Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5244 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה איש האנדרואיד, תמליץ לו אתה על רום שבא כבר עם עברית מלאה יחד עם מדריך קל להתקנה.

אני אישית הייתי מוכר את המכשיר וקונה אייפון :)

אסף, אתה איש האייפונים, אבל אייפון לא בא בחשבון אצלי. וחוץ מזה, כבר התאהבתי באנדרואיד :mm_blush: .

 

 

תתחדש.

אני אנסה לענות לך רק על שאלה מספר 1:

המעבר לטאצ' הוא מוזר ומעניין. אף אחד לא נולד עם הידע על המכשיר, כך שדרך היחידה לדעתי ללמוד להכיר מערכת הפעלה חדשה (כמו עם מחשב), זה להתחיל לשחק!

להיכנס להגדרות, לראות מה כל אחת עושה, לבדוק כפתור כפתור, לעבור, להזיז, לשנות, לחיצות קצרות מול ארוכות, קיצר, פשוט לשחק עם המכשיר. רק כך לומדים להכיר.

למזלי, אני לומד מהר :wink: כבר למדתי את כל הפונקציות של הגלאקסי וכבר התרגלתי לטאץ' (זה כיף יותר מנוקיות :-D)

 

 

כל רום מקוסטם שמגיע הוא עם תמיכה עברית כמעט מלאה [סמסים, אנשי קשר, וכו']

אולי רק בתפריטים לא, למרות שעוד לא נתקלתי בכאלה בלי תמיכה

אפשר להתחיל מ DARKY שזה נקודת התחלה טובה, ואז לנסות עוד 30000 רומים שונים ומשונים

עד שמגיעים ל CM7 ומפסיקים להתעסק עם זה :)

הבעיה שלי - אני מעדיף יותר מערכת הפעלה ברוסית (לא לצחוק :-)).

עכשיו אני מסתפק ברום של סלקום. הפלאפון רץ עכשיו :wink: .

 

 

תתקין miui .

חפש בגוגל heb miui.

אני מעדיף יותר מערכת הפעלה ברוסית (לא לצחוק :-)).

עכשיו אני מסתפק ברום של סלקום. הפלאפון רץ עכשיו :wink: .

 

 

ב MIUI יש אחלה משחק

קוראים לו FORCE CLOSE

כנ"ל.

 

 

בICS החדש של galnet miui הFC קורים לעיתים נדירות.

אני איתו כבר מספר ימים, חיי בטריה סבירים ביותר (כ17 שעות בשימוש אינטנסיבי לאחר קליברציה), כנראה פסיכולוגי אבל מרגיש זריז יותר ללא אוברקלוק מאשר הגרסאות הקודמות אחרי אוברקלוק.

שווה נסיון.

(טרם ההתקנה גיביתי הכל, פירמטתי את זכרון הטלפון והתקנתי עותק נקי לחלוטין).

יקיר.

אני מעדיף יותר מערכת הפעלה ברוסית (לא לצחוק :-)).

עכשיו אני מסתפק ברום של סלקום. הפלאפון רץ עכשיו :wink: .

 

 

תודה רבה לכולם על התגובות והתשובות :-).

עכשיו מותקנים אצלי בגלאקסי 108 אפליקציות ומשחקים :twisted: .

אני מסתפק בROM של סלקום לעת עתה. לפעמים יש קרטועים, נכון. אבל זה לא מפריע לי :fadein:

 

קצת נתונים עליו:

מספר דגם - GTI9000

גרסת קושחה - 2.3.3

גרסת פס בסיס - I9000JIJV6

גרסת ליבה - 2.6.35.7I9000JIJV8-CL277702

מספר גרסת BUILD - GINGERBREAD.JIJV8

 

תודה רבה לכולם שוב :-D.

 

עכשיו, יש לי כמה שאלות:

1. הסוללה "אכלה" לי תוך שעתיים 11%. זה תקין? יש לציין שאני עם הרקע ה"קרבון" וללא LIVEWALLPAPER.

2. איפה אני יכול לקנות כיסוי עמיד שיחזיק נפילות ושריטות+מגן מסך / כיסוי עם מגן מסך מובנה ?

3. התמליצו לי להוריד / להתקין / לקנות עוד משהו?

 

תודה רבה לכולם (נראה לי הפורום רכב (:wink:) והאנדרואיד (:lol:) הכי טוב בישראל ).

:twisted:
  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

עכשיו, יש לי כמה שאלות:

1. הסוללה "אכלה" לי תוך שעתיים 11%. זה תקין? יש לציין שאני עם הרקע ה"קרבון" וללא

 

תוריד מפה:

http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=789081&d=1321803193

את התוכנה הזאת ותבדוק האם יש לך wakelocks כלומר האם המכשיר מתעורר משינה.

 

האפלקציה הכי טובה שאני יכול להמליץ לך היא זאת:

http://applanet.net/

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
תוריד מפה:

http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=789081&d=1321803193

את התוכנה הזאת ותבדוק האם יש לך wakelocks כלומר האם המכשיר מתעורר משינה.

האפלקציה הכי טובה שאני יכול להמליץ לך היא זאת:http://applanet.net/

 

הורדתי. מה עכשיו? :shock: יש שם כמה שורות עם שמות של אפליקציות ופסים אדומים כאלה. הפסים הם קטנטנים.

מכיר, הורדתי :-) משתמש גם ב-MARKET וב-BLACKMART ALPHA :wink:.

 

 

אשמח לעוד תגובות:

1. איך משנים את תמונת נגן המוזיקה ?

2. יש לכם אפליקציות מומלצות ?

3. הסוללה "אכלה" לי תוך שעתיים 11%. זה תקין? יש לציין שאני עם הרקע ה"קרבון" וללא LIVEWALLPAPER.

4. איפה אני יכול לקנות כיסוי עמיד שיחזיק נפילות ושריטות+מגן מסך / כיסוי עם מגן מסך מובנה ?

5. התמליצו לי להוריד / להתקין / לקנות עוד משהו?

 

תודה :-)

:twisted:
פורסם
הורדתי. מה עכשיו? :shock: יש שם כמה שורות עם שמות של אפליקציות ופסים אדומים כאלה. הפסים הם קטנטנים.

מכיר, הורדתי :-) משתמש גם ב-MARKET וב-BLACKMART ALPHA :wink:.

 

 

אשמח לעוד תגובות:

1. איך משנים את תמונת נגן המוזיקה ?

2. יש לכם אפליקציות מומלצות ?

3. הסוללה "אכלה" לי תוך שעתיים 11%. זה תקין? יש לציין שאני עם הרקע ה"קרבון" וללא LIVEWALLPAPER.

4. איפה אני יכול לקנות כיסוי עמיד שיחזיק נפילות ושריטות+מגן מסך / כיסוי עם מגן מסך מובנה ?

5. התמליצו לי להוריד / להתקין / לקנות עוד משהו?

 

תודה :-)

 

בוקר טוב :) לא עונים !!! UP !!!

:twisted:
פורסם

אשמח לעוד תגובות:

1. איך משנים את תמונת נגן המוזיקה ?

2. יש לכם אפליקציות מומלצות ?

3. הסוללה "אכלה" לי תוך שעתיים 11%. זה תקין? יש לציין שאני עם הרקע ה"קרבון" וללא LIVEWALLPAPER.

4. איפה אני יכול לקנות כיסוי עמיד שיחזיק נפילות ושריטות+מגן מסך / כיסוי עם מגן מסך מובנה ?

5. התמליצו לי להוריד / להתקין / לקנות עוד משהו?

 

תודה :smile:

 

בוקר טוב :smile: לא עונים כבר יומיים :-(

:twisted:
פורסם

כי הכל וכבר יותר מזה נענה בשרשור של האפליקציות לאנדרואיד.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

לאחר חודשיים וחצי עם גאלקסי S1, נמאס.

 

המכשיר עם כ-150 אפליקציות,GoLauncher ו-GoLocker, ורום מקורי (2.3.3 GingerBread) של סלקום.

 

כתוצאה מכך - המכשיר איטי ויש לאגים מדי פעם.

 

כרגע אין באפשרותי לרכוש מכשיר חדש, אז חשבתי על ICS.

 

ראיתי אצל חבר בS2 - אנדרואיד ICS, התאהבתי.

 

 

אז השאלה שלי אליכם - איך מתקינים אנדרואיד IceCramSanwich על Samsung Galaxy S1 GT-I9000 ???

יש לציין שאני לא חזק בקטע של ROMים וBOOTים וכל אלה, ולא עשיתי אף פעם ROOM לשום מכשיר...

אה וחשוב לי שהמכשיר אחריי ה"שדרוג" יקלוט סימים של אורנג' ויעבוד, ושיהיה אפשר לעשות את המכשיר ברוסית...

 

 

תודה רבה לעוזרים :-D

:twisted:
פורסם

למה שלא תתחיל לקרוא וללמוד על החלפת רומים ותתעמק יותר מנושא הזה.

תתקין לך רום נורמלי למכשיר תמחק את כל ה150 אפלקציות שאתה בטח לא משתמש ברובם.

ותהנה מהמכשיר כמו שהוא.

 

בICS לא הייתי נוגע בנתיים,SGS1 לא אמור לקבל עידכון רשמתי,וכל מה שיש כרגע למכשיר זה גירסאות קומבינה של מפתחים שאני בספק אם הם עובדות כמו שצריך,אבל יכול להיות שאני טועה.

אני אומר את זה על סמך ניסיון עם SGS2 שגם בו הICS הוא בגדר בטה.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

הבעיה עם ICS זה שחסרים שם דברים ביחס ל-GB.

 

נוסף על זה, אצלי לפחות יש אפליקציות שאני פותח ונסגרות בלי FC, בלי שום הודעה נסגרות במיידי. זה בעייתי כשאפילו האפליקציה שאתה צריך לא עובדת. ואני מדבר על סגנון ויבר עם התקנה נקיה מהמרקט.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אני עם SGS1+ICS. כל מה שאני צריך עובד מצויין.

אולי נשארו באגים קטנים שעוד לא תוקנו. אבל זה זניח לעומת השיפור מרום GB (במיוחד שהוא של סמסונג ומלא בזבל של סלקום).

הוראות התקנה כאן: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1363593

התוכל להסביר איך עושים בעברית? בשבילי המדריך הזה זה סינית :oops:

 

 

הבעיה עם ICS זה שחסרים שם דברים ביחס ל-GB.

נוסף על זה, אצלי לפחות יש אפליקציות שאני פותח ונסגרות בלי FC, בלי שום הודעה נסגרות במיידי. זה בעייתי כשאפילו האפליקציה שאתה צריך לא עובדת. ואני מדבר על סגנון ויבר עם התקנה נקיה מהמרקט.

אצל החבר שהראה לי הכל עבד :|

:twisted:
פורסם

שלחתי לך לינקים להסברים בעברית. תתחיל לקרוא.

 

הבעיה עם ICS זה שחסרים שם דברים ביחס ל-GB.

 

נוסף על זה, אצלי לפחות יש אפליקציות שאני פותח ונסגרות בלי FC, בלי שום הודעה נסגרות במיידי. זה בעייתי כשאפילו האפליקציה שאתה צריך לא עובדת. ואני מדבר על סגנון ויבר עם התקנה נקיה מהמרקט.

מה חסר ביחס לGB?

ואם יש אפליקציות שלא עובדות, הן ספורות (אני לא נתקלתי בכאלו [לא משתמש בוויבר]) ובכל מקרה יצא במהרה תיקון שיגרום להן לעבוד.

ספציפית לגבי וויבר: "The ICS compatible version will ready by the next Android release of Viber."

פורסם

אצלי VIBER עובד בICS. אמנם ברום הקודם הוא לא נתן FC כל הזמן, אבל עכשיו (CyberGR v7) הוא עובד בסדר, וגם tapatalk חזר לתפקד.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

גם הפייסבוק (ובכלל אפליקציות) לא מסונכרנות על האנשי קשר. זה משהו שחסר כי אין לי ריכוז של הכל בתוך איש קשר אחד.

 

בנוסף, זה שתה לי את הסוללה תוך 6 שעות לעומת כפול ומשולש ב-GB באותו השימוש. מצאתי את עצמי הולך עם המטען לכל מקום

 

יש המלצה לרום ICS ל-DESIRE HD?

 

לא משהו עם סנס. בנתיים יש לי התנסות עם MIUI ICS והבעיה המרכזית שלי איתו זה הסוללה והאנשי קשר.

some people need a high five

in the face

with a chair


×
×
  • תוכן חדש...