Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שתכיל 3 כסאות תינוק או 2 ובוסטר ואפילו 2 ומבוגר מאחור ועדיין ישאר מקום נכבד בבגאג'

הקריטריונים הם:

בטיחות

אמינות

צריכת דלק

טווח מחיר 45000-50000ש"ח

 

המתמודדות:

יונדאי אלנטרה 2000 סמק

פורד מונדיאו

מגאן

סניק 2

קסארה פיקסו

C5

סוזוקי ליאנה

 

כמובן תתקבל בברכה המלצה לרכב שלא צויין למעלה

 

 

תודה!

פורסם

במקרה שלך עדיף לקנות רכב עם שנתון כמה שיותר גבוהה, לכן ההיתי מוציא את הC5 והמונדיאו מהרשימה.

תוכל לקחת במקום C4 בשנתון גבוהה 2009 שמאובזרת מעל לממוצע.

כמו כן יש לא מעט מאזדה 3 שיוצאות מליסינג, גם כזו תוכל לקנות בשנתון 2009 ואולי אפילו עם קילומטרז נמוך.

צריכת הדלק הממוצעת של רוב הרכבים ברשימה תעמוד על 1 ל 10, ברכבי המנהלים מונדיאו והC5 התוצאה תיהיה פחות טובה.

את הסוזוקי לא ההיתי ממליץ לך לקנות היא דיי מיושנת והסחירות שלה לא גבוהה.

פורסם

שלום רב,

מנסיון שלי בשנה האחרונה,ממליץ בחום על הקסארה פיקאסו 2007-אוטו מרווח מאין כמותו ,רחב ,שלוש כסאות נפרדים לחלוטין[חשוב מאוד בעיניינך...]רכב אמין חזק .צריכת דלק 1/10.5 .ממליץ בחום...!:-D

×
×
  • תוכן חדש...