקשר למשרד התחבורה אף אחד לא עונה , התקשרתי לswissport החלק נמצא אצלה עכשיו אני משלם דמי אחסה של 10 שקל על כול יום מה שעוד מצחיק אם החלק לא מקבל אישור הוא מועבר למכירה פומבית הרי לא קיבל אישור איך מוכרים את זה?

בקצר חלק שעולה 170 שקל יעלה עוד איזה 700 שקל כדי לקבל אותו

מה עושים במצב כזה?

Audi 100 5CLY 1990

Audi A3 1.8T Manual

פורסם

היית אמור לקבל טפסולוגיה מהדואר כדי למלא ולהגיש למשרד התחבורה. אם אתה רוצה לזרז את התהליך גש עם כל הניירת למלאכה 7 ת"א ושים את זה בתיבה שבלובי. בהצלחה

פורסם

תדפיס ותמלא את זה

http://media.mot.gov.il/PDF/HE_RECHEV/BakashaRisuiYevu.pdf

תשלח למשרד התחבורה בדואר (או עדיף להשאיר אצל השומר בבנין)

תצרף צילומים של מה שמבקשים בטופס

ותחכה למכתב מהם עם האישור אחרי כשבועיים

 

בפעם הבאה תעשה את כל זה מראש לפני שהחבילה מגיעה וככה תוכל לקבל האישור לפני ההגעה ולא לשלם אחסנה

פורסם
היית אמור לקבל טפסולוגיה מהדואר כדי למלא ולהגיש למשרד התחבורה. אם אתה רוצה לזרז את התהליך גש עם כל הניירת למלאכה 7 ת"א ושים את זה בתיבה שבלובי. בהצלחה

 

המלאכה 8

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם
תדפיס ותמלא את זה

http://media.mot.gov.il/PDF/HE_RECHEV/BakashaRisuiYevu.pdf

תשלח למשרד התחבורה בדואר (או עדיף להשאיר אצל השומר בבנין)

תצרף צילומים של מה שמבקשים בטופס

ותחכה למכתב מהם עם האישור אחרי כשבועיים

 

בפעם הבאה תעשה את כל זה מראש לפני שהחבילה מגיעה וככה תוכל לקבל האישור לפני ההגעה ולא לשלם אחסנה

 

אי אפשר כבר לעשות את זה מראש

בטופס החדש צריך למלא גם את מס הודעת הדואר \ מס המשלוח

זה הטופס הישן

יש חדש

תבקש בדואר ברח ההגנה בת"א

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם
אני מפרסם את זה כאן בגלל שהרבה מחברי הפורום קונים מחו״ל.

אז ככה קניתי מאיבי דשבורד אמצעי לרכב אודי א3 עלה לי 170 שקל כולל משלוח לtnt euroshop בלונדון

לפני שבועיים שלחו לי הודעה שהחלק צריך אישור משרד התחבורה מה עושים במצב כזה?

אני כל יום מתקשר למשרד התחבורה אף אחד לא עונה , התקשרתי לswissport החלק נמצא אצלה עכשיו אני משלם דמי אחסה של 10 שקל על כול יום מה שעוד מצחיק אם החלק לא מקבל אישור הוא מועבר למכירה פומבית הרי לא קיבל אישור איך מוכרים את זה?

בקצר חלק שעולה 170 שקל יעלה עוד איזה 700 שקל כדי לקבל אותו

מה עושים במצב כזה?

 

בדקת שהדשבורד מתאים ?, באנגליה הוא הפוך ,נוהגים בצד ימין

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם
אני מפרסם את זה כאן בגלל שהרבה מחברי הפורום קונים מחו״ל.

אז ככה קניתי מאיבי דשבורד אמצעי לרכב אודי א3 עלה לי 170 שקל כולל משלוח לtnt euroshop בלונדון

לפני שבועיים שלחו לי הודעה שהחלק צריך אישור משרד התחבורה מה עושים במצב כזה?

אני כל יום מתקשר למשרד התחבורה אף אחד לא עונה , התקשרתי לswissport החלק נמצא אצלה עכשיו אני משלם דמי אחסה של 10 שקל על כול יום מה שעוד מצחיק האם החלק לא מקבל אישור הוא מועבר למכירה פומבית הרי לא קיבל אישור איך מוכרים את זה?

בקצר חלק שעולה 170 שקל יעלה עוד איזה 700 שקל כדי לקבל אותו

מה עושים במצב כזה?

 

 

....אתם הבנתם? למי שמייבא פריט בודד לעצמו, מוציאים את המיץ בטרטורים וגוררים אותו לעלויות מטורפות. ואם לא שילם המסכן, אז הוא מוצא את הפריט במכירה למרבה במחיר שאינו נדרש כלל לניירת! מה שנקרא שוויון לכל!

היהודים אולי לא צלבו את ישו אבל בטוח שהם הוציאו לו את הנשמה לפני שנצלב!

 

אני וויתרתי על אגזוז של 32 $ כי נדרשתי לאחר כל הטרטורים לשלם ע 640 ש"ח. כעת מעניין מי רכש ב 10 שקל, אגזוז לרכב משנת 1971.

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

פורסם

לאט לאט אבל בטוח - המצב הזה ייגרום לכך שבסופו של דבר אף אחד לא ירצה לשלוח שום דבר למדינה ישראל.

 

או אז ייתפלאו גורמים בממשלה ובאוצר ויאמרו אנטישמיים הגויים.

 

הענין הזה של המכירה הפומבית ממש חצר עותומנית. אולי מישהו יעלה על הקומבינה ואחד ייקנה בישביל השני במכירה פומבית את החלק של השלישי ויסתדרו כולם בקפה בנוקיה?

מגיע לפקידונים שכך יהיה לא?

פורסם
אי אפשר כבר לעשות את זה מראש

בטופס החדש צריך למלא גם את מס הודעת הדואר \ מס המשלוח

זה הטופס הישן

יש חדש

תבקש בדואר ברח ההגנה בת"א

 

אתה טועה (לדעתי)

אפשר לעשות זאת מראש, למרות שכתוב שצריך הודעת דואר - ממש לא צריך את זה, אני עושה זאת תמיד ומעולם לא היתה בעייה.

זה הטופס החדש, אתה אולי מתכוון לטופס לשחרור מהיר מדואר ת"א של פריטים מאושרים, אבל המקרה שלו לא בדואר ת"א ולכן הוא צריך את הטופס הזה

פורסם
אתה טועה (לדעתי)

אפשר לעשות זאת מראש, למרות שכתוב שצריך הודעת דואר - ממש לא צריך את זה, אני עושה זאת תמיד ומעולם לא היתה בעייה.

זה הטופס החדש, אתה אולי מתכוון לטופס לשחרור מהיר מדואר ת"א של פריטים מאושרים, אבל המקרה שלו לא בדואר ת"א ולכן הוא צריך את הטופס הזה

 

אכן ניתן לשלוח את הבקשה גם לפני שהחלק הגיע.

 

יש לשים לב שבמקרים רבים יהיה רשום על האישור שנשלח מראש "אישור מותנה" ושעל החלק לעבור בדיקה של איש משרד התחבורה.

 

בפועל, אין צורך בבדיקה נוספת במקרה ועל הודעת הדואר רשום שהפריט מאושר, הדבר מחליף את הצורך בבדיקה פיזית (וזה מה שקורה ב-99% מהמקרים).

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
קיים גם זה באינטרנט אצלם, למה סתם להתלונן

http://media.mot.gov.il/PDF/HE_RECHEV/muzarey_tabura.pdf

 

זה לא הטופס החדש , זה הטופס שאתה צריך

לגבי קבלת האישור לפני שהחלק מגיע , תודה על העדכון :-)

מקווה שעזרתי

טופס אישור יבוא.pdf

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם
קיים גם זה באינטרנט אצלם, למה סתם להתלונן

http://media.mot.gov.il/PDF/HE_RECHEV/muzarey_tabura.pdf

 

זה לא הטופס החדש , זה הטופס שאתה צריך

לגבי קבלת האישור לפני שהחלק מגיע , תודה על העדכון :-)

מקווה שעזרתי

 

ערן הטופס שהעלת יש לי אותו ולא לזה התכוונתי..

טומי תודה על הקובץ זה הטופס שדברתי אליו (לא שאני צריך אותו, אבל שיהיה לאנשים אחרים שצריכים)

פורסם

במיוחד בתחום תחביביינו ,הרכב צריך להיות עם רשיון בתוקף ?

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

×
×
  • תוכן חדש...