Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפותח האשכול , לא הבנתי משהו .

 

הנהג יצא מרכבו ומשך בחולצה שלך או שלו ?

 

יצאת מהרכב או שנשארת בפנים ?

 

בכל אופן אני לא יודע מה הייתי עושה במצב הזה בתקווה לא להגיע לאחד כזה .

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפותח האשכול , לא הבנתי משהו .

 

הנהג יצא מרכבו ומשך בחולצה שלך או שלו ?

 

יצאת מהרכב או שנשארת בפנים ?

 

בכל אופן אני לא יודע מה הייתי עושה במצב הזה בתקווה לא להגיע לאחד כזה .

 

הוא משך אותי בחולצה (למרות שגם כאן לא הבנתי מה ניסה לעשות מכיוון שהייתי חגור..)

וניסה למשוך אותי החוצה ואמר לי "צא, צא החוצה", כמובן שיצאתי וניסיתי לשמור על קור רוח.

פורסם

שלף אותך מתוך הרכב??

משהו כניראה פה שיחק יותר מידי GTA.:wink:

 

אין מה לעשות,הרי אם לא היו אנשים מטומטים,לא היו גם חכמים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תתחילו להתרגל לנעול דלתות, לפני נסיעה. לחגור חגורות, זוכרים? תתאמצו ותזכרו עוד פעולה קטנה.

 

משוגעים היו על הכביש לפניכם והם גם יהיו הרבה אחריכם.

 

שבוע שעבר, מישהי נסעה בזיגזג בכביש בעל שני נתיבים וכרגיל, כאשר אני רואה כזה מקרה, אני עובר לנתיב הפנוי, נותן קצת גז ועוקף את ה"מכשול". בקיצור, בורח מפוטנציאל של אסון. אותה גברת לא נתנה לי לברוח ואף ניסתה להתנגח בי ולא, אני ממש לא מגזים. רק כאשר עצרתי בצד ו"שיחקתי אותה בא לצאת", ע"י פתיחת הדלת, היא נתנה גז וברחה. אה,כן...נחשו מה? היו לה 3 ילדים מאחור - אז מה? אכפת לה? :(

 

תמיד כשאנשים הביעו צער בפני שגדלתי במשפחה חד הורית, עניתי שלפחות קיבלתי את החינוך הכי טוב בעולם ואולי זה לא כמו לגדול עם זוג הורים, אבל החינוך שאמא שלי השקיעה בי, הוא ללא עוררין.

 

ננסה לחזור לנושא - תנעלו דלתות! (!!) לא חסרים טרמפיסטים/מתרימים בכביש, אשר יפתחו לכם את הדלת בפתאומיות.

 

משיכת חולצה? דחיפה? אומנות לחימה או לא, אני לא יכול להשאר אדיש לכזה מצב, אני ממש לא חסר איפוק, במקרה שכזה.

 

שורה תחתונה? לא פעם משאית/נהגת/נהג כמעט דחפו אותי אל הקיר ולא פעם חתכו אותי כך, שלא האמנתי שלא נגעו בי. אז מה? אני יודע שזה לא מיוחד וכל אחד, לצערו, נקלע לכאלו מצבים. חייבים להמשיך הלאה. אם אתם פוחדים לעלות על הכביש, בצדק או לא בצדק, אז אל תעלו. מקסימום תשתמשו בשירותי התחבורה הציבורית.

פורסם

חח ממש לא שלף..יצאתי לבד, ו-Black Joker, מבלי לזלזל חס ושלום, אני מסכים ולא מסכים עם מה שאתה אומר, אני נוסע המון בשנים האחרונות כל יום וכל היום (עכשיו קצת פחות) ונתקלתי לא מעט במקרים של נהגי משאיות שניסו לדחוף ע"מ להדחף לנתיב שלי, עם כמה שזה מעצבן (וזה מעצבן) לפעמים עדיף להבליג ולא להקלע לסכסוכים מיותרים. אני לא מסכים עם האמרה של "אם פוחדים לעלות לכביש, אל תעלו" אם אנחנו מפרשים את המשפט לנוכח הנושא הספציפי של השרשור, זה לא נכון, אני מאמין שהרבה אנשים רוצים לקום בבוקר, לנסוע לעבודה (וכל מה שכרוך בזה) ולחזור בריאים ושלמים מבלי להקלע למצבים כאלו אבל אם אתה מפרש את זה בסיטואציה אחרת...זה כבר נושא אחר, בכל אופן, עכשיו כשאני רגוע אני שמח עם ההחלטה שלי, למדתי לא שווה להקלע למצבים כאלו ואם אין ברירה אז אין ברירה..(ולנסוע עם דלתות נעולות :) )

פורסם

מובן מאליו, שסכסוכים זה דבר מיותר ועדיף להמנע מהם (כמובן שזהו כלל לחיים ולא רק לכביש:)).

 

מספיק אנשים חותכים בכביש ומספיק מהם כמעט העבירו אותי לעולם הבא. לפני כמה שנים, הייתי עוצר את המכונית ושואל אם הם נורמליים. היום? אני אפילו לא טורח להיבהל :), ממשיכים הלאה.

 

רשמתי בטופיק אחר, שאין מה לעשות - הזמן עושה את שלו וככל שהוא עובר, מתרגלים יותר למצבים שונים ונהיים יותר רגועים:).

 

לאיזה פירוש שלי, התכוונת? לקטע שאם פוחדים, אז לא עולים על הכביש? אם כן, אני דבק בו במאת האחוזים. אומנם לא יצא לי להתקל בהרבה אנשים שמפחדים לעלות על בינעירוני/מהיר, אבל כן פגשתי שניים - שלושה אנשים כאלו. עם כל הרצון להבין אותם, ברגע שמפחדים - לא צריך לעשות משהו שלא רוצים.

פורסם

מצד שני, הוא פתח לך את הדלת.

מבחינתי זו בעצמה אלימות, ואם אני הייתי המחוקק, הייתי מגדיר את זה כתקיפה

זאת תקיפה! חד משמעית.

אני הייתי מקצין את זה קצת , רושם את מספר הרכב ומגיש נגדו תלונה.

ולא בשביל להתנקם או משהו ... זה מסוג הדברים שאם לא מלמדים בן אדם, אז היום זה אתה.. אבל מחר הוא יפרק מכות מישהו וצריך למנוע את זה ממנו.

הדפוס התנהגות הזה מסוכן מאוד וצריך להוקיע אותו מאיתנו.

אם זכור לך המספר, לך להגיש תלונה... צריך שאדם כזה יטופל במלוא חומרת הדין.

היום זה אתה , מחר זה יהיה אני.

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

פורסם
מובן מאליו, שסכסוכים זה דבר מיותר ועדיף להמנע מהם (כמובן שזהו כלל לחיים ולא רק לכביש:)).

 

מספיק אנשים חותכים בכביש ומספיק מהם כמעט העבירו אותי לעולם הבא. לפני כמה שנים, הייתי עוצר את המכונית ושואל אם הם נורמליים. היום? אני אפילו לא טורח להיבהל :), ממשיכים הלאה.

 

רשמתי בטופיק אחר, שאין מה לעשות - הזמן עושה את שלו וככל שהוא עובר, מתרגלים יותר למצבים שונים ונהיים יותר רגועים:).

 

לאיזה פירוש שלי, התכוונת? לקטע שאם פוחדים, אז לא עולים על הכביש? אם כן, אני דבק בו במאת האחוזים. אומנם לא יצא לי להתקל בהרבה אנשים שמפחדים לעלות על בינעירוני/מהיר, אבל כן פגשתי שניים - שלושה אנשים כאלו. עם כל הרצון להבין אותם, ברגע שמפחדים - לא צריך לעשות משהו שלא רוצים.

 

חשבתי שהתכוונת למשהו אחר, הבנתי לא נכון כנראה 8)

וכן, לקחתי את המס' רכב שלו, יום שישי על הבוקר אגש לדווח, אמנם לא ציינתי זאת, אבל כבר הודעתי במשטרה כמה דק' אחרי על האירוע, ביקשו ממני להגיש תלונה מסודרת והם ימשיכו טיפול.

פורסם

הזכרתם לי איזה קטע שקרה לי,לא בדיוק לי אבל הייתי בסיטואציה.

גיל16 בערך לקחתי אימונים אישיים,לא משנה איזה בדיוק,בכל מקרה המאמן שלי היה חתיכת בהמה ,190 שרירי,חתיכת חזיר הוא היה.

אני זוכר בשעות הערב הייתי באימון אצלו עם עוד כמה חברים והוא הקפיץ אותי ועוד חבר הבית,הוא הקפיץ קודם כל את חבר שלי ואז אותי.

היה חורף אותו הזמן והוא לבש קפוצון שחור,יש סיבה למה אני רושם את זה.

בכל אופן הוא עומד ברמזור ואז מגיעה משאית קטנה עולה עם 2 גלגלים מהמדרכה ומנסה לעקוף אותו המאמן שלי צועק לו הלו מה אתה עושה,הנהג המשאית מבלי לחשוב פעמיים יצא החוצה דפוק לו פצצה על המכסה מנוע,טוב לא בדיוק פצצה ואמר לו צא החוצה על הגג של הרכב(לא היה סימן או משהו),המאמן שלי יצא ופתאום הדביל הבין שהוא נקלע לסיטואציה עם הבן אדם הלא נכון לפי הצורה שהוא פתאום זז,אבל הוא לא ראה כנראה את הגוף של המאמן (קפוצון שחור שנראה עליו קצת גדול) ובכל זאת ניסה לתקוף אותו,הכל קורה במהלך של איזה 15 שניות,הבחור תוקף את המאמן שלי, מנסה לתת לו אגרוף,המאמן שלי תופס לו את היד מעקם אותה,דופק לבחור את הראש בדלת של המשאית שלו,שואל את הבחור אם זה הספיק לו או שהוא רוצה עוד,הבחור שותק,היה כנראה בהלם נכנס למשאית ולא זז עד שהרמזור לא התחלף ונסענו משם.

 

מה שאני בא לומר לכם,בחורים מהסוג הזה לא יתבעו אותכם ולא יעשו לכם כלום,אם יש לכם ידע באומנות לחימה מסויים ואתם לא פראיירים ומישהו מהסוג הזה בא תוקף אותכם וכו',לפי דעתי תלמדו אותו לקח,פעם הבאה אני מבטיח לכם שהוא יחשוב לא פעם ולא 10 פעם אלא 100 פעם אם הוא ייצא החוצה ויעשה רעש.

למרות שבת'כלס האנשים מהסוג הזה כי מסוכנים כי הם יכולים להחזיק נשק ברכב,אקדח/סכין וכו'.

הכרתי מישהו שקיבל דקירה בשורף כף יד והוא גם היה מתאמן שנים,זה פגע לו בעצבים וכל האימונים האלה היו שווים לתחת בסופו של דבר,בגלל איזה דביל עם סכין.

פורסם

עומרי,

 

סיפור נחמד, בו אתה סותר את עצמך ומגיע לאמת המרה - עדיף לא לצאת מהמכונית ולהסתכסך. מאה שנים של למידת אומנויות לחימה שונות, לא שוות ערך לירייה אחת של אקדח, ממרחק של מטרים ספורים.

 

אני טענתי, שאם כבר הבן אדם הוציא אותך החוצה, דחף אותך, אז, אבל רק אז, עלייך להתגונן, כיוון שכפי שאותו אדם יכול להפסיק, הוא יכול גם להמשיך ולגרום לנזק.

 

אני מודה, כמו כולנו, גם לי יש אגו, אבל בכבישים? הוא חגור היטב מאחור :).

פורסם
אני יודע שלא יאהבו את מה שאכתוב, אבל הילדים שלו קיבלו שיעור איך להתנהג בכביש מאבא שלהם.

וככה גדל עוד דור של אנשים חסרי כבוד לזולת ולסביבה שהם חיים בה.

אולי אם היו רואים את אבא שלהם מושפל היו לומדים שלא עושים דבר כזה?

 

בכל מקרה כל הכבוד על האיפוק וקור הרוח

 

 

+1. מסכים עם כל מילה.

וכן, ברור לנו שרוב הסיכויים היו שתשלח אותו לאשפוז מול ילדיו, אבל טוב מאוד שאינך כזה. איך אומרים? ישר כח :-)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

הדבר הבסיסי שעושים במקרה כזה זה להתקשר 100 ולדווח על הרכב ועל הנהג שניסה לתקוף אותך.

לא הבנתי מתוך דבריך אם עשית זאת או לא..

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם

הוא שלף אותך מהרכב? זאת תקיפה לכל דבר! זכותך להגיב,

גם אם זה אומר לשבור לו יד, אולי הילד שלו ילמד שככה לא מתנהגים,

 

עשו את זה לאבא שלי בשנת 80 ומשהו, הוא היה אז קצין בגולני וחזר לשבוע מלבנון,

הוא היה על אזרחי, שומע זהר ארגוב באסקורט שלו כרגיל, כשהרובה גליל לצידו במצב "הכנס"

(היו התראות חמות מצד השב"כ על מחבלים אז) ואני מאחור בתור ילד חגור עם כמה חתיכות לגו ביד,

 

אני זוכר שהייתה איזה בעיה עם האוטו הוא נתקע באמצע צומת, אבא שלי ניסה להניע אותו, ופתאום,

מאמצע שום מקום, יצא תימני מתולתל פזור שיער, שלף את אבא שלי מהאוטו, אבא שלי שקלט ששולפים אותו

חשב שזה מחבל, בהשט יד מהיר הוא לקח את הגליל ודרך אותו כשהוא שרוע על הריצפה והתימני מעליו,

הדבר הבא שאני זוכר (דרך החלון של האסקורט) זה את התימני כמעט בוכה עם ידים למעלה, ואבא שלי

דפק לו כזאת בעיטה לתוך הביצים שנראה לי שלא יהיו לו ילדים לעולם בעקבות זה, - עד היום אני לא יודע מה

הסיבה שהדליקה את האפרו-ג'חנון הזה, יכול להיות שהוא סתם היה על איזה חומר,

 

בכל אופן, התופעה שאתה מתאר היא לא מהיום,

אבל אכן איפוק מדהים! סביר להניח שאני לא הייתי מסוגל לאיפוק כזה והייתי מסתער עליו עד שהיה מאבד הכרה,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK


×
×
  • תוכן חדש...