Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם ספסרות באינטרנט חוקית?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי תשובה חד משמעית.

 

 

האם מכירה שנייה של כרטיסים באינטרנט (לדוג' למופע או משחק כדורגל) היא חוקית?

 

האם יש הבדל בין מכירה של כמות גדולה או מכירה של כרטיסים בודדים? (לדוג' אם אדם כלשהו קנה כרטיסים והתחרט).

 

 

תודה!

פורסם
האם אתה מתכוון למכור במחיר הנקוב על הכרטיס או בפחות? או שיש כוונה להרוויח ולמכור במחיר גבוה?

 

 

מכירה ברווח, לפי היצע וביקוש.

פורסם
כל עוד אתה רשום כעסק ומשלם מיסים, אינני רואה בעיה.

אם אין לך כוונה לעשות את זה, אל תחפש קיצורי דרך בפורום. על אחריותך בלבד.

 

 

אני מדבר על מכירת כרטיסים לאירועים בחו"ל וכנראה גם לאנשים מחו"ל, לדוגמא בebay.

 

מה ההבדל בין זה לבין מכירת מוצרים אחרים בebay? הרי במקרה השני אני לא פותח עסק או משלם מיסים.

פורסם

אם המכירה היא לא ללקוחות ישראלים זה ממזער את הסיכונים מכל הבחינות.

עדיין, אם אתה מתכנן להפוך את זה לעניין קבוע, כדאי להתייעץ עם עו"ד שבקיא בתחום.

פורסם

לפני זמן מה איביי פתח רשמית קטיגוריית מכירות של כרטיסים לאירועים. וגם שלחו הודעות בקול תרועה וצהלות.

יש היצע מגוון. גם באיביי אנגליה הדבר קיים.

אני סבור שכדאי לברר מהי הגדרת "ספסרות" לפני שקובעים התייחסות. הרי גם משרד כרטיסים/הזמנה לסרט באינטרנט גובים מה שהם קוראים עמלה - למה זה לא נחשב ספסרות?

ילה גבר בא נראה! מר +1
×
×
  • תוכן חדש...