Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5357 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים יקרים, הגעתי לפורום הזה דרך גוגל, חפשתי קצת מידע על הדייטס סיריון מנוע 1000 (בין השנים 1999-2000)

אז ככה האוטו שאני אקנה יהיה האוטו הראשון שלי, נהג חדש בע״ה.

כל הזמן הזה חפשתי אוטו לסטודנטים - אוטו שלא יאכל הרבה דלק, במיוחד עם מחירי הדלק המשוגעים היום.

אוטו שאני פשוט ימלא דלק ויסע עליו, בלי שום בעיות מיותרות...

יצא לי לראות את הדייטסו סיריון מנוע 1000 גיר רגיל ודי התלהבתי ממנו עקב צריכת הדלק שלו, הביקורות עליו והמחיר שלו (כ10 אלף שקל לשנת 1999-2000)

הייתי רוצה לשמוע מה דעתכם על האוטו הזה, האוטו ישמש אותי לרוב לנסיעות עירוניות ומדי פעם אני יצא מחוץ לעיר.

תודה רבה, לילה טוב ושבוע טוב :)

פורסם

בגדול, סיריון 1000 סמ"ק לא מומלצת במיוחד, המנוע הקטן סובל מבלאי גבוה ולא שורד יפה את השנים. חוץ מזה, מדובר ברכב חביב למדי, אם אין לך בעיה עם העיצוב הנשי משהו :wink:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
בגדול, סיריון 1000 סמ"ק לא מומלצת במיוחד, המנוע הקטן סובל מבלאי גבוה ולא שורד יפה את השנים. חוץ מזה, מדובר ברכב חביב למדי, אם אין לך בעיה עם העיצוב הנשי משהו :wink:

 

חח אני שמעתי על הבעיה של הבלאי של המנוע, אבל בתכלס זה תלוי ממי אתה קונה את האוטו ואיך טיפלו בו - אני לא הולך לקנות אוטו מהשכרה.

בנוסף, כשאני אלך לראות את האוטו אני אבוא עם אבא שלי - הוא מכונאי רכב, ככה שהוא יגיד לי מה המצב של האוטו.

חוץ מ-״הבעיה״ הזאת יש עוד דברים שאתה יכול להגיד על האוטו הזה ? כי סך הכל אני שמעתי שהוא אוטו טוב.

ואם יש לך אוטו יותר מומלץ אני אשמח לשמוע על המלצות ממך - עד 10 אלף שקל, בלי חריגות בבקשה :)

פורסם

בוא תמצא עכשיו סיריון עם מנוע 1000 סמ"ק שלא היה בהשכרה או עם מנוע מקורי במצב טוב.

 

לדעתי, עדיף לחפש דייהטסו שרייד 1300 סמ"ק מודל 1999- 1998 במצב שמור.

 

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=13&SubModelID=100&FromYear=1997&UntilYear=&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=

 

עריכה:

רצוי גיר ידני (אם זה מקובל עליך) - יותר חיסכוני ופחות בעייתי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בוא תמצא עכשיו סיריון עם מנוע 1000 סמ"ק שלא היה בהשכרה או עם מנוע מקורי במצב טוב.

 

לדעתי, עדיף לחפש דייהטסו שרייד 1300 סמ"ק מודל 1999- 1998 במצב שמור.

 

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=13&SubModelID=100&FromYear=1997&UntilYear=&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=

 

עריכה:

רצוי גיר ידני (אם זה מקובל עליך) - יותר חיסכוני ופחות בעייתי.

 

אהלן חבר, תשים לב שבהודעה הראשונה רשמתי בפירוש שאני מחפש גיר רגיל.

בנוסף ערכתי חיפוש ביד 2 ויש לא מעט מכוניות כאלו לא מהשכרה עם קילומטרז׳ נמוך.

פורסם

התקשרת למישהו?

לפעמים, בין מה שמפרסמים למה שקורה בשטח יש הבדל גדול.

יש אנשים, לדוגמה, שמפסרמים קילומטראז' שהרכב עבר מהחלפת מנוע (כדי למשוך קונים).

תצטרך לסנן סוחרים רבים שמפרסמים כאנשים פרטיים.

אל תמהר, שלא תיפול עם הקניה.

 

נ.ב.:

לא צריך לצטט הודעה קודמת.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
התקשרת למישהו?

לפעמים, בין מה שמפרסמים למה שקורה בשטח יש הבדל גדול.

יש אנשים, לדוגמה, שמפסרמים קילומטראז' שהרכב עבר מהחלפת מנוע (כדי למשוך קונים).

תצטרך לסנן סוחרים רבים שמפרסמים כאנשים פרטיים.

אל תמהר, שלא תיפול עם הקניה.

 

נ.ב.:

לא צריך לצטט הודעה קודמת.

 

 

למה אסור לצטט הודעה קודמת ? ואני מצטער אבל אני מוכרח לצטט כי אני מהאייפד שלי וככה אני לא יתייחס לכל החלקים של התגובה שלך אלא לחלק שאני יזכור, כאשר אני מצטט יש לי את ההודעה מול העיינים.

בכל מקרה לא, עדיין לא התקשרתי.. אני בודק כל מיני אפשרויות לפני שאני יתחיל להתקשר - אני קודם בודק ביקורת על האוטו ודעות של כל מיני אנשים ורק לאחר מכן אני אתחיל להתקשר.

פורסם

אסור לצוטט כי אלו חוקי הפורום.

 

חוץ מזה כמו ש ולד אמר שרייד אופציה טובה,אם תצליח למרות שזה גבולי מאוד בתקציב שלך למצוא ספייס יהיה גם טוב,הייתי בודק גם אופציה לאקסנט,במיוחד גיר ידני עם מנוע 1500.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הממ אז ככה... אבא שלי גם המליץ לי על השרייד אבל הוא פחות חסכוני מהסיריון..

לגבי שאר האופציות אני אבדוק אותן ואגיב כאן שוב, ערב טוב עד אז :)

פורסם

אצלנו, משמשת דייהטסו סיריון מנוע 1000 סמ"ק ידנית, כרכב שני במשפחה.

 

בסך הכל מכונית חמודה, אמינה מאד, חסכונית ביותר: 15.5 ק"מ לליטר, בנסיעה משולבת ( 60% נסיעות בין-עירוניות).

 

יתרונות: תיקונים ואחזקה זולה, מרווח פנים ותא מטען נהדרים ביחס לגודלה (אפילו עגלת תאומים ענקית של בייבי ג'וגר נכנסת שם!), זריזות בנסיעות עירוניות, מזגן חזק. נותנת תמורה טובה מאד לכסף (ל-9500 שקל ששילמתי עליה לפני כמעט שנה).

 

חסרונות: למרות שתי כריות אוויר, לא נראה לי שהיא בטוחה, ואין ABS, בנוסף, לא מאד נוחה - בייחוד בנסיעות ארוכות, בידוד רעשי כביש/רוח לא מצטיין, אבזור קישוט חיצוני נוטה להתבלות ולהתעוות/ליפול עם השנים.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

×
×
  • תוכן חדש...