להורים שלי יש SX4 5דלתות כבר 3 שנים עם המנוע 120כ"ס הרכב נכנס למוסך רק לצורך טיפולים אחד הרכבים הכי האמינים שראיתי.
לרכב יש תנוחת ישיבה גבוה יחסית עם שדה ראיה מצויין רק שהקורות בצדדים קצת מפרעים בפניות,
צריכת הדלק (כל הנסיעות בתוך העיר ) 1ליטר ל10 קילומטר לפי המחשב דרך .