Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקציב הנתון אוומר שמדובר ברכישה של רכב משומש. ה-S-MAX והטוראן (וגם הסיינה) אינם מן הנפוצים בקטגוריה ולכן עלות רכישתם ובלבול המוח בחיפוש אחריהם יהי לא קטן.

 

בגדול בשנים האחרונות ארבעה דגמים עיקריים שלטו בשוק רכבי ה-7 מקומות:

 

1) מאזדה 5 - הנפוץ ביותר, צריכת דלק ממוצעת, די צפוץ ל-7 נוסעים (בעצם 6.5 מקומות)

2) סיטרואן C4 - מרווח מאד, גיר רובוטי סביר, חסכוני יחסית, היצע גדול גורם למחירים טובים לקונים.

3) מיצובישי גרנדיס - המרווח ביותר, שתיין דלק.

4) טויוטה ורסו - חסכוני יחסית, רחב, המושבים 6 ו-7 מתאימים בעיקר לילדים קטנים.

 

דגמים אלה גם מוצעים למכירה ע"י חברות הליסינג בכמויות נאות ואפשר למצוא מציאות.

 

יש כמובן גם את הרנו לוגאן שהיא מאוד מרווחת אך לא ברמה של אלה שהזכרתי למעלה. ניתן לקנות כזאת עם גיר רגיל ב-90000 ש"ח יד ראשונה 0 ק"מ מהיבואן. ישנן כאלה עם גיר אוטומטי משנת 2009 ו-2010 והן מוצעות למכירה במחירים בין 60 ל-70 אלף ש"ח.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שלום למתלבטים ולמייעצים

 

ההיתי בסרט שלך , היה לי מזדה 5 2008 והאוטו שותה דלק הכי טוב שיצא ממוצע 9 קמ"ל, מחוץ לעיר על 80 קמש קבוע הגעתי ל 13 קמ"ל, אבל זה היה רק לשני תדלוקים, כל 3-4 נסיעות היה צריך למלא דלק ואנו מאזור גדרה ככה שאין פקקים בכלל רק נסיעה עירונית ופרברית - הרבה כביש 40 וכביש 4,

 

מכרתי את המאזדה ומצאתי טוראן DSG עם 60000 ק"מ שנת 2008, רמת גימור הייליין כולל חניה אוטומטית, חיישני רוורס מקוריים, מחשב דרך, תאי איכסון כולל שני תאים מתחת לכל כיסא קדמי (מגירה + קופסא נפתחת) המושבים המרכזיים יכולים להתקפל ולהישלף מהרכב, מגנזיום מקורי ומה לא.

 

האוטו צורך 14.5 קמ"ל וזה הבדל עצום!, אני ממליץ מאוד על הטוראן, אם הרכב מטופל לפי הספר מכוניות עושות גם חצי מליון, נהגי מוניות יודעים איזה אוטו הוא אמין וחסכוני, בבכלל לא חושב שיש מה לזלזל בנהגי מוניות,

 

אשמח להשיב לעוד שאלות.

פורסם
שלום למתלבטים ולמייעצים

 

ההיתי בסרט שלך , היה לי מזדה 5 2008 והאוטו שותה דלק הכי טוב שיצא ממוצע 9 קמ"ל, מחוץ לעיר על 80 קמש קבוע הגעתי ל 13 קמ"ל, אבל זה היה רק לשני תדלוקים, כל 3-4 נסיעות היה צריך למלא דלק ואנו מאזור גדרה ככה שאין פקקים בכלל רק נסיעה עירונית ופרברית - הרבה כביש 40 וכביש 4,

 

מכרתי את המאזדה ומצאתי טוראן DSG עם 60000 ק"מ שנת 2008, רמת גימור הייליין כולל חניה אוטומטית, חיישני רוורס מקוריים, מחשב דרך, תאי איכסון כולל שני תאים מתחת לכל כיסא קדמי (מגירה + קופסא נפתחת) המושבים המרכזיים יכולים להתקפל ולהישלף מהרכב, מגנזיום מקורי ומה לא.

 

האוטו צורך 14.5 קמ"ל וזה הבדל עצום!, אני ממליץ מאוד על הטוראן, אם הרכב מטופל לפי הספר מכוניות עושות גם חצי מליון, נהגי מוניות יודעים איזה אוטו הוא אמין וחסכוני, בבכלל לא חושב שיש מה לזלזל בנהגי מוניות,

 

אשמח להשיב לעוד שאלות.

אצלנו יש מאזדה 5 2007 ורוצים להחליף אותה ב 2010 אמרת לאבא שחליף בטוראן אבל הוא אמר שמאזדה עדיפה והוא פוחד מטוראן ומגירDSG .

איזה רכב מרווח יותר? טוראן או מאזדה?

צה לגבי אחזקה /תחזוקה וביטוח?

 

כמה עולה אחת 2009/10?

פורסם

לך תמצא אחת...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אניי הייתי בוחר בטוראן בגלל מנוע 1900 TDI המוצלח והחסכוני, אין לך מה לפחד מהגיר מדובר ב DSG6 ולא בDSG7 הבעייתי כמו כן יש שפע של חלקים תחליפיים ומשומשים לרכב הזה.

פורסם

מכיר היטב את המאזדה 5 ואת ה S MAX.

אשמח לענות על שאלות.

 

מי שצריכת דלק היא הראשונה במעלה אצלו - לחפש במקום אחר.

מי שמחפש פראקטיות, הנאה מנהיגה ועוד - אהלן וסהלן.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אניי הייתי בוחר בטוראן בגלל מנוע 1900 TDI המוצלח והחסכוני, אין לך מה לפחד מהגיר מדובר ב DSG6 ולא בDSG7 הבעייתי כמו כן יש שפע של חלקים תחליפיים ומשומשים לרכב הזה.

אבל פעם אמרו שגיר DSG רועד והכב מתחמם בשנת 2008 (ברכבים שנת 2008 עלו הבעיה) שזה עם 6 הילוכים.

לגבי טוראן 2009 1.9 דיזל גיר DSG האם להתקרב?

פורסם

מה לגבי המיצובישי אאוטלנדר? רכב מאוד מרווח ונוח. לא ביצועי מנוע מי יודע מה אבל שפע של מקום ונוחות. בקרוב גם אמורה להגיע לארץ הפורד C MAX (מקבילה למאזדה 5) ביבוא מקביל (לא על ידי דלק מוטורס).

פורסם

הגיר הבעייתי שרועד הוא הDSG7 ה6 הוא גיר מוצלח אין לך מה לחשוש יותר מידי השילוב שלו עם מנוע הTDI הוא מעולה הרכב מרגיש חזק וחסכוני

פורסם
הגיר הבעייתי שרועד הוא הDSG7 ה6 הוא גיר מוצלח אין לך מה לחשוש יותר מידי השילוב שלו עם מנוע הTDI הוא מעולה הרכב מרגיש חזק וחסכוני

 

כי פעם באתר כתב בעל סקודה אוקטביה על בעית הגיר הנ"ל ( סקודה 2007)

 

לגבי מוח הגיר?

אצל דודה שלי הייתה פאסאט 2006 גיר טיפטרוניק 6 הילוכים ועוד לא עשתה 90 או 100 אלף ק"מ והחילפו מוח הגיר וגם באתר זה כתב אחד מבעלי הטוראן 1.4 TSI DSG שהחליף גם מוח הגיר.

 

מה לגבי דגם 1.4 TSI?

האם להתקרב אם אמצא רכב טוב? מי יקר באותה רמת גימור? בנזין או דיזל?

מדובר ברכב 2009 או 2010. האם הם כמו 2008 ו2007?

 

לגבי סחירות? האם אפשר למכור או להחליף אותה כמו מאזדה וכמה אני צריך להוריד ממחירון הטוראן הפרטית עפ 90000 ק"מ כשאני עושה החלפה (יש לי מאזדה 5 ליסינג שעשתה 180000 ק"מ 2007)?

 

חלקים,ביטוח,טיפול? זה יותר יקר ממאזדה כי הוא גרמני?

פורסם

אף אחד לא יעשה לך החלפה על מאזדה 5 עם קילומטראז' במחיר שפוי ( אולי יתנו 40000 ש"ח, וגם זה בספק רב)

 

אתה מתבטא כאילו הטוראן נפוץ כמו המאזדה 5 - וזה ממש לא המצב.

 

נכון לעכשיו בלוח יד 2 יש 9 טוראנים למכירה מתוכן 4 מוניות, עוד 2 מוניות לשעבר עם כחצי מיליון קילומטר. ועוד איזה שתיים עם מנוע 1.4 וקילומראז' גבוה יחסית, ועוד אחת עם מנוע 2000.

 

= אין מכוניות כאלה נורמליות בשוק.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לטוראן בנזין בעיית אמינות בחלק מהדגמים הן במנועים והן בגירי ה- dsg שנפחו נשמתם בקילומטרז בתולי, חפש תיעוד בפורום וכן בגוגל. אני לא הייתי מתקרב. אולי רק לדיזל.

 

הפורד גלקסי או אסמקס, הם חד משמעית הטובים בקטגורייה ובפער ניכר. צריכת הדלק גבוהה, בממוצע ליטר ל- 6 קילומטר לפי מחשב רכב של גלקסי שנת 2008 בה נהגתי לאחרונה (כמובן שיש סטיות בהתאם לאופי הנהיגה, טופוגרפיה וכיוצ״ב) אבל זה המצב גם בחלק מהמתחרים, על צרכים מיוחדים משלמים אבל התמורה מעולה.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

שלום

הייתי בסרט שלך בעקבות ילד רביעי. כאשר מאחור יש לי בוסטר גדול וכסא תינוק.

אחרי שבחנתי את האפשרויות בשוק, ואת הצרכים שלי , ראיתי שרוב השבוע הרכב נוסע

רק עם 5 נוסעים , ובעיקר בסופי שבוע מלא - 6 נוסעים.

וכשנוסעים גם לטיולים / צימרים וכד' חייבים גם תא מטען , עגלה מזוודות וכד'

 

מאזדה 5 ירדה - אין תא מטען , והכסא האמצעי במושב האמצעי קטן ולא נח.

פורד S MAX ירד בגלל המחיר ותא המטען

גם לטויוטה ורסה אין תא מטען , וכניסת הילדים לספסל האחורי לא נוחה , והילדים כלואים שם (קצת מפחיד בשעת סכנה)

 

לבסוף בחרתי הונדה FRV .

כמו לכל רכב יש גם ל FRV חסרונות , הבולטים שבהם :

מרווח כתפיים צר יחסית,

חסר לכיסא 10-20 ס"מ אחורה , כך שהוא מתאים ל מטר שמונים ומטה (יפני נמוכים :-) )

טיפולים במוסך מורשה יקרים יחסית.

מישהו יושב על ידך בנסיעות ארוכות (בד"כ ילד), אבל הכיסא מודולארי ולכן ניתן להזיז אותו קצת אחורה.

 

אבל יתרונות הרכב עולים על חסרונותיו, כגון :

צריכת רכב טובה יחסית ל מיניוואן (1:8-9 בעיר , 1:12.5-14 מחוץ לעיר , כמובן תלוי בצורת הנהיגה)

כל כסא הוא נפרד ורחב מאוד

תא מטען גדול מאוד!!!

רכב אמין

סחיבה יחסית ל 1.8 מדהימה 140 כ"ס.

 

הרכב בעל 6 מקומות ומשמש רוב הזמן את אשתי והילדים כך שהכיסא האמצעי מקופל ומשמש כמשענת יד רחבה מאוד.

קצת קשה להשיג את הרכב עם ק"מ נמוך ומחירו אינו יקר.

 

בכל מקרה , בהצלחה

שרון

פורסם

אם השימוש הוא רק ב 6 מושבים אזי תא המטען של ה s max גדול יותר משל ה FRV. שלא לדבר על יתרונותיה הנוספים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

×
×
  • תוכן חדש...