מסכים איתך יש לנו אחת כבר יותר מ 4 חודשים הדגם החדש עם 120 כ"ס וESP GLX הרכב מרווח,גבוה, חווית נהיגה טובה למדי וכוח לא חסר יחסית למשפחתיות, וגם יציב במהיריות גבוהות 150-160.
לדגם החדש יש בקרת אקלים פנסי ערפל ESP עוד רמקול אחד שהוא סנטר .
הרכב נראה מדהים בשחור הנה תמונה