Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי בבקשה לקבל חוות דעת לגבי קומפוננט של JBL מסדרת הPOWER וגם על INFINITY 3 WAY KAPA.

אני לא מבין גדול בקומפוננט אבל הבנתי שהדגמים האלה מאוד טובים.

יש לכם עוד המלצות?

התקציב שלי הוא בסביבות ה2000 ש"ח על הקומפוננט,ולא הסוגים שאמרתי לא הוצעו לי ב 2000 שקל אלא בהרבה פחות.

פורסם

מדובר בסיאט לאון קופרה,שבוע שעבר רכשתי לה דאבל דין מסוג JVC 846.

יש לי 2 מגברים של SSL אחד מונובלוק ששמור לסאב שיש לי מסוג סרווין ווגה VMAX 600 RMS.

אני בטוח ב 90 אחוז שמגבר אחד יכול להגביר את הרמקולים עד 120 RMS,עוד פעם ---כמעט--- בטוח.

גם את הסאב אני רוצה להחליף לאחד חלש יותר אבל זה כבר לא קשור לנושא.

ולמען האמת גם את המגברים אני אחליף בסופו של דבר,את המונובלוק פחות חשוב לי להחליף,את המגבר הרגיל כן חשוב לי להחליף מכיוון שהוא אצלי כבר באיזור ה 5 וחצי שנים(שירת אותי בנאמנות) אך צריך להתקדם למשהו אחר, השאלה אם יש בכלל צורך בזה.

פורסם

אם אתה יכול לציין את הדגמים המדוייקים של המגברים זה יהיה טוב

כך אוכל לקבל אינדיקציה מה היכולת שלהם.

בנוגע לקומפוננט ישנו מבצע לחברי הפורום על מוצרים DLS

הייתי ממליץ לך בתקציב על ה-UP6I סט נהדר.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=406362

×
×
  • תוכן חדש...