Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5284 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל הכבוד על האיפוק, אני בטוחה שזה היה יכל להסתיים אחרת אם היית מחליט לפעול "ולקפל" את אדון "אבו עלי" שניסה להוציאך מהרכב.

מזכירל י מדוע יש צורך לנהוג עם דלתות נעולות כל הזמן, גם אם לא מגיעים עם נהגים אחרים לעימותים תמיד יהיו כאלו "שיחפשו" כדי לפרוק כעסים ועימותים.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אמרתי פעם שאנחנו עם של חוליגנים?

הישראלים בכביש לא יודעים לא להתנהג ולא לנהוג וחוץ מזה אין חדש תחת השמש.

 

טוב מאוד שלא הגבת - אותו זבל לא שווה את המאמץ שלך למרות שמדי פעם יש דברים שפשוט כמעט בלתי אפשרי שלא להגיב עליהם.

קורה שיש את אותם נודניקים שצופרים לך באמצע פקק כאילו זה יחסוך להם זמן משמעותי(ושוכחים שהם עדיין ישארו תקועים בפקק איתך).

אני בעד נסיעה רגועה וכמה שפחות עצבים על הכביש(זה לא בריא לא לך ולא לנהגים האחרים) וכמובן בעד להשתיק לישראלים את הצופרים!!

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

מזכירל י מדוע יש צורך לנהוג עם דלתות נעולות כל הזמן, גם אם לא מגיעים עם נהגים אחרים לעימותים תמיד יהיו כאלו "שיחפשו" כדי לפרוק כעסים ועימותים.

 

ל'

 

אני בספק אם דלת נעולה תמנע מנהג עצבני תגובה עצבנית... את לקחת את זה הרבה יותר מדי רחוק... ממש על גבול הפרנויה.

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

תמיד ישנה אפשרות שהחוליגן התורן יגיע עם אלת בייסבול וינפץ את השמשה,

במקרה הזה הגיע בלי פשוט פתח את הדלת, לכן מה שלא יועיל בטח לא יזיק.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ברגע שאמרת "פתח לי את הדלת" אני כבר יודע איפה זה היה נגמר. אני בכלל לא ממשיך ל"משך אותי עם החולצה".

חצוף!!

 

לפי השפה שבה השתמשת, כנראה יצאת ישראלי טוב (לא אופייני).

אז מה עשית?

פורסם

אני אישית גם לא הייתי מגיב ויש מצב כשהמטומטם היה מנסה לפתוח את הדלת הייתי שם גז לאיזור השוליים ואחרי מס' מטרים משתלב בביטחה.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
זה שפותח השרשור שמר על איפוק יכול לעודד את אותו אבא "למופת" להמשיך עם ההתנהגות הזאת יכול להיות נכון.

אבל אם פותח השרשור היה מחליט ללמד אותו וסוג של לקחת את החוק ליידים רוב הסיכויים שהוא היה נדפק, מה שגם כן האבא יכל לטעון שהוא היה עם ילדים באוטו ושלפותח השרשור יש ידע נרחב באומניות לחימה ששימש כנשק נגד האבא "המותקף.

מה שאפשר לעשות במקרה כזה ואפשר להתחמק ממכות כמו שפותח השרשור עשה, זה לרשום מספר רכב ולהתקשר למשטרה מה שלא בטוח אני הייתי עושה כי אתם יודעים מה הסיכויים שבאמת היה יוצא מזה משהו.

לדעתי פותח השרשור פעל חכם ואם אותו אבא ימשיך ככה 99 אחוז שהוא יפול על רכב לא נכון ומשם אללה ירחמא.

 

ממש לא נכון,

אם הבנאדם היה רק צועק ומקלל אז היית צודק.

אבל ברגע שהוא יצא מרכבו וניסה למשוך אותו מהרכב זאת כבר תקיפה ואז יש לך את כל הזכות להגן על עצמך.

מזכיר לך את המקרה עם המתנדב במשטרה שעבריין חסם אותו באמצע הכביש בצפון והתקדם לאוטו שלו עם לום וקיבל שנה בכלא.

 

וחוץ מזה לא תמיד אפשר להבליג ממצבים כאלה , וחייבים להתמודד פנים מול פנים.

מכיוון יש אנשים שמחפשים את הדברים האלה כדי להתחיל מכות עם אנשים ולא יעזור שום הידברות מולם אלא רק כח.

 

בנוסף אם באמת פותח השרשור למד כל כך הרבה שנים אומנויות לחימה , אז הוא מספיק בעל נסיון כדי להפעיל מספיק כח כדי להכניע את הבנאדם ולא להרוג אותו .

PUNTO 16V

206 XS

פורסם

במקרה כזה, נעל את הדלתות ברכב, והמשך לנסוע. אף אחד לא שווה את החיים שלך, וגם אם אתה בטוח ש"אתה יכול עליו", אל תתן לו לבזבז לך את הזמן, סע רגוע, בטוח, בניחותה ותגיע הביתה בעה בשלום

פורסם

פעלת כמו שצריך

כל הכבוד על שמירת קור הרוח!

 

אני תמיד אוהב להפוך מקרים שכאלה שמישהו מאבד את העצבים שלו עלי או על חברים שלי למקרה מצחיק.

 

איזה רוכב קטנוע שלא בא לו טוב שחבר לי צפר לו [הייתי במושב הנוסע] נעמד לידנו ברמזור ודחף את הראש שלו לתוך הרכב שלנו, תפס את חברי בחולצה והתחיל לסטור לו!

 

מה שעשיתי היה פשוט, תפסתי אותו מהקסדה, לא נתתי לו לזוז וחבר שלי פשוט עזב את דוושת הברקס ככה שאנחנו מתדרדרים בכביש ב1 בלילה ב2 קמ"ש ורואים רוכב אופנוע עם חצי גוף בחלון שלנו רץ על הכביש

 

עצרנו, אמרנו יפה שיתחיל להתנהג יפה ושחררנו אותו [לא הייתה שום אלימות, צעקות או קללות מצידנו]

 

הכל היה בSLOW MOTION ומלא צחוקים. הכי רע שהיה יכול לקרות הוא שיתפס לרוכב אופנוע הגב :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

מזכיר לך את המקרה עם המתנדב במשטרה שעבריין חסם אותו באמצע הכביש בצפון והתקדם לאוטו שלו עם לום וקיבל שנה בכלא.

 

 

אתה מתכוון למקרה המצולם, בו המתנדב יוצא מהמכונית, עם אקדח שלוף?

 

אם כן, זכורות לי עבודות שירות ביזיוניות וממש לא כלא.

פורסם

יש נהגים בכבישים...פשוט מכה.

 

נתחיל מזה שכל אחד חושב שהוא איזה "מומחה נהיגה" - עצם העובדה שהוא אומר לך "למה עצרת בירוק" מראה עד כמה האגו שלו מנופח וכמה הוא חושב שהוא "יודע לנהוג" והוא "שולט"....

 

דבר שני - לאנשים פשוט אין סבלנות על הכביש, פשוט אין! ברור שזה לא כולל, אבל זה קורה הרבה.

אנשים נוהגים כמו מטורפים בשביל לעקוף אותך (למרות שאתה נוסע במהירות המתאימה לכביש לפי חוק) ובסוף המצחיק שאתה פוגש אותם ברמזור.

 

דבר שלישי - כל אחד חושב שהוא יכול לעשות מה שבא לו, הכביש של אבא שלו. כביש עם שני נתיבים מלאים, בחורה עוצרת בידיוק אחרי הכיכר, באדום לבן ומחכה למישהי. מה נסגר? כל התנועה עברה לנתיב אחד...

 

 

לגבי המכות - כל הכבוד שלא הגבת, זה לא פשוט.

בתכלס, אני חושב שאם כן היית עושה משהו (לא מדבר על סכינים וכאלה...) וזה היה מגיע למשפט היית יכול לטעון להגנה עצמית. אני לא רואה סיבה, וגם שופט לא יראה לדעתי, למה נהג שקודם קילל אותך וצעק לך בצומת, צריך לפתוח את דלת הרכב שלך, להיכנס לרכב, ולגעת בך תוך איומים וצעקות.

אני לא עורך דין או משהו חשוב לי להדגיש.

יש לך את כל הסיבות לחשוש במקרה כזה.

אני שמח שזה נגמר בלי בלאגן. כל הכבוד!

פורסם

לפותח השרשור,

כל הכבוד לך על הסבלנות, אבל,

אבל אני במקומך היתי אוכל אותו בשר וזורק את העצמות שלו לשוליים,

אסור לתת לחתיכת מפגר כזה שיחשוב שכן הוא יכול לעשות מא שבא לו,

אם הוא גבר ,אז רק בבית שלו על עצמו, כי על אשתו הוא לא יכול להרים קול כי היא תזרוק אותו בכלא לכמה שנים.

 

אז בפעם הבאה תן לו בראש ולא לחשוב פעמיים אנשים כאלה אסור לסלוח להם או להקל ראש איתם.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

זו הסיבה שכל התחלת נסיעה אני סוגרת את הכפתורים ברכב.

אני לא יודעת לאיזה אזור מסוכן אני אכנס או על איזה מטומטם אני אפול בכביש שיחשוב שהוא צודק

Peugeot 206 1.4 automatic '01

פורסם

לא הספקתי לקרוא את כל התגובות אבל אני יכול להגיד לך שטוב שנשארת מאופק והסיבה היא כזאת (מניסיון אישי):

 

כשאתה פותח מריבה באמצע הכביש המשטרה מגיעה מאוד מהר - בין אם זה אחד הצדדים שהזמין אותם או עובר אורח שראה את המתרחש והזמין ניידת.

ואז אתה מגיע לחקירה ואומר לחוקר שהוא תקף אותך ואתה לא נגעת בו. הצד השני אומר את אותו הדבר והמשטרה שלא יכולה להגיש כתב אישום משפטי נגד 2 הצדדים פותחת תיק משטרה פלילי לשניכם שאמור להיסגר בתום ההליכים המשפטיים... א-ב-ל, יש במדינה שלנו מושג יפה שנקרא "חוסר עניין הציבור" שאומר שלמשטרה אין כסף וכוח לחקור את המקרה והיא משאירה את התיקים פתוחים ללא הגשת כתב אישום. המשמעות: שאתה מבלה את שארית ימיך עם תיק פלילי במשטרה ובכל מקום שדורשים ממך תעודת יושר או שקצת עושים בדיקה עליך מגלים זאת. מעבר לזה, כל שוטר שיעצור אותך, אפילו לבדיקה שגרתית, יראה את הסעיף הפלילי ולך תסביר אחר-כך שמישהו התנפל עליך ברמזור.

 

אני יצאתי מזה על ידי התחננות לצד השני לנהוג כמוני ולסגת מהתלונות - אחרת הייתי נמצא במצב מאוד בעייתי היום.

מעבר לכך, קח בחשבון שאדם שלומד אומנויות לחימה נחשב על ידי החוק כנשק קר לכל דבר ולכן כבר מראש הסיכויים נגדך.

בקיצור, בפעם הבאה - חייך, תתנצל ותן לו לעקוף אותך במקום להיגרר לברדק - את המכות תשאיר לאימונים שלך.

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs


×
×
  • תוכן חדש...