Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי את הרכב מזמן אך רק אתמול יצא לי לצלם אותו, כמו כן הוצגו בפניי תמונות של הרכב איך שהוא היה ביום הקניה, לבנה ויפיפה (כנראה הבעלים הנוכחי רצה להראות כמו גנגסטר וצבע אותה בשחור), הרכב על פי הבעלים הנוכחי היה שייך לשגרירות בריטניה בארץ בזמנו.

 

נכון להיום מצוי במצב דיי רקוב זרוק במוסך ובגלל עניין כספי כנראה לא משופץ.

 

הפכתי את גוגל מקצה לקצה בוריאציות שונות ולא מצאתי משהו זהה לרכב, הכי קרוב זה פורד גרנדה לימוזין אבל זה לא השם שזכור לי בדגם של הרכב הנ''ל (לא זוכר את השם אך אם אראה אותו אזכר).

 

בכל מקרה הבנתי שהוא יחיד מסוגו בארץ!

IMG_20120122_091753.jpg

IMG_20120122_091907.jpg

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
פורסם

ולמייטב ידיעתי זה לא רכב מקורי, אלא גרנדה רגילה שעשו לה הארכה באחת הסדנאות המתמחות.

 

רכב מיוחד ביותר.

 

 

פורסם

אודי את התמונה הזאת גם אני ראיתי אך אני לא סגור שהיא זהה לרכב שאני פרסמתי.

 

בכל מקרה אם אני לא טועה אז היה רשום שם גרוסוורנור, זה נראה לי הכי מתאים למה שזכור לי.

 

יש יותר פרטים? מנוע וכו'?

 

עריכה, אכן אודי אתה צודק! ford grosvenor

1266757929_75512181_1-Coleman-Grosvenor-VI-Ford-Granada-Poplawy.jpg

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

ה 205 ראלי שצמודה לפורד הרבה יותר מעניינת לדעתי:roll:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ראיתי את הרכב מזמן אך רק אתמול יצא לי לצלם אותו, כמו כן הוצגו בפניי תמונות של הרכב איך שהוא היה ביום הקניה, לבנה ויפיפה (כנראה הבעלים הנוכחי רצה להראות כמו גנגסטר וצבע אותה בשחור), הרכב על פי הבעלים הנוכחי היה שייך לשגרירות בריטניה בארץ בזמנו.

 

 

פרטי הרכב -

 

פורד גרנדה ארבע דלתות (כנראה 2.8 V6), תוצרת ספטמבר 1980, קלן, גרמניה

הסבה ללימוזינה בחב' Coleman and Milne באנגליה (החברה קיימת גם כיום, מתמחה בלימוזינות וברכבי הלוויות)

שימשה את שגרירות בריטניה בישראל

נמכרה וקיבלה רישוי אזרחי ביולי 1988

 

תמונה מקטלוג משנת 1983 לערך -

FGCM.jpg

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

נתקלתי היום ברכב מוזר, סמלים של פורד מלפנים ומאחור וחישוקים של מרצדס. לפי מספר הרישוי הוא שנת 1981 .

האם זהו רכב שיוצר בייצור סידרתי ?.

בברכה אריק20150907_084934.jpg20150907_084844.jpg20150907_084902.jpg

פורסם

דגם לימוזין אמיתי ומקורי.

הגרנדה היתה ספינת הדגל של פורד מ 72', וזה היה ניסיון לפנות לפלח השוק שנשלט ע"י מרצדס עם דגמי ה L.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
נתקלתי היום ברכב מוזר, סמלים של פורד מלפנים ומאחור וחישוקים של מרצדס. לפי מספר הרישוי הוא שנת 1981 .

האם זהו רכב שיוצר בייצור סידרתי ?.

בברכה אריק[ATTACH=CONFIG]436577[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]436578[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]436579[/ATTACH]

 

 

האוטו פשוט מחוסל. בצורה שרק כוונות טובות יכולה.

×
×
  • תוכן חדש...