Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי דייהטסו שרייד 97, וקורה לי בתדירויות משתנות שהרכב נכבה במהלך נסיעה (אתמול כבר הגיע לשיא שנכבה לי באמצע איילון!), לאחר שהוא נכבה, אני פשוט מעביר ל-P או ל-N מקליד את הקוד בקודן ומתניע ללא בעיות. כששאלתי במוסכים אמרו לי תשובות שונות כמו יש לחבר את הרכב למחשוב שיבדוק אותו במהלך נסיעה ואחר (שעשה נסיעת מבחן ברכב) אמר שאין מה לעשות ולחכות שהתדירות תגבר.

חשוב לציין שלא נדלקת לי אף נורה, אבל לאחרונה אני שם לב שהחלונות החשמליים בקושי מצליחים להסגר.

בנוסף, קראתי בשרשורים קודמים שיכול להיות בעיות הקשורות לקודן, ואכן לפני כחודש נפל הפלסטיק המכסה את הקודן מה שאולי יכול להעיד על חיבורים רופפים (החזרתי את הפלסטיק ע"י הדבקתו עם סלוטייפ), אולי כדאי לי לבקש שיינטלו את הקודן ע"מ לבדוק האם התקלה היא בגללו?

 

מה אתם ממליצים?

פורסם

טוב, קראתי באחד השרשורים שמומלץ לשפוך מים רותחים על המצבר כדי לנקות את החיבורים...

שפכתי אתמול מים רותחים על המצבר ובינתיים האוטו לא נכבה אבל עבר רק חצי יום, מחר אני אשפוך עוד קומקום מים ונראה איך מתקדם...

אשמח לשמוע אם מישהו יודע על זה משהו...

×
×
  • תוכן חדש...