Jump to content

Audi_

  • הודעות

    119
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Audi_

  1. עד עכשיו היה לי איביזה שנת 2007 ספורט 100כ"ס. אני מעוניין ברכב חזק יותר שיהיה שנת 2001+ תקציב 60K וההכנסה של 5K בחודש. אני מתלבט בין כמה דגמים. FR שנת 2004/5 206 GTI איביזה 1.8T שנת 2001/2 טיוטה יאריס ספורט אם יש לכם עוד הצעות בכיף
  2. Audi_

    ייבוא מנוע מחו"ל

    איזה שעות אפשר להתקשר?
  3. Audi_

    ייבוא מנוע מחו"ל

    איזה מקומות אמינים באיזור חיפה ? אני חייב מנוע לרכב כי המנוע הלך וגם קשה מאוד למצוא אחד
  4. נראה כאן הפורום הכי מתאים אם לא אז להעביר. אני מעוניין ליבא מנוע 2300 סמ"ק לאודי 100,עכשיו האם יעשו לי בעיות ובמכס וזה? קניתי כבר כמה חלקים לרכב מEBAY הכל עבר חלק אבל אף חלק לא היה גדול כמו מנוע שלם. תודה
  5. למשהו יש מושג איפה יש מקום בחיפה שמרכיב פלטר פתוח לרכב? הייתי ב 4 מקומות ואף אחד לא מתעסק עם זה איביזה ספורט 1.4
  6. מסכים איתך יש לנו אחת כבר יותר מ 4 חודשים הדגם החדש עם 120 כ"ס וESP GLX הרכב מרווח,גבוה, חווית נהיגה טובה למדי וכוח לא חסר יחסית למשפחתיות, וגם יציב במהיריות גבוהות 150-160. לדגם החדש יש בקרת אקלים פנסי ערפל ESP עוד רמקול אחד שהוא סנטר . הרכב נראה מדהים בשחור הנה תמונה
  7. האם קיים מחשב דרך?
  8. איזה סוג של שמן? בדקתי שמן בלמים ומנוע שניהם תקינים...
  9. מדובר באיביזה שנת 2007 1.4 ספורט יש משהו שנקרא 01L כל הזמן מהבהב למשהו יש מושג מה זה יכול להיות? איפה נמצא המחשב דרך? האם קיים ברכב זה בכלל?
  10. רציתי לדעת האם יש הבדל משמעותי בבצועים בין ידני לאוטומט? ומהי צריכת הדלק לדגם 92-95?(עם המנוע היותר חזק) והאם אין בעיה למצוא חלפים לרכב זה?
  11. יש לי אפשרות לשלוח את הפנסים לקנדה ב42$ לקרובי משפחה שחוזרים עוד איזה חודש לארץ. האם יש מצב שיעשו להם בעיות במכס?
  12. טוב אין לי בעיה לקנות מEBAY רוב החלקים אני קונה משם . רק המשלוח עולה 92$
  13. האם למשהו יש מושג אם יש את הפנסים האלו בארץ ? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Audi-100-200-5000-1982-1991-crystal-headlights-headlamp_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZitem27abbf6e57QQitemZ170385174103QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
  14. לנו יש SX4 HATCH כבר שלוש חודשים דגם חדש עם ESP ו119כ"ס GLX אין לי שום תלונה על הרכב הזה שמציע הרבה בפחות כסף. רק שהוא לא כלכך חסכוני יחסית.
  15. איזה גרסה זו שברקע באתר? ואני לא מבין כלום
  16. רכב מדהים חלום חיי.
  17. באיזה איזוא הרכב נמצא ? תל אביב?
  18. הרכב לחלקים?
  19. אני יודיע...
  20. איפה בארץ הרכב הזה נמצא?
  21. אני מבין שהחידוש הזה לא היה באודי 80 או שאני טועה בגלל שה80 עדיין יש מהם הרבה על הכביש. ואם אפשר עוד קצת מדע על החידוש המכאני הזה.
  22. אם כבר תמונות הV8 מבפנים פשוט מדהים גרסה משופרת האודי 100 שלי רק חבל שהיא לא נוסעת כמו V8
  23. ^^ צודק הV8 אחד הרכבים המדהימים שיוצרו לדעתי. ונמכרים במחירים מצחיקים בEBAY . שמח לדעת שיש אודי 200 בארץ
  24. האם משהו יודיע אם עדיין יש כאלו שנוסעות או בכלל לחלקים? אני מדבר על הדגם בין 1984-1991 למי שלא מכיר את הרכב . audi 200
×
×
  • תוכן חדש...