Jump to content

Audi_

  • הודעות

    119
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Audi_

  1. הבעיה בobd אני לא מצליח להתחבר למחשב של הרכב הרכב אודי א3 98
  2. אני רוצה לסדר כמה דברים ברכב יש המלצות?
  3. http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=754180 מצב מצוניין 350 שקל אזור חיפה 0527288988
  4. אני הזמנתי מחול סטייג 1 בפחות מחצי ממה שמוכרים פה קיט שלם חדש. של חברת coolingmist 200psi
  5. איזור חיפה
  6. אני לא כלכך ממהר עדיין בודק כמה אופציות. מה המחיר של ההנקוק ואיזה מידה? היום הייתי ב ג מ פורטל היה להם את ה S DRIVE שיקרים מה t1r ב150 שקל, נראה לי שאני ארכיב את הt1r המחיר שלהם לא בשמיים וגם די טובים.
  7. ZE912 היו לא רעים בכלל (הכל יחסי) אבל הגיע הזמן להחליפם ואני מעוניין לנסות משהו ספורטיבי נראה לי שאלך על הR1T או ה C DRIVE נראה מה נמצא במלאי ומה לא...
  8. מחפש צמיג בעל אחיזה טובה ויחזיק משהו כמו 20k אני נוהג רגוע ולא טיפוס של פניות חשבתי ללכת על R1T מה דעתכם ברכב יש עכשיו ze912 והוא לא מספיק לפרפר הרכב a3 1.8t
  9. אני מעוניין לצבוע את המכסה אצלי בצבע כחול איזה ספרי לקנות?
  10. 350 שקל חיפה 0527288988 היה מורכב כ 7 חודשים Uploaded with ImageShack.us
  11. הרכב A3 שנת 98 שתי דלתות אחד יורד ולא עולה והשני נתקע לפעמים גם. האם משהו מכיר מקום מומלץ באזור חיפה? ומה זה הקיטים האלו שנמצאים באיבי http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-A3-8L-3-DOOR-WINDOW-REGULATOR-CABLES-AND-CLIPS-FRONT-LEFT-PASSENGER-SIDE-/220932921135?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AA3&hash=item3370a0d72f תודה ושנה טובה
  12. אין ריח אני אבדוק במוסך בשבוע הבא
  13. כשהרכב בסרק
  14. לאחרונה הבחנתי בעשן או אידים לא יודיע בדיוק שנראים בלילה דרך אלומות האור ממה זה נגרם? אין נזילות מים או שמן
  15. מה המחיר לגנט הראשון השחור? איזה מידה?
  16. החלקים חוזרים למכירה
  17. להורים שלי יש SX4 5דלתות כבר 3 שנים עם המנוע 120כ"ס הרכב נכנס למוסך רק לצורך טיפולים אחד הרכבים הכי האמינים שראיתי. לרכב יש תנוחת ישיבה גבוה יחסית עם שדה ראיה מצויין רק שהקורות בצדדים קצת מפרעים בפניות, צריכת הדלק (כל הנסיעות בתוך העיר ) 1ליטר ל10 קילומטר לפי המחשב דרך .
  18. אין לי בעיה להזמין מאיבי אני תמיד מזמין חלקים משם אבל פלגים אני מפחד שיהיו מזויפים ויעשו לי נזק למנוע
  19. הסט כבר 4 חודשים יושבים בחצר ואין לי מה לעשות אתם שווה לתקן את הגנט או שישבר עוד הפעם?
  20. מדהים! הרכב גם נראה פצצה עם הגאנטים המשיכו כךך
×
×
  • תוכן חדש...