שלום לכולם,
יש לי דייהטסו שרייד 97, וקורה לי בתדירויות משתנות שהרכב נכבה במהלך נסיעה (אתמול כבר הגיע לשיא שנכבה לי באמצע איילון!), לאחר שהוא נכבה, אני פשוט מעביר ל-P או ל-N מקליד את הקוד בקודן ומתניע ללא בעיות. כששאלתי במוסכים אמרו לי תשובות שונות כמו יש לחבר את הרכב למחשוב שיבדוק אותו במהלך נסיעה ואחר (שעשה נסיעת מבחן ברכב) אמר שאין מה לעשות ולחכות שהתדירות תגבר.
חשוב לציין שלא נדלקת לי אף נורה, אבל לאחרונה אני שם לב שהחלונות החשמליים בקושי מצליחים להסגר.
בנוסף, קראתי בשרשורים קודמים שיכול להיות בעיות הקשורות לקודן, ואכן לפני כחודש נפל הפלסטיק המכסה את הקודן מה שאולי יכול להעיד על חיבורים רופפים (החזרתי את הפלסטיק ע"י הדבקתו עם סלוטייפ), אולי כדאי לי לבקש שיינטלו את הקודן ע"מ לבדוק האם התקלה היא בגללו?
מה אתם ממליצים?