Jump to content

Audi_

  • הודעות

    119
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Audi_

  1. הרכב חונה שם שנים ובעל הרכב כמו שהבנתי לא רוצה למכור אותו.
  2. מה עם צ'יפ ועובד כמה דברים ? וגבי הטורבו איפה אני יכל לברר באזור חיפה?
  3. למה אתה מתכוון בישור קו? הברקסים בולמים תפוחים ועוד הרבה הכל חדש. הרכב הזרקה. לגבי גיר איפה אני אמצא אחד בקושי אני מוצא חלקים לרכב הזה,ואני לא חושב שיש אודי 100 ידני בארץ.
  4. יש לנו אודי 100 מנוע 2.0 5צלינדר. הרכב ממש כבד והמנוע חלש חסית רק 113 כוח סוס . תקציב 8K פחות או יותר הרכב הוא אוטומט ומצב מצויין. יש רעיונות או משהו
  5. מי יותר חזק מהיר ? מי יותר מהנה לנהיגה? האם יש הבדל משמעותי בניהם ? והאם הראלי דור ראשון מגיעה עם סאן רוף? האם אפשר להשיג חלקים לרכבים האלו בקלות? אני מדבר על מודילים 1995-1996 תודה
  6. היום ראיתי גם את הB4 2.0 SPORT רכב מדהים.כולל גג ו GPS רוב הסכויים שאני הולך עליו. תודה לכולכם אפשר לנעול
  7. אתה יכל לבדוק במפרט הטכני של הרכב.
  8. איך? 0-100 קרוז ב11.5שניות 190ירות מרבית סיוויק 8.6 שניות . 207 מהירות מרבית גולף 9.5 שניות 200 מהירות מרבית לגולף אני לא מתקרב . כנראה שאני קונה את הסיוויק .
  9. הIBIZA מכוערת לדעתי וגם במפנים נראת כמו רכב שנת 2000. הLEON נראה סבבה גם אפציה בדגם ה2.0 אוטומט , ה FR יקרה מדי.
  10. תקציב 150K-/+ הדודג' קליבר נראה מצויין אבל האבזור מאכזב בגלל זה פסלתי אותו. אני מתלבט בין הקרוז החדשה דגם 1.8LT וההונדה סיוויק 5דלתות דגם ספורט הכי חשוב לי זה האבזור ועד כמה שיותר, וגם ביצועים ולמה ההונדה הרבה יותר מהירה הם אותו הספק ונפח ? וגם B4 דגם 2.0 אוטו' . אם יש הצעות יותר טובות אפשר להציע. רק לא ידני הרכב ישמש לנהג חדש וקצת למשפחה.
  11. תקציב 150K-/+ הדודג' קליבר נראה מצויין אבל האבזור מאכזב בגלל זה פסלתי אותו. אני מתלבט בין הקרוז החדשה דגם 1.8LT וההונדה סיוויק 5דלתות דגם ספורט הכי חשוב לי זה האבזור ועד כמה שיותר, וגם ביצועים ולמה ההונדה הרבה יותר מהירה הם אותו הספק ונפח ? וגם B4 דגם 2.0 אוטו' . אם יש הצעות יותר טובות אפשר להציע.
  12. עץ אמיתי ומקורי מאודי
  13. אני ואבא שלי.
  14. 1000-/+ שקל הם מ AUDI V8 (רכב מדהים) לחלקים מארה"ב
  15. עוד מעט אני מביא מקוריים או רגילים צבע שחור.
  16. Audi_

    תמונות אודי 100 שנת 1990

    עוד כמה תמונות
  17. Audi_

    תמונות אודי 100 שנת 1990

    מנוע 2.0 5צלינד היה לי את הדגם כמו שלך 1987 מנוע 1.8 נכון? הדגם שיש לי ממש שונה מהקודם (מבפנים) אשמח לדעת אם יש גריל במצב טוב בצפון . אין לי כוח להזמין מאייבי. ושלך אגב יפה מאוד
  18. Audi_

    תמונות אודי 100 שנת 1990

    אני מרוצה עכשיו מהג'נטים למרות ש16' יהיו יותר יפים אבל הכנף האחורי בעייתי בג'נטים גדולים יותר
  19. הרכב לא אספנות עדיין אבל הוא ישן ואין עוד הרבה ממנו נדיר מאוד. הדגם הוא AUDI 100 2.0E 5CLY fuel injection. נשאר לי עוד כמה דברים קטנים לתקן/לחדש כמו גריל וטמבון קדמי.
  20. מה אתם אומרים על זה http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1EC2900963 ?
  21. אני צריך שקופים ולא רגילים זה העניין
  22. משהו?
  23. זה לא הרכב שלי שלי דגם 1990 אבל אותה צורה מבחוץ...
×
×
  • תוכן חדש...