Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנזילה (מאד קטנה) היא בין בית התרמוסטט מפלסטיק שחור לסעפת מתכת.

בית התרמוסטט מחוזק ע"י שלושה ברגי טורקס 30 ועליו שני מס' קטלוגיים:

1. 7700112493

2. 7700103300

 

לפני שאני מפרק את החלק,

השאלות:

1. האם יש אטם בין בית התרמוסטט לגוף או שהאטימה היא רק ע"י לחץ?

2. במידה ויש אטם,האם כדאי להחליף רק את האטם או גם את בית התרמוסטט?

3. עלות משוערת של האטם ובית התרמוסטט (מקוריים).

4. דגשים להחלפה (dan-idin,rowie)

בתודה מראש,

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם

הקפצה,

לאלו שמתמחים ברנו (dan-idin,rowie או אחרים..),

האם להחליף רק את האטם או שממולץ להחליף גם את בית הטרמוסטט למרות שהוא שלם וללא סדקים?

בתודה מראש,

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם

סיכום:

אתמול במסגרת החלפת שמנים (גיר elf nfp 75w80+מנוע mobil super 2000 10w40 חצי סנטטי+מסנן מקורי) הוחלף גם בית התרמוסטט+גומיה.

למעשה,בדיעבד התברר כי בית התרמוסטט תקין ורק הגומיה - עגולה בחתך מרובע עם חריץ שמתלבשת על הטרמוסטט - היתה בלויה,וניתן היה להסתפק בלהחליף רק אותה.מכיוון שמראש רכשתי גם את הבית אז החלפתי גם אותו לחדש.

היום בדקתי סופית שאין נזילות וניתן לומר שהבעיה נפתרה.

- אין אטם בין גוף בית התרמוסטט והסעפת מתכת.האטימה מתבצעת ע"י גומיה שמולבשת על התרמוסטט.

-בית התרמוסטט החדש שנקנה הוא מקורי(סגור באריזה ומדבקה מקוריות,מק"ט 8200561420),בעלות של 120 ש"ח בחנות לח"ח

ולא במוסך מורשה.ד"א,גם מסננים ומצתים מקוריים אני קונה בחניות לח"ח ולאו דווקא במורשים.

-את הגומיה קונים בנפרד(לא מסופקת עם בית התרמוסטט,בחנות שקניתי את הבית קיבלתי אותה בחינם..).

 

מקווה שעיזור לאחרים בעתיד.

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

×
×
  • תוכן חדש...