Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שנים של הזנחה וזו התוצאה, באמת חבל על רכב מיוחד שכזה.

אולי מישהו יציל אותו בכל זאת. הבעיה היא שהוא נמצא במקום די נידח מעבר לקו הירוק. אם מישהו ירצה מאד אוכל לברר במוסך שלידו הוא נמצא.

בברכה אריק

פורסם

אני לא מבין איך אוטו יחיד מסוגו בישראל מסיים כך?

אולי בגלל שאין תרבות שתקלוט אותו לתוך שוק הפרטיות ברגע שהוא מסיים את שימושו הדיפלומטי, ובכ''ז ברגע שרשום במקוריות דיפלומטי לשעבר זו פחות או יותר המקבילה הישראלית לאקס וורקס רייסר, וברמת הפרובננס המינימלית צריך לאפשר לאוטו להגיע למקום קצת יותר טוב ממה שרואים למעלה.

בשלוש השנים מאז פתיחת השרשור האוטו רק הידרדר, ורק תודות לאקלים בישראל עדיין לא נשבר לו עמוד השדרה.

כל חלקי הTRIM והפנסים מזמן פורקו ונעלמו, כמה כוונות טובות, והתוצאה לפנינו.

לא אופתע לשמוע שהבעלים רוצה 50K שח בישביל לשחרר את האוטו, או סכום מגוחך אחר, דבר שיכריע את גורלה, הבעלים לא יקבל עבורה יותר משקלים בודדים מסוחר ברזל, ומנוע ה2.8 ייגרט בהנחה שהוא עדיין נמצא מתחת למכסה המנוע.

 

ברמת ההתרחשות זו המקבילה המודרנית למנוע האלפא רומאו 1750 SG שישה בוכנות בטור שנגרט לו בישראל של שנות השבעים או השמונים איפשהו. זה שגרט עדיין מהלך בינינו כנראה. הוא יכול להיות סופר גאה - לא כל אחד יכול להתגאות בגריטת מנוע ששווה היום 100-200K לישט.

פורסם

באמת נושא עצוב.

מה שלא מוסיף הרבה אופטימיות לעניין זה שהרכב עומד בחוץ ליד מוסך, ברחוב צר שהרבה משאיות ישראליות ופלסטיניות עוברות בו במשך היום, כך שהוא חשוף גם לסכנת פגיעה פיזית חוץ מפגעי מזג האויר.

כנראה הרכב באמת גמור כפי שציינת אלא אם כן יבוא מישהו ויגאל אותו.

בברכת שנה טובה

אריק

×
×
  • תוכן חדש...