Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בגדול כן אבל ברכב אספנות משרד התחבורה גמיש

 

אכן... חשוב לציין באופן מודגש מאוד (!) בבקשה עצמה ( או במכתב נלווה, תלוי עד כמה צריך לפרט...) שמדובר על רכב אספנות ואז הם מקלים במקרים רבים (הגה, צמיגים, חישוקים ועוד).

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
אכן... חשוב לציין באופן מודגש מאוד (!) בבקשה עצמה ( או במכתב נלווה, תלוי עד כמה צריך לפרט...) שמדובר על רכב אספנות ואז הם מקלים במקרים רבים (הגה, צמיגים, חישוקים ועוד).

 

ליאור.

...חשוב גם לציין כי יש מקרים רבים שדווקא לרכב אספנות הם מקשים במקרים רבים (גומיות, ידיות ופתחי אוורור מפלסטיק)

 

 

יוסי

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

פורסם

תשמע, ידיות מפלסטיק... זה מסוכן, וגומיות.... עלולות לגרום למוות מיידי, וזאת עוד לפני שדיברנו על ידיות... אתם הרי יודעים כמה אירועים רבי נפגעים התרחשו פה בגלל ידיות. מזל, מזל שהבירוקרטיה מגינה עלינו ועל אזרחי המדינה !

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

טומי, מה ז'תומרת לגבי רכב אספנות הם "גמישים", יש דין אחר לרכב אספנות מכל רכב אחר ?! יש איזה נוהל יבוא חלקי חילוף אחר לרכב אספנות ??? האם חלק בטיחותי ברכב רגיל איננו נחשב בטיחותי ברכב אספנות ? :roll:

זה משרד ממשלתי וצריך שיהיו להם נהלים ברורים ודין ברור.

פורסם

"זה משרד ממשלתי וצריך שיהיו להם נהלים ברורים ודין ברור"

עזוב אותך, ביחיאת, איפה אתה חי? ניראה לך שהענין הוא ענין בטיחותי? למה מישהוא בדק חלק בטיחותי כל שהוא?

זה סתם חרטה. השבוע היתה תכנית בטלוויזיה על הלוביסטים בכנסת. ראית אולי על מה ולמה אנחנו מוחיבים באיפוד זוהר ברכב?

בגלל שזה בטיחותי?? היצחקת את חברת גילעד. הם מיתפוצצים מצחוק כל הדרך אל הבנק.

אצלנו בארץ השימוש במונחים בטיחותי- ביטחוני פותח כל דלת, או סוגר כל פה. בטיחותי עאלאק...

בעבר יבאתי רפדות בילום. גם אני חשבתי כמוך, חלק בטיחותי...יבדקו , ישאלו, קישקוש. האישור היה אוטומטי. אז אם האישור הוא אוטומטי ממילא, אז לשם מה צריך צריך אישור??

אולי ה"לוביסטים " יודעים.

אריה

פורסם

יותר מזה.

בלחץ היבואנים - ולעושרם בלבד - נתבע אישור יצרן\יבואן\מוסך-יבואן ליבוא חלקים רבים.

אבל לרכבי אספנות רבים לא קיים אף אחד מאלה. להזכיר שמות אחדים?

סטודיבייקר, סאאב, הילמן, רובר, פאנהארד, ד.ק.וו ועוד ועוד... גם נציגי מותגים רבים שעדיין קיימים כיום לא יתעסקו בחלפים או באישורים לכלי רכב שיוצרו לפני עשורים רבים ואינם מוכרים להם כלל.

אי לכך לא ניתן לקיים את התקנות הללו באופן שווה לכולם - כי הן פשוט לא הגיוניות.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

lulisa, מה הקשר ללחץ של יבואנים, יותר מדי מפריזים בכוחם של היבואנים שיש איזה מיתוס שהם שולטים בכל משרדי הממשלה, בתחבורה, בבריאות, בתמ"ת, במכס ... היבואנים "אוכלים קש" במשרדי הממשלה יותר מכולם כי הם עובדים מולם בשוטף.

יש כנראה חשש של פקידים בכל הסקטור הציבורי מאז פרשות כמו רמדיה ורשות המיסים שפשוט מפחדים לקבל החלטות ולכן דברים עשויים להיגרר ולקחת זמן. הבעיה חמורה יותר כאשר אין נהלים ברורים. צריך לזכור כי עיקרון המינהל הציבורי קובע כי רשות מינהלית רשאית לדרוש רק מה שהותר לך בחוק או בדין כך שלמשל לא ניתן להמציא איסורים: אם לא כתוב בחוק, תקנה, צו, נוהל, הוראת שעה ולא הוקנתה לנושא משרה סמכות בדין, לא יכולים לאסור עליך לייבא חלק מסויים - יכולים לדרוש עמידה בתנאים ואם עמדת בהם לא יכולים למנוע ממך. אם אתה מקבל תשובה שלילית על משהו בקש לראות את מקור הסמכות החוקית לאיסור.

השירות הציבורי איננו חנות המכולת הפרטית של אף אחד ואף פקיד "לא עושה טובה" אלא מבצע את תפקידו, לטוב ולרע.

אין לי בעיה אם כך שלא יהיה שיוויון בין רכב אספנות לרכב שאיננו אספנות, זה הגיוני ואף מתבקש, אבל יש להסדיר את מעמדו מבחינה חוקית כדי שיוכל להינות מהקלות כלשהן.

פורסם
lulisa, מה הקשר ללחץ של יבואנים, יותר מדי מפריזים בכוחם של היבואנים שיש איזה מיתוס שהם שולטים בכל משרדי הממשלה, בתחבורה, בבריאות, בתמ"ת, במכס ... היבואנים "אוכלים קש" במשרדי הממשלה יותר מכולם כי הם עובדים מולם בשוטף.

יש כנראה חשש של פקידים בכל הסקטור הציבורי מאז פרשות כמו רמדיה ורשות המיסים שפשוט מפחדים לקבל החלטות ולכן דברים עשויים להיגרר ולקחת זמן. הבעיה חמורה יותר כאשר אין נהלים ברורים. צריך לזכור כי עיקרון המינהל הציבורי קובע כי רשות מינהלית רשאית לדרוש רק מה שהותר לך בחוק או בדין כך שלמשל לא ניתן להמציא איסורים: אם לא כתוב בחוק, תקנה, צו, נוהל, הוראת שעה ולא הוקנתה לנושא משרה סמכות בדין, לא יכולים לאסור עליך לייבא חלק מסויים - יכולים לדרוש עמידה בתנאים ואם עמדת בהם לא יכולים למנוע ממך. אם אתה מקבל תשובה שלילית על משהו בקש לראות את מקור הסמכות החוקית לאיסור.

השירות הציבורי איננו חנות המכולת הפרטית של אף אחד ואף פקיד "לא עושה טובה" אלא מבצע את תפקידו, לטוב ולרע.

אין לי בעיה אם כך שלא יהיה שיוויון בין רכב אספנות לרכב שאיננו אספנות, זה הגיוני ואף מתבקש, אבל יש להסדיר את מעמדו מבחינה חוקית כדי שיוכל להינות מהקלות כלשהן.

אני דיברתי רק על הקלות בנוגע לרישיון רכב בתוקף או לא בגלל היותם של רכבי אספנות בשיפוץ ללא טסט ברוב המקרים, לא לגבי חלקים בטיחותיים שדווקא ברכב אספנות מאוד חשובים ואין הטבות בנושא הזה , בטיחות זה בטיחות ועשו לי לא מעט קשיים בנושא ובצדק

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם
lulisa, מה הקשר ללחץ של יבואנים, יותר מדי מפריזים בכוחם של היבואנים שיש איזה מיתוס שהם שולטים בכל משרדי הממשלה, בתחבורה, בבריאות, בתמ"ת, במכס ... היבואנים "אוכלים קש" במשרדי הממשלה יותר מכולם כי הם עובדים מולם בשוטף.

יש כנראה חשש של פקידים בכל הסקטור הציבורי מאז פרשות כמו רמדיה ורשות המיסים שפשוט מפחדים לקבל החלטות ולכן דברים עשויים להיגרר ולקחת זמן. הבעיה חמורה יותר כאשר אין נהלים ברורים. צריך לזכור כי עיקרון המינהל הציבורי קובע כי רשות מינהלית רשאית לדרוש רק מה שהותר לך בחוק או בדין כך שלמשל לא ניתן להמציא איסורים: אם לא כתוב בחוק, תקנה, צו, נוהל, הוראת שעה ולא הוקנתה לנושא משרה סמכות בדין, לא יכולים לאסור עליך לייבא חלק מסויים - יכולים לדרוש עמידה בתנאים ואם עמדת בהם לא יכולים למנוע ממך. אם אתה מקבל תשובה שלילית על משהו בקש לראות את מקור הסמכות החוקית לאיסור.

השירות הציבורי איננו חנות המכולת הפרטית של אף אחד ואף פקיד "לא עושה טובה" אלא מבצע את תפקידו, לטוב ולרע.

אין לי בעיה אם כך שלא יהיה שיוויון בין רכב אספנות לרכב שאיננו אספנות, זה הגיוני ואף מתבקש, אבל יש להסדיר את מעמדו מבחינה חוקית כדי שיוכל להינות מהקלות כלשהן.

 

תגיד לי על מה אתה מדבר?!

 

בנאדם מביא חתיכת פלסטיק לרכב, או איזה גלגל הגה או וינקר לשימוש פרטי, זה נראה לך הגיוני שיתייחסו אליו כמו אל יבואן גדול של תוספי תזונה?

 

אנחנו חיים בעולם חופשי ומרושת במדיה מתקדמת, אני חי בעולם חופשי, בא לי להיכנס לאינטרנט ולהזמין לרכב שלי אותו אני משפץ חלק מסכן, למה אני צריך אישור כאילו אני מייבא מכולה של צמיגים?

 

יודע מה?! מילא האישור הדבילי שהם מבקשים, הם לא מצליחים לעמוד בעומס! הם לא מתפקדים! זה נראה לך הגיוני שבעידן הנוכחי לוקח לאישור 3 שבועות להגיע?!

 

אנחנו לא בצפון קוריאה או אירן, זה עולם חופשי ואי אפשר להתעלל ככה באזרח הקטן.

פורסם

איציק, אני מסכים איתך שחלקי פלסטיק לא צריכים להידרש לשום אישור, אין בזה היגיון אבל זה שמתלוננים כאן לא פותר כלום. יש 2 מועדוני אספנים בישראל וכשהם רוצים הם יודעים יפה מאוד להגיע לרמות הבכירות ביותר במשרד התחבורה, שיואילו לפנות אל הגורם המתאים ולהציע תוכנית הקלות לרכבי אספנות. לגיטימי ונכון.

×
×
  • תוכן חדש...