Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זהו, יש קונפיגורטור ל-BRZ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5248 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי הרכב הזה יהיה לסובארו מה שהמיאטה היה עבור מזדה .

איזה אוטו יפה ממש כמו פעם ,לא עושים דברים כאלה יותר ,מחיר סביר לאוטו הזה ולא חמדונות ישראלית טיפוסית של "אכלנו אותה בB3 נסגור קופון פה באוטו הזה " ואני ראשון בתור .

 

 

 

פורסם

הרכב הזה פשוט מטרף !!! יש בו גם אלמנט של רכב שרירים אמריקאי וגם את החוצפה היפנית

 

 

הוא מאוד מזכיר לי טיוטה סופרה

 

 

אני אישית נותן לרכב הזה ריספקט הרבה אבל הרבה יותר רק משום שזה יצא מחברת סובארו המשעממת

פורסם

החלק הקדמי מזכיר מאוד מזראטי, החלק האחורי אלפא 8C

נראה שההשראה האיטלקית הגיע גם ליפן

 

לא בקיא בנתונים הטכניים מעבר לעובדה שהיא תיהיה הנא(ע)ה אחורית ומנוע לא פראייר אבל לראות את הP,N,D + - בתיבת ההילוכים מאוד מאוד מוריד.

 

זו דעתי

פורסם

 

אני אישית נותן לרכב הזה ריספקט הרבה אבל הרבה יותר רק משום שזה יצא מחברת סובארו המשעממת

 

 

אני נותן הרבה ריספקט לרכב הזה כי הוא בודד בנישה שפעם הייתה מפוארת והיום עומדת ריקה.

אבל משעממת זה הדבר האחרון שאפשר להגיד על סובארו, אחת מחברות הרכב היחידות שלא מייצרת מכונית רגילה אחת (למעט גרסאות ספציפיות מוסבות לשווקים שונים כמו ישראל).

פורסם

הרכב מדהים!

 

רק אני שמתי לב שהכסאות מאחור הם רק ליופי? נראה שרק רגל של דחליל תוכל להדחק לשם.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

הBRZ/GT86 הולכות לתת פייט רציני למגאן ספורט ולמיאטה.

מעניין אם גם יוניון מוטורס מתכוונים להביא לארץ את GT86..

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
חוץ מגרסאות הראלי איזה רכב יוצא דופן בשוק המשפחתיות יש לסובארו ?

 

 

דווקא גרסאות הראלי הן פחות מעניינות. ממילא הן מתוכננות לפי מפרטים מוכתבים מראש וזהים לכולם, והן נולדות לצורך מטרה נקודתית ספציפית ואינן זמינות לקהל הרחב.

 

סובארו של השנים האחרונות אינה סובארו של העבר. כיום, סובארו היא קונפורמיסטית יותר, ופונה למכנה משותף רחב הרבה יותר מבעבר. אם נביט על ציר הזמן, נראה שסובארו החלה דרכה כחברת נישה שיצרה מכוניות מאוד לא שגרתיות לזמנה. הסובארו 1000 שהושקה ב1965 הייתה המכונית היפנית הראשונה בעלת הנעה קדמית, הישג משמעותי לחברה קטנה כמו סובארו. בשנות ה70 סובארו השיקה את הFF, שהביאה עימה את הנעת ארבעת הגלגלים (לא קבועה) למכוניות נוסעים. ההיסטוריה של סובארו עם הנעה כפולה קבועה היא מוכרת וידועה מאוד. סובארו דבקה בצורת ההנעה הזו הרבה לפני שוולוו חשבו על XC ואאודי על קוואטרו. הנעה כפולה קבועה הפכה לסמל המסחרי השני של סובארו.

הלאונה 4WD בוודאי לא הייתה מכונית שגרתית בנישה שלה. בשנות ה80 סובארו הציגה את הXT עם עיצוב שלא היה דומה לשום דבר אחר באותה תקופה (ועם מקדם הגרר הנמוך בעולם אז!) ואחריה את הSVX, שבנוסף לעיצוב מרהיב הציגה גם טכנולוגיה מאוד מתקדמת לזמנה כמו מנוע H6, בקרת יציבות (דבר נדיר במכוניות של תחילת שנות ה90) והיגוי אחורי מסונכרן.

סובארו הציגה ABS בלגאסי בדור הראשון של סוף שנות ה80, וכך הייתה היצרנית היחידה שהציעה ABS במכונית הזולה ביותר באותה תקופה.

 

במקביל לכל זה, סובארו תמיד דבקה בתכנון שלדות ייחודי, הכולל דלתות ללא מסגרת. תכנון של דלתות ללא מסגרת המשיך גם בשנים מאוחרות בהן סובארו נאלצה להתמודד עם מבחני ריסוק מחמירים, מה שלא מנע ממנה להיות היצרן היחיד בעולם שכל דגמיו זכו ל5 כוכבי בטיחות.

 

על אף שסובארו הייתה הראשונה אולי להמציא את קטגורית הSUV, היא הייתה כמעט האחרונה להצטרף אליו עם הפורסטר, שהיה מהSUV הקטנים הבודדים שהציעו מרכב ללא גלגל חלופי מאחור. גרסאות האאוטבק זה משהו שקיבל רק מאוחר יותר סוג של חיקוי בצורת האאודי אולרוד והוולוו XC70. עם זאת, סובארו הייתה היחידה להציע את הפלטפורמה של מכונית משפחתית גדולה מוגבהת בתצורת סדאן.

גרסאות XV ואאוטבק למכונית בקטגוריה של האימפרזה זה משהו שנדיר למצוא אצל יצרנים אחרים.

 

סובארו עושה שימוש קבוע במנוע בוקסר - לא תצורה פשוטה ואופיינית למנוע. היא הראשונה שהציעה גרסת דיזל למנוע כזה, הראשונה שהציגה גרסה היברידית למנוע הזה, ורשמה לעצמה נק' זכות כשהציגה את הבוקסר H6.

הנעה כפולה בכל גרסה וגרסה, כולל בגרסאות הVIVIO והREX אצל יצרן בודד הוא דבר נדיר. למעשה לא קיים.

סובארו הציגה תיבת הילוכים רציפה עוד בדור הג'אסטי, כשבאאודי היוקרתית תיבות רציפות היו בגדר חזון רחוק.

 

מיצובישי, טויוטה וסובארו היו הראשונות להציג "גרסאות נינג'ה" - מכונית משפחתית 2 ליטר מוגדשת טורבו, עם הספק וביצועים שלא היו מביישים מכוניות על. ההבדל הוא, שבניגוד לסובארו,מיצובישי וטויוטה הן ענקיות רכב עשירות, שלא חסכו במחלקות הפיתוח שלהן (וגם היו בעלות נסיון עשיר יותר בראלי). וכך, למרות קוטנה, סובארו הצליחה לפתח את האימפרזה טורבו, להקים את STI, לנצח ברצף בשלוש אליפויות עולם, ולמתג את האימפרזה טורבו כמותג אלמותי. לא דבר של מה בכך לחברה כ"כ קטנה ודלת משאבים.

 

בשנים האחרונות בשל לחצים כלכליים ושיווקים סובארו נאלצה לוותר על הרבה מהמאפיינים הייחודיים האלה. סובארו עברה מיתוג מחדש ומוצבה גבוה יותר תוך נסיון להרחיב את קהל לקוחותיה. גרסאות הטורבו הספרטניות אך הממוקדות השמינו והתאבזרו (והתיקרו מאוד) על חשבון ביצועים . הפורסטר בעל המראה האנונימי והייחודי הפך שרירי וכאילו-מסוקס כמו כל אחיו. האאוטבק, שהייתה בסה"כ לגאסי מוגבהת הפכה למכונית מנהלים יוקרתית על חשבון יכולות השטח, וטרייבקה היא נסיון להבקיע כמה שיותר גולים בו זמנית - גם 7 מקומות, גם יוקרתי, גם SUV...

 

כולי תקווה שעם השקת הBRZ והאימפרזה XV החדשה, סובארו תמצא את דרכה חזרה למקום אליו היא שייכת. ואולי עוד יבוא היום ונזכה לראות אותה שוב בWRC.

פורסם
הרכב הזה פשוט מטרף !!! יש בו גם אלמנט של רכב שרירים אמריקאי וגם את החוצפה היפנית

 

 

הוא מאוד מזכיר לי טיוטה סופרה

 

 

אני אישית נותן לרכב הזה ריספקט הרבה אבל הרבה יותר רק משום שזה יצא מחברת סובארו המשעממת

 

בוא תנחת לקרקע ומהר.

200 כ"ס עם כלום מומנט זה לא מדגדג לא את סופרה ובטח לא את מכוניות שרירים אמריקאיות.....

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...