Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5284 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקרים כאלה אני אוטומטית נועל את הרכב, לא מתאים לי שכל מיני טיפוסים מפוקפקים יחפו את האף שלהם למה שהולך אצלי ברכב.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כל הכבוד לך!!

גם אני מתאמן באומניות לחימה בעיקר BJJ ועכשיו גם משלב MMA בשביל להיכנס לזירה וזה אכן נותן יותר איפוק.

כל הכבוד שלא השפלתה אותו מול הילדים8)

 

אני יודע שלא יאהבו את מה שאכתוב, אבל הילדים שלו קיבלו שיעור איך להתנהג בכביש מאבא שלהם.

וככה גדל עוד דור של אנשים חסרי כבוד לזולת ולסביבה שהם חיים בה.

אולי אם היו רואים את אבא שלהם מושפל היו לומדים שלא עושים דבר כזה?

 

בכל מקרה כל הכבוד על האיפוק וקור הרוח, לחבר קרוב שלי קרה מקרה דומה ומצער שבסופו נדקר על ידי הנהג.

פציעות קלות בלבד למזלו אבל בהחלט לא נעים.

:twisted:הכל נראה בסדר אבל בעצם שום דבר לא בסדר.:twisted:

פורסם

בלי להיקרא גזען (אני לא - חושב שערבית ולא אנגלית צ"ל שפה זרה חובה ראשונה בבתיה"ס) - מותר לשאול מאיזה גזע הוא ? גם באירופה כבר עשרות שנים נמנעים מלשאול בגלל הטימטום של "פוליטיקלי קורקט" ולשמחתי נופל עליהם מה שמגיע להם.וזאת רק ההתחלה.

 

***הודעת הנהלה***

 

אסור לשאול מאיזה "גזע הוא". תורת הגזע זה עניינם של הנאצים, לא מעניינו של הפורום.

 

פורסם

אתה יכול להחליט שאינך גזען, השאלה הכמעט רטורית שלך מוכיחה את ההיפך הגמור. ובכל מקרה באמת מסקרנת הסיבה בשלה מרביתנו הופכים להיות יצורים די מגעילים ומנבלי פה כשאנחנו מתיישבים מאחורי ההגה.

פורסם

רועי5, לדעתי זו התחושה של "אין דין ואין דיין", תחושה זו מובילה כמעט תמיד לביטוי אחר "איש הישר בעיניו יעשה".

אותו נהג כנראה היה בטוח שמולו נמצא עוד אחד שנרדם על ההגה חולם לו ולא נוסע בירוק. בנוסף הוא גם מתעלם מהצפירות ובסופו של דבר "מצפצף" עליו. הוא החליט ללמד את פותח השירשור לקח,

 

אם החוק היה נוקשה בנושא, קרי שלילת רישיון/מאסר במקרים מסויימים כמות האנשים שהיו מרשים לעצמם להתנהג כך הייתה יורדת.

 

מעבר להגשת תלונה על תקיפה האם ישנם עוד אפשרויות משפטיות במקרים כאלו? (פיצוי כספי אולי)

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

נתקלת בעובד היי טק אומלל שממשיך את מסורת ההיי טק הישראלית, עבודה במשך 11-12 שעות ביום, כדי לסיים "מוצר", להוציא גרסה "דחופה", לתקן באג "דחוף" וכו'.

 

האמת, אני לא יודע אם פעלת טוב.

 

אולי היית צריך להרגיע את העצבים שלו (במיוחד כשיש לך את היכולות) כדי שיחשוב פעמיים בפעם הבאה לפני שהוא יגש למישהו וימשוך אותו בחולצה. מצד שני, אולי זו לא הבעיה שלך ולך תדע אם הייתה לו סכין.

 

אגב באחד השיעורים בקרב מגע למדתי טריק מגניב, בסיטואציה דומה לשלך, אם מישהו אוחז את החולצה שלך דרך החלון והדלת סגורה, פתח בשיא הכח את הדלת, תעיף אותו משם וסע...

 

בכל אופן, סע עם דלתות סגורות.

פורסם

קודם כל, לשאלת אחד האנשים כאן, כן לנהג היה רכב מסוג מאזדה 3 כסופה (מהצורה הקודמת).

 

רועי5, לדעתי זו התחושה של "אין דין ואין דיין", תחושה זו מובילה כמעט תמיד לביטוי אחר "איש הישר בעיניו יעשה".

אותו נהג כנראה היה בטוח שמולו נמצא עוד אחד שנרדם על ההגה חולם לו ולא נוסע בירוק. בנוסף הוא גם מתעלם מהצפירות ובסופו של דבר "מצפצף" עליו. הוא החליט ללמד את פותח השירשור לקח,

 

אם החוק היה נוקשה בנושא, קרי שלילת רישיון/מאסר במקרים מסויימים כמות האנשים שהיו מרשים לעצמם להתנהג כך הייתה יורדת.

 

מעבר להגשת תלונה על תקיפה האם ישנם עוד אפשרויות משפטיות במקרים כאלו? (פיצוי כספי אולי)

 

קודם כל, מצטרף לשאלה, גם אותי מאוד מסקרן.

דבר שני, תראה, אני מבין אבל הנהג היה צריך להיות עיוור בשביל לא לראות שאחרי הצומת לא היה מקום, היה עוד רכב לפניי שבשלב מסויים נסע בשביל להספיק לחצות באור כתום ונתקע עם אחורי הרכב בנתיב של אלה הבאים מימין, לדעתי בעיה נפשית כלשהי..

פורסם

max2005b

למה סתם להכליל? :cry: לא כל ההיטקיסטים עצבניים כמו המטרוף מהסיפור הנ"ל. אני כאחד שעובד בתחום אף פעם לא ציפצפתי לנהג שעומד ברמזור אדום-כתום או לא נכנס לצומת עמוסה בירוק, וברור שמעולם מעולם לא הוצאתי מישהוא מרכבו או קיללתי אותו דרך החלון (אני כן נוטע לקלל דפוקים בכל רעם אבל חוץ ממני וממי שנוסע איתי ברכב אף אחד אחר לא שומע את זה - תקרעו לזה סוג של פריקת עצבים).

 

ואם כבר הגבתי אז אתייחס גם לנושא השירשור, עצם העובדה שזה מגעיל וסתם מלחיץ נהגים חדשים (כמוני) כשאתה עומד ברמזור ירוק ולא נכנס לצומת כי היא עמוסה ומצפצפים לך מאחורה או עוד יותר גרוע צועקים לך "נו סע כבר יא [הכנס קללה פה]", זה נורא מלחיץ לפחות אותי. מה שהכי מצחיק זה שאם אני אכנס לצומת ויתקע שם, ולא אוכל לפנות אותה, אז יצפצפו לי מהצד ובצדק, ככה שלא משנה מה אני עושה אני זה שיקבל ציפצופים וקללות :cry:

 

לגבי ההתנהגות GTA של הבחור הזה. WTF?!:shock: הוא לא נורמלי, ולדעתי זה טוב שלא השתקת אותו, לך תדע מה היו המניעים שלו ועד כמה רחוק הוא היה מוכן ללכת עם זה. וכן כנראה שמהיום אני אתחיל לנעול את הדלתות בזמן נסיעה, זה ביזיון מה שהולך בכבישים שלנו..

פורסם
אהלן,

 

רציתי לפרוק קצת עצבים..

 

אז ככה, כשחזרתי מהעבודה (אני עובד ברמת החייל), היה פקוק כרגיל ביציאה לכיוון איילון -

איך שאני מתקרב לצומת (רמזור ירוק כמובן) שמתי לב שפקוק מאוד בצד השני ולא ניתן להכנס לצומת, אחרת - אשאר באמצע הכביש.

אז נשארתי לפני הקו ברמזור ירוק, הנהג בנתיב הימני גם עצר בירוק מכיוון שלא היה ניתן לעבור, בקיצור, במקביל היה איזה נהג שצפצף מאחור אפילו לא שמתי לב למי צפצף, אחרי שהרמזור שוב התחלף לירוק התחלנו נסיעה ובשלב מסויים הנהג עבר לנתיב הימני (באמצע הפקק כדי להגיע מספיק קרוב אליי) סימן לי לפתוח את החלון והתחיל לצרוח "מה אתה עוצר בירוק" וקילל במשך כמה דק' ארוכות ואז נתן את הפאנץ' וצעק "מה אתה עוצר בירוק?? אני עם הילדים באוטו" כמובן שהתגובה שלי הייתה מבט של "תגיד לי אתה בסדר? מה הקשר?", בכל אופן, התעלמתי בשלב מסויים והמשכתי את הנסיעה בנתיב השמאלי, פתאום בשלב מסויים של הפקק, הנהג פותח לי את הדלת של הרכב ומבקש ממני לצאת תוך כדי משיכה בחולצה..בחיי שלא הבנתי מאיפה צץ.

 

מעט מהאנשים מכירים אותי כאן בפורום, אני כבר 15 שנה (מגיל 11) לומד אומנויות לחימה שונות (היום קצת Mixed Martial Arts, לפני שנכנס לארץ למדתי אגרוף תאילנדי) בן 26 עוד מעט, יש ילד בדרך ברוך השם ואת הרכב הראשון שלי קניתי השנה, רישיון יש לי כמעט 9 שנים, אני מתנייד בעיקר עם אופניים (עכשיו קצת פחות) וב-4 שנים האחרונות באופן קבוע עם רכב (היה של העבודה, עכשיו שלי) ובאמת שהפעם לא ידעתי מה לעשות, החוק אומר לא להגיב ולהתעלם אך הראש אומר אחרת.

הנהג ניסה להתחיל איתי תגרה באמצע פקק, החשיבה הראשונית (שבריר שניה) הייתה להגיב לו, מחשבה שניה הייתה להתעלם, גם יש לי ילד בדרך, גם הילדים שלו ברכב וגם מה אני צריך את זה? בסוף עוד אני אסבול מהעניין, בין אם הוא ישלוף סכין במפתיע או איזשהו כלי אחר או במידה ויקרה לו משהו ואני אחראי לעניין - בסוף דחף קצת, עשה רוח והמשיך נסיעה.

הוא פשוט המשיך בשלו, באמת שלא הבנתי מה קשורים הילדים שלו לזה שעצרתי בירוק בזמן שלא הייתה לי אפשרות להכנס לכביש אחרת הייתי נתקע, ניסיתי להבין למה התכוון ואפילו להסביר אך הנהג כמובן לא הקשיב, התנהג כמו משוגע.

 

בכל מקרה, סתם מעניין אותי לדעת איך אתם הייתם מגיבים לעניין והאם פעלתי נכון בעניין..

 

8)

 

הנהג נשמע ממש פסיכופט, הייתי ממליץ לך לשים משהו ברכב בשביל להתגונן במקרה הזה(אומניות לחימה לא תמיד יכולים לעזור).

אם רשמת את המספר רכב של אותו "גאון" אני ישמח עם תעלה את זה בשביל שכאשר יחפשו את הרכב הזה זה מה שיקפוץ לאנשים בחיפוש.

פורסם

אם הייתי לומד אומניות לחימה, הייתי מפוצץ את אמ אמא שלו !!! : )))

סתם, מובן לך שמי שעושה פוזות ומושך בהחולצות זה אנשים חלשים. כך שעשיתה נכון שלא תקפת חזרה. מצד שני לאחד דפוק כמוהו זה יתן עוד יותר בטחון למשוך בחולצות עד שיומו יבוא.

פורסם

כל הכבוד על האיפוק.

עשית בשכל, לא תפקידך ללמד את הבחור לקח.

 

מצאת את עצמך בסיטואציה מחורבנת, ובחרת בדרך הכי טובה לשרוד אותה.

אם הייתי נסחף לאלימות אתה לא יודע איך זה היה נגמר.

אם תנסה לתבוע אותו, תבזבז מלא זמן ואולי גם תרוויח אויב שיחליט להתנכל..?

 

אגב, לדעתי הבחור צריך לשבת בכלא.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

בדיעבד פעלת יפה מאוד וכל הכבוד לך , אם זה היה קורה לי במקומך אני לא בטוח אם הייתי יכול לשלוט בעצמי והייתי מסדר לו ניתוח פלסטי לפנים. אבל בטח הייתי מצטער על זה אח"כ.

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

באמת כל הכבוד לך שלא נגררת לכל הסיפור הזה, גם לי יצא לעסוק באמנויות לחימה כ7 וחצי שנים וללא ספק בכמה שניות היית מוריד אותו לרצפה.

במידה והיית בוחר אני בדרך האלימה, היית נותן לילדים שלו אחלה שיעור בחינוך למה לא צריך להתנהג כמו ערס מסריח באמצע הכביש ולמה זה יכול להוביל.

פורסם

חברים, סתם שאלה למחשבה שאני זורק פה באוויר, עצם האיפוק של פותח השרשור לא מעודד בכך פסיכים שכאלה מלהמשיך לעשות את אותו הדבר בעתיד?

 

מי נותן לו את הזכות לפתוח לאנשים אחרים את הדלת של הרכב? למשוך למישהו בחולצה ולהוציא אותו מהרכב?

 

אני מבין שברמה העקרונית, אסור להיגרר לאלימות, אבל החולי בחברה שלנו שיש לנו משטרה מאוד מוגבלת והגן חיות רק חוגג. האם אנחנו צריכים לחיות בפחד? להסתובב עם מחבט בייסבול? גז פלפל? אקדח? לא צריך להבליג על כל דבר.

 

אישית, אני חושב (ומקווה שזה מה שהיה) שפותח השרשור שם את הפסיכי הזה במקום בלי צורך בכוח פיזי ואף רשם את הפרטים שלו. פשוט עצוב שזאת המדינה שלנו. גם לי היה מקרה שהייתי בתאונה קלה (לא באשמתי) והנהג הפוגע יצא החוצה עם החבר שלו ושניהם קיללו אותי ואת אמא שלי (חובשי כיפה עלאק). רק אחרי צעקות ואיומים הוא הסכים להחליף איתי פרטים (למזלי זה היה רכב חברה).

פורסם

זה שפותח השרשור שמר על איפוק יכול לעודד את אותו אבא "למופת" להמשיך עם ההתנהגות הזאת יכול להיות נכון.

אבל אם פותח השרשור היה מחליט ללמד אותו וסוג של לקחת את החוק ליידים רוב הסיכויים שהוא היה נדפק, מה שגם כן האבא יכל לטעון שהוא היה עם ילדים באוטו ושלפותח השרשור יש ידע נרחב באומניות לחימה ששימש כנשק נגד האבא "המותקף.

מה שאפשר לעשות במקרה כזה ואפשר להתחמק ממכות כמו שפותח השרשור עשה, זה לרשום מספר רכב ולהתקשר למשטרה מה שלא בטוח אני הייתי עושה כי אתם יודעים מה הסיכויים שבאמת היה יוצא מזה משהו.

לדעתי פותח השרשור פעל חכם ואם אותו אבא ימשיך ככה 99 אחוז שהוא יפול על רכב לא נכון ומשם אללה ירחמא.

החיים הם חצי הימור - למה לא להנות מזה?:twisted:

YOU DON'T KNOW HOW DEEP YOU CAN RIDE UNTIL YOU CANT GET BACK OUT

 

VW גולף- עוד אחת מהנאות החיים8)


×
×
  • תוכן חדש...