Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נוסף על זה, אצלי לפחות יש אפליקציות שאני פותח ונסגרות בלי FC, בלי שום הודעה נסגרות במיידי. זה בעייתי כשאפילו האפליקציה שאתה צריך לא עובדת. ואני מדבר על סגנון ויבר עם התקנה נקיה מהמרקט.

אתה על אלפא ומתלונן שלא עובדים לך דברים..?

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן, אם הם דוחפים לשם, שידחפו עד הסוף ולא יעשו חצי עבודה.

 

שים לב מה נכתב באתר של MIUI

 

[4.0]

A new version of MIUI Music, new interface and style.

Added support for three-finger "pinch" gesture, quicker access to the multi-screen editing mode.

SMS group sending tweaks to facilitate viewing for multi and single person sessions.

 

את מי מעניין הסטייל? את מי מעניין 3 אצבעות על המסך? קודם שהאפליקציות יעבדו כמו שצריך, אחרי זה תכניסו דברים שהם בגדר מותרות. זה לא עוזר לי תוספת פיצ'ר לאפליקציה אם היא לא עובדת או קורסת.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

הם חייבים לך משהו? הם עובדים בשבילך? הם סה"כ עובדים על זה בזמנם הפנוי בשביל הכיף.

רוב האפליקציות עובדות מצויין ולא קורסות. אם וויבר קורסת, זו אשמת המפתחים של וויבר ולא אשמתם.

אם "סטייל" לא מעניין אותך, למה אתה בכלל משתמש ב MIUI? זה כל הקטע ברום הזה.

רוצה יציבות? תשתמש בנוקיה 3100. הסנייק ימשיך לעבוד לך גם אחרי התקפה גרעינית של האיראנים.

פורסם

זה לא בשביל זמנם החופשי, הם עושים מזה כסף מהתרומות שהם מקבלים. אף אחד לא משקיע ככך הרבה לחינם תהיה בטוח.

 

אם המכשיר לא מתפקד כמו שצריך, מה אכפת לי שהתוכנה נראית טוב? אני רוצה שקודם זה יעבוד כמו שצריך ואחרי זה יעשו את זה יפה.

 

אתה מעדיף רכב יפה בלי מזגן, או רכב פחות יפה אבל שיהיה לו מזגן פעיל שעובד כמו שצריך?

מעבר לזה, בגלל שהם מתעסקים ב-ICS, מושקע פחות מאמץ ב-GB. בסופו של יום יש לנו ICS שלא מבושל מספיק, ו-GB שלא משקיעים בו מאמץ כי כולם הולכים ל-ICS.

 

זה עקום שאתה מוציא מוצר חדש ולא בשל, ובמקביל מפסיק כמעט לחלוטין את התמיכה בגרסה הקודמת שלו. נוצרת נקודה שהנקודת קצה סובלת ממנה כי מצד אחד אין פיתרון לבעיות בגרסה הישנה, ומצד שני הגרסה החדשה מלאה בבעיות בגלל החוסר בשלות.

 

רואים את זה במיוחד ברומים של CM, הפסיקו לחלוטין את העדכונים ל-GB, אבל עדיין אין ICS רשמי מצידם. יש פה ואקום בעייתי

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אז הם מקבלים קצת תרומות. אבל ממש לא חיים מזה.

 

נחמד שאתה רוצה. אתה מוזמן להצטרף בתור מפתח ולעזור להם לשפר את הרום.

 

תביא לי כזאת ואני אתפשר על המזגן (היא מגיעה בלי). רק תודיע לי מתי אני מקבל אותה, כדי שאזמין כזה מראש.

אם מה שאתה מעדיף זה רכב מכוער אבל עובד ועם מזגן, לך עליו. או על רום GB.

אל תשדרג ל ICS ותתלונן שהוא לא מתאים לך.

 

מה עקום בזה? זה מראש הוגדר כגרסה "אלפא" = לא בשל = גרסה בפיתוח שלא מיועדת "לכולם".

המטרה היא כמה שיותר אנשים שיבדקו את הגרסה וידווחו על באגים.

 

למה הם צרכים להוציא עדכונים ל-GB? זו גרסה "מתה".

חוץ מזה, מה הם אמורים לעדכן שם? הכול עובד.

רוצה פיצ'רים נוספים? תשדרג ותסבול מקצת באגים או תמתין לגרסה סופית.

פורסם

טוב, אז כנראה שאין באגים ל-ICS, הרי בעדכונים שלהם אין תיקונים לבאגים.

 

אז יאלה שיכריזו כבר על גרסה רשמית וזהו.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

הבקיצור -

 

עשיתי דרך תפריט Recovery אתחול לרום של סלקום מחדש.

זה מחק הכול. מזל שגיביתי :wink: .

התקנתי עכשיו GoLauncher ו-GoLocker עם ערכות נושא של ICS.

התקנתי רק את מה שאני באמת צריך (מהאפליקציות).

 

זה מספיק לי :-D ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בינתיים :twisted:

 

תודה לכל העונים והעוזרים 8)

:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...