Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם

:-) .

 

 

ביום א' (מחר) אני מקבל מתנה Samsung Galaxy S1 מגיסי.

 

המכשיר עם אנדרואיד 2.3.3 ו-ROM של סלקום.

 

גיסי, ששדרג לS2, נותן לי במתנה את ה-S1 הישן שלו.

 

 

 

עברתי על כל ה-82 עמ' של השרשור אפליקציות לאנדרואיד, ולא הבנתי... בתכלס כלום

:lol:.

 

רציתי לבקש ייעוץ - מה עושים כשמקבלים מכשיר כזה (כבר 8 שנים על סימביאן

:oops:) ולא מבינים בש*ט באנדרואיד ובטאץ' ?

 

גיסי השתמש במכשיר כחצי שנה (עובד של סלקום) ואני ברשת אורנג'. זה ישפיע? יש לציין שהוא משחזר לי את ההגדרות ומוחק הכל (מביא את המכשיר עם אנדרואיד 2.3.3 ו-ROM של סלקום) .

 

 

מה צריך להתקין / לעשות / לקנות / להוריד ?

 

 

תודה על העזרה לקירוב קהילת מוגבלי האנדרואיד לקהילה למפותחי האנדרואיד

:lol:

 

נ.ב. - הפלאפון ישמש למטרות לימוד אלקטרוניקה, משחקים, וידאו, שירים, תמונות, אפליקציות כיפיות מהMARKET, ועוד.



נ.ב.2 - חשוב לי מאוד שהסוללה תספיק למינימום 1 יממה .

 

 

 

ובנושא קצת אחר - אני משלם כ-200 ש"ח לחודש (באורנג') רק על הקו שלי! ואני בקושי מדבר! האם תוכלו לייעץ לי מה לעשות?



אני רוצה אינטרנט (רוצה לגלוש ה-ר-ב-ה), שיחות,SMSים,MMSים,ו-GPS. זהו.

:twisted:
  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תתחדש. הדבר הראשון זה להעיף את הרום של המפעילה, ולהתקין PILOTX למשל.

 

פה יש לך את המדריך שכולל את כל הקבצים שאתה צריך:

 

http://www.pilotx.co.il/content.php?r=171

 

(חייבים להירשם לאתר :\)

 

הוא די ברור ואמור להיות פשוט גם לבנאדם שלא נגע בחייו באנדרואיד. תקרא אותו פעמיים ונסה לזרום עם זה. אם תסתבך, אוכל לעזור לך בסיוע מרחוק.

Stay Dirty

פורסם
תתחדש. הדבר הראשון זה להעיף את הרום של המפעילה, ולהתקין PILOTX למשל.

פה יש לך את המדריך שכולל את כל הקבצים שאתה צריך:

http://www.pilotx.co.il/content.php?r=171

(חייבים להירשם לאתר :\)

הוא די ברור ואמור להיות פשוט גם לבנאדם שלא נגע בחייו באנדרואיד. תקרא אותו פעמיים ונסה לזרום עם זה. אם תסתבך, אוכל לעזור לך בסיוע מרחוק.

 

אני די מפחד להרוס את המכשיר :?... וחוץ מזה, גיסי אמר שהוא לא ממליץ לפרמט רומים (טכנאי של סלקום...)

 

כשאני אקבל אותו, אני אנסה ואחזור לפורום...

 

 

בינתיים -

1. מה עושים כשמקבלים מכשיר כזה (כבר 8 שנים על סימביאן :oops:) ולא מבינים בש*ט באנדרואיד ובטאץ' ?

2. גיסי השתמש במכשיר כחצי שנה (עובד של סלקום) ואני ברשת אורנג'. זה ישפיע? יש לציין שהוא משחזר לי את ההגדרות ומוחק הכל (מביא את המכשיר עם אנדרואיד 2.3.3 ו-ROM של סלקום) .



3. מה צריך להתקין / לעשות / לקנות / להוריד ?

4. הפלאפון ישמש למטרות לימוד אלקטרוניקה, משחקים, וידאו, שירים, תמונות, אפליקציות כיפיות מהMARKET, ועוד.

יש איזה שהן הכנות מיוחדות?

5. חשוב לי מאוד שהסוללה תספיק למינימום 1 יממה . יש פתרון?

 

6. ובנושא קצת אחר - אני משלם כ-200 ש"ח לחודש (באורנג') רק על הקו שלי! ואני בקושי מדבר! האם תוכלו לייעץ לי מה לעשות?



אני רוצה אינטרנט (רוצה לגלוש ה-ר-ב-ה), שיחות,SMSים,MMSים,ו-GPS. זהו.

:twisted:
פורסם

עם כל הכבוד לגיסך, גלאקסי עם רום של המפעילה לא שווה הרבה. אתה לא יכול להרוס את המכשיר, יש לו מצב ריקוברי וחוץ מזה תמיד אפשר לצרוב רום בעזרת המחשב, לא משנה כמה הרסת את מערכת ההפעלה.

 

תכף אליקו יגיע לכאן וישכנע אותך סופית. אני זז לאכול, אז תסלח לי בקשר לשאר השאלות.

Stay Dirty

פורסם
עם כל הכבוד לגיסך, גלאקסי עם רום של המפעילה לא שווה הרבה. אתה לא יכול להרוס את המכשיר, יש לו מצב ריקוברי וחוץ מזה תמיד אפשר לצרוב רום בעזרת המחשב, לא משנה כמה הרסת את מערכת ההפעלה.

 

תכף אליקו יגיע לכאן וישכנע אותך סופית. אני זז לאכול, אז תסלח לי בקשר לשאר השאלות.

 

 

בתיאבון :popcorn::mm_tongue .

 

סבבה, אז אתה אומר שכשאני אקבל אותו אני אנסה לשים את הרום שנתת לינק אליו, כן?

 

תודה רבה :-).

 

 

 

1. מה עושים כשמקבלים מכשיר כזה (כבר 8 שנים על סימביאן :oops:) ולא מבינים בש*ט באנדרואיד ובטאץ' ?

 

2. גיסי השתמש במכשיר כחצי שנה (עובד של סלקום) ואני ברשת אורנג'. זה ישפיע? יש לציין שהוא משחזר לי את ההגדרות ומוחק הכל (מביא את המכשיר עם אנדרואיד 2.3.3 ו-ROM של סלקום) .



3. מה צריך להתקין / לעשות / לקנות / להוריד ?

4. הפלאפון ישמש למטרות לימוד אלקטרוניקה, משחקים, וידאו, שירים, תמונות, אפליקציות כיפיות מהMARKET, ועוד.

יש איזה שהן הכנות מיוחדות?

5. חשוב לי מאוד שהסוללה תספיק למינימום 1 יממה . יש פתרון?

 

 

6. ובנושא קצת אחר - אני משלם כ-200 ש"ח לחודש (באורנג') רק על הקו שלי! ואני בקושי מדבר! האם תוכלו לייעץ לי מה לעשות?



אני רוצה אינטרנט (רוצה לגלוש ה-ר-ב-ה), שיחות,SMSים,MMSים,ו-GPS. זהו.

:twisted:
פורסם

1.וודא שהמכשיר SIM free. אם לא - דאג שגיסך ישחרר אותו (זה תפקידו - הוא טכנאי בסלקום).

2. עשה סיבוב בכל חברות הסלולר ובדוק איזה תוכניות יש להן להציע לך, בהתאם להרגלי הצריכה שלך. כמובן שעליך לעשות עבודת הכנה - בדיקת צריכת זמן האויר ושאר שירותים סלולריים משך 3-6 חודשים לפחות. נצל את העובדה שאתה סטודנט - יש הצעות משופרות לסטודנטים (ואם אתה עתודאי - אתה נחשב גם חייל לצורך העניין). כמוכן אתה יכול להביא בחשבון כניסה של עוד 2-3 מפעילים וירטואליים ובהמשך מירס - כל זאת בטווח 3-4 חודשים, מפעילים אלה ישנו את השוק. בהמשך צפויה הפעלת גולן טלקום ואולי עוד וירטואליים.

3. יש מבחר גדול של רומים ו-UI, למד את הנושא ותוכל להתאים את המכשיר לטעמך. לשני בנים שלי יש Nexus S שהוא מכשיר כמעט זהה ל-SGS, הבכור שאוהב להתעסק בדבריםאלה הספיק לבחון עשרות שילובים של רום ו-UI וממתין לימים הקרובים כדי להתקין את הסנקור. למעה הוא עשה כבר ניסיונות עם המערכת החדשה אבל תוכנת הרדיו לא התאימה ולא אפשרה גישה לדור השלישי - גרסה עודכנת צפויה בקרוב.

4. גלוש לאתרים כגון iandroid.co.il (בעברית) או XDA developers או פשוט חפש מידע ב-Google.

5. אם אתה מתכוון להתעסק בקרביים של המכשיר (כולל מבחינת תוכנה) התעמק היטב במדריכים, בחן את הסיכון בפעולות ובקש הדרכה. אם אתה חושש - השאר עם מה שיש ופועל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

1.וודא שהמכשיר SIM free. אם לא - דאג שגיסך ישחרר אותו (זה תפקידו - הוא טכנאי בסלקום).

הוא SIMFREE.

2. עשה סיבוב בכל חברות הסלולר ובדוק איזה תוכניות יש להן להציע לך, בהתאם להרגלי הצריכה שלך. כמובן שעליך לעשות עבודת הכנה - בדיקת צריכת זמן האויר ושאר שירותים סלולריים משך 3-6 חודשים לפחות. נצל את העובדה שאתה סטודנט - יש הצעות משופרות לסטודנטים (ואם אתה עתודאי - אתה נחשב גם חייל לצורך העניין). כמוכן אתה יכול להביא בחשבון כניסה של עוד 2-3 מפעילים וירטואליים ובהמשך מירס - כל זאת בטווח 3-4 חודשים, מפעילים אלה ישנו את השוק. בהמשך צפויה הפעלת גולן טלקום ואולי עוד וירטואליים.

אאהה.... ממש בלבלת אותי :?

3. יש מבחר גדול של רומים ו-UI, למד את הנושא ותוכל להתאים את המכשיר לטעמך. לשני בנים שלי יש Nexus S שהוא מכשיר כמעט זהה ל-SGS, הבכור שאוהב להתעסק בדבריםאלה הספיק לבחון עשרות שילובים של רום ו-UI וממתין לימים הקרובים כדי להתקין את הסנקור. למעה הוא עשה כבר ניסיונות עם המערכת החדשה אבל תוכנת הרדיו לא התאימה ולא אפשרה גישה לדור השלישי - גרסה עודכנת צפויה בקרוב.

ושוב - אאהה.... מאוד בלבלת אותי :-o מה זה UI ? מה זה ROM ? קראתי את כל ה-82 עמ', ומזה הבנתי רק מה שאסף כתב עכשיו אצלי בשרשור (http://www.pilotx.co.il/content.php?r=171)...

4. גלוש לאתרים כגון iandroid.co.il (בעברית) או XDA developers או פשוט חפש מידע ב-Google.

עם זה - אין בעיה. הסתכלתי, הבנתי, החכמתי, רשמתי.

5. אם אתה מתכוון להתעסק בקרביים של המכשיר (כולל מבחינת תוכנה) התעמק היטב במדריכים, בחן את הסיכון בפעולות ובקש הדרכה. אם אתה חושש - השאר עם מה שיש ופועל.

נכון לעכשיו, אני אנסה רק מה שאסף כתב (http://www.pilotx.co.il/content.php?r=171)...

 

תודה רבה לכולם על העזרה, אשמח לעוד ייעוץ, תגובות, ותשובות.

:twisted:
פורסם

2. לא להתבלבל, למרות שזה מה שחברות הסלולר רוצות לעשות לך. הקדש קצת זמן לסקר שוק יסודי. אתה משלם 200 ש"חלחודש, אבל לא ברור לי תמורת מה (מכשיר? - איזה. דקות? כמה. חבילה או תשלום לפי צריכה?). אתה צריך להבהיר את מצבך כדי שאפשר יהיה לנסות לכוון אותך. מה שחשוב זו הצריכה האמיתית שלך, ואותה עליך לחשב בראיה של מספר חודשים לאחור, לפי הדיווחים בחשבוניות החודשיות.

דבר נוסף שאולי בלבל אותך הוא שמניתי את כל המפעילות, נכון להיום 3 פיזיות ואחת וירטואלית, אבל בתום 3-4 חודשים צפויה לפחות עוד מפעילה פיזית אחת (ובהמשך חמישית) ולפחות עוד 3-4 וירטואליות. ריבוי המפעילות יגדיל את התחרות, אם כי ריבוי התוכניות יבלבל אותך עוד יותר. מכל מקום, בימים אלה של שוק סלולרי תזזיתי תוכל להתנייד היום ואם בעוד 3 חודשים תמצא תוכנית יותר טובה - להתנייד שוב, בלי לאבד את המספר (ובמגבלות מסויימות אפילו עם זיכויי "ניותק זיקה" אלה ואחרים.

3. רום היא מערכת ההפעלה, או, במקרה זה, גרסת מערכת הפעלה. UI הוא ממשק משתמש. חשוב מאוד שה-ROM שתתקין יתאים ספציפית למכשיר שברשותך. ה-SGS1 - הוא המכשיר שאתה מקבל - נפוץ מאוד ולכן הוא מראשוני מקבלי הגרסאות החדשות. אישית אין לי אנדרואיד (יש לי BB, מכשיר חביב לכשעצמו, עם יתרונות וסרונות אחרים), אבל יש לשלושת הבנים שלייש מכשירי אנדרואיד והבן הבכור למד לטפל בהתקנות ה-ROM וממשקי המשתמש. העובדה שאסף המליץ על ROM מסויים מעידה על כך שהוא אהב אותו, יתכן שהצרכים שלך שונים ולכן יתאימו לך ROM ו-UI אחר. לפעמים צריך להשקיע קצת זמן בניסויים עד שמגיעים לבחירה האופטימלית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

דווקא בפיילוטX לא הייתי נוגע

יותר מדי בעיות

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אתה איש האנדרואיד, תמליץ לו אתה על רום שבא כבר עם עברית מלאה יחד עם מדריך קל להתקנה.

 

אני אישית הייתי מוכר את המכשיר וקונה אייפון :)

Stay Dirty

פורסם

תתחדש.

אני אנסה לענות לך רק על שאלה מספר 1:

 

המעבר לטאצ' הוא מוזר ומעניין. אף אחד לא נולד עם הידע על המכשיר, כך שדרך היחידה לדעתי ללמוד להכיר מערכת הפעלה חדשה (כמו עם מחשב), זה להתחיל לשחק!

להיכנס להגדרות, לראות מה כל אחת עושה, לבדוק כפתור כפתור, לעבור, להזיז, לשנות, לחיצות קצרות מול ארוכות, קיצר, פשוט לשחק עם המכשיר. רק כך לומדים להכיר.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

כל רום מקוסטם שמגיע הוא עם תמיכה עברית כמעט מלאה [סמסים, אנשי קשר, וכו']

אולי רק בתפריטים לא, למרות שעוד לא נתקלתי בכאלה בלי תמיכה

 

אפשר להתחיל מ DARKY שזה נקודת התחלה טובה, ואז לנסות עוד 30000 רומים שונים ומשונים

עד שמגיעים ל CM7 ומפסיקים להתעסק עם זה :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

ב MIUI יש אחלה משחק

קוראים לו FORCE CLOSE

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

בICS החדש של galnet miui הFC קורים לעיתים נדירות.

אני איתו כבר מספר ימים, חיי בטריה סבירים ביותר (כ17 שעות בשימוש אינטנסיבי לאחר קליברציה), כנראה פסיכולוגי אבל מרגיש זריז יותר ללא אוברקלוק מאשר הגרסאות הקודמות אחרי אוברקלוק.

 

שווה נסיון.

(טרם ההתקנה גיביתי הכל, פירמטתי את זכרון הטלפון והתקנתי עותק נקי לחלוטין).

 

יקיר.

MX-5 NC


×
×
  • תוכן חדש...