Jump to content

Audi_

  • הודעות

    119
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Audi_

  1. הסאב חדש מעולם לא היה בשימוש נקנה לפני 8 חודשים ועדין בקופסה מגיע עם תיבה מקצועית גם כן חדשה דורש 550 סאב +מגבר +תיבה אזור חיפה Uploaded with ImageShack.us
  2. כבר איזה שבועיים יש לי את הבעיה הזו שאני בסרק הטורים מתחילים לרדת ולעלות600-1100 זה גם לא קורה כל הזמן רוב היום הטורים יציבים ולא משחקים מה גורם להם להשתגע ככה לאיזה חצי דקה פתאום, ואז לחזור על 840-/+ קבוע ? המחשב של הרכב לא מראה תקלה ומד כמות האוויר תקין לפי הבדיקה בVAGCOM הגעתי לקריאה 187G/S והנסיעה חלקה ללא שום קרטועים או משהו. הרכב אודי A3 1.8T שנת 98 מטופל כמו שצריך .
  3. Audi_

    נוזל קרור g12+

    כתוב למטה lubfiner antifreeze is produced under supervision pf JL Gmbh.germany t.m.
  4. Audi_

    נוזל קרור g12+

    חנות חלפים לא יודיע אם זה מקורי בגלל זה אני שואל
  5. רציתי לדעת אם הסוג שקניתי טוב לפני שאני משתמש Super antifreeze 4 seasons superior protection G12 plus included lubfiner הבקבוק עלה 30 שקל משום מה נראה לי זול מדי .
  6. לי היתה בעיה דומה הלך בורר הילוכים 250 שקלללא עבודה בצפמיון
  7. תודה על העזרה חברה אני אשלח להם את הטפסים ונראה מה יקרה
  8. אני מפרסם את זה כאן בגלל שהרבה מחברי הפורום קונים מחו״ל. אז ככה קניתי מאיבי דשבורד אמצעי לרכב אודי א3 עלה לי 170 שקל כולל משלוח לtnt euroshop בלונדון לפני שבועיים שלחו לי הודעה שהחלק צריך אישור משרד התחבורה מה עושים במצב כזה? אני כל יום מתקשר למשרד התחבורה אף אחד לא עונה , התקשרתי לswissport החלק נמצא אצלה עכשיו אני משלם דמי אחסה של 10 שקל על כול יום מה שעוד מצחיק אם החלק לא מקבל אישור הוא מועבר למכירה פומבית הרי לא קיבל אישור איך מוכרים את זה? בקצר חלק שעולה 170 שקל יעלה עוד איזה 700 שקל כדי לקבל אותו מה עושים במצב כזה?
  9. לא הבנתי את הקטע של ה75$ אז מוצרים של 1200 שקל משלמים מעמ??
  10. מה עושים במצב כזה? נראה לי ששמתי יותר מדי שמן אני יכול לרסס עוד הפעם מחומר הניקוי ולחזור על התהליך עוד הפעם? אני משתמש בערכת K&N . תודה לעוזרים
  11. הנה תמונה למה אני מתכוון Uploaded with ImageShack.us תודה לעוזרים
  12. Audi_

    הזמנת פנסים מחול

    נכון אבל הפנסים האלו הם לצד שמאל מתאימים לפה עם תקן E
  13. פה נראה הכי מתאים לאשכול כי הרוב מתעסק עם זה. שלום אני מעוניין להזמין פנסי חזית לרכב שלי מebay uk רציתי לדעת אם אני שולח אותם לקרוב משפחה בקנדה והוא שולח אותם בתור מתנה הם יתעקו במכס?( נארוז אותם בחבילה אחרת בלי כל המדבקות שבאים על האריזה בדרך כלל)
  14. מתוך סקרנות הסתכלי ברשיון של הרכב(אודי A3 1.8T 98) וראיתי שקוד מנוע אצלי הוא AJQ מחפוש בגוגל יצא המנוע הזה בא עם 180כ"ס.בשנת 98 לא היה דגם של ה180כ"ס אלה רק 150כ"ס אז התקשרתי לצמפיון לברר כי אני יודיע שהמנוע הוחלף לחדש ב2007 הם לא יכלו לומר מה הקוד של המנוע החדש אלה רק של המקורי שהוא AGU שבא עם 150. איך אני יכול לדעת שהוא באמת AJQ? על המנוע עצמו כתוב משהו?
  15. לי היה חצי שנה איביזה ספורט 2007 1.4 100כ״ס, הדבר האחרון שהיתי אומר על הרכב הזה שהוא לא זז שום רכב משפחתי 1.6 לא היה מתקרב אלי . בכללי רכב מצויין לצעירים מאוזבר היטב,חסכוני מאוד ,זריז ומחיר נמוך. לא הרגשתי שום בעיית בלימה או אחיזה אולי אצלך יש בעיה.
  16. מה המחיר במידה 17"?
  17. הרכב הוא a3 1.8t שנת 99 לרכב יש ציפ צנרת ופילטר פתוח . אין קירטועים אין כלום הרכב נוסע מעולה אים בעיות של שמן ומים. לאחר עמידה של איזה 5 דקות מתחיל להופיע עשן לבן עפ ריח של שמן אני נותן כמה לחיצות על הגז והוא נעלם. מה יכולה להיות הבעיה
  18. בe&a יש סט של v maxx ב3500-/+
  19. תודה רבה על העזרה חברה אני מעוניין לשפר את התנהגות והאחיזה מה עדיף קיט קוילאוברים עם הfalken או רבעית s drive?
  20. מה המחיר של הקוילאובר לגבוה כולל הרכבה? A3 1.8T 98
×
×
  • תוכן חדש...