Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 20 שעות, David32 כתב:

מצחיק קצת שלא הייתה לי קניה אחת מוצלחת עם אפל (והיו) ועדיין יותר מדגדג לי לקנות אייפון מאשר סמסונג עם הרי הבלואטוור והרומים שלהם (וכן ברור שאפשר להוריד איזה פיקסל-אקספיריאנס מ XDA ולהתקין ואז המכשיר מושלם).

 

זה כבר מזמן לא המצב עם סמסונג. למעשה אפשר לומר שהממשק שלהם (OneUI) הוא הבשל ביותר מבין כל שאר הממשקים ה"מולבשים" של המתחרות - החומרה שלהם overpriced לתמורה, זה מאז ומתמיד היה המצב, אבל מבחינת חוויית שימוש להדיוטות, לא לשואה-מי שממשיכים לדחוף פרסומות ברמת הממשק ולא לשאר הצעצועים הסינים יש בכלל מה להציע מבחינתי (חוץ מוואנפלוס, קפרעליהם).

פורסם
לפני 22 שעות, m3x7r3m3 כתב:

התקנתי חייגן של גוגל על הסמסונג

וגם שאר האפל' של גוגל - הודעות לוח שנה וכו'

גם אני, זה פשוט היה חתיכת סיוט שאין סיכוי שמשתמש "רגיל" היה מסכים לסבול.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

להתקין את החייגן של גוגל על מכשיר סמסונג? זה הסתכם אצלי בכניסה לפליי סטור, בחירה של Google Phone והתקנה

ואם אתה רוצה להתקין את כל החבילה של גוגל זה נמצא פה

 

למיטב זכרוני גם בגלל שזה חתום עם החתימה של גוגל אין יותר מדי הרשאות שצריך לתת לה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

עד לפני שנה זה לא היה פשוט, גם הורדה של הapk לא הייתה עובדת. היה צורך בגרסה מותאמת, היו כמה כאלה בxda.

לפני שנה וקצת גוגל פתחו את ההורדה לכל המכשירים.

 

את שאר האפליקציות של סמסונג מחקתי (כמעט) בעזרת כמה פקודות adb פשוטות. העפתי הרבה זבל ושמתי אפליקציות של גוגל במקום. עכשיו הממשק של סמסונג מעולה, רק חבל שיש באג מעצבן שהופך החלפת לאונצ'ר לבלתי נסבלת - יש לאג משמעותי כל פעם שחוזרים למסך הבית.

 

אחרי שנים עם מכשירי גוגל (נקסוס 5, 6P, פיקסל XL) היציבות והחומרה הטובה של הS10 מורגשים. הטלפון שלי לא הפסיק להשמיע שיחות מהאוזניה, פתאום מת, או הפסיק להיטען. ועדיין אולי אקנה פיקסל 6, נראה..😀

פורסם

מעניין, לא הרגשתי את השינוי, כי עד לפני איזה חודשיים הייתי עם Razer Phone2 והחייגן בו היה חייגן הגוגל (בעצם מכל התכונות הבסיסיות של טלפון רק מחשבון לא היה של גוגל - אנשי קשר, חייגן, לוח שנה, הודעות וכו')

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 5 שעות, DubelBoom כתב:

את שאר האפליקציות של סמסונג מחקתי (כמעט) בעזרת כמה פקודות adb פשוטות. העפתי הרבה זבל ושמתי אפליקציות של גוגל במקום. עכשיו הממשק של סמסונג מעולה, רק חבל שיש באג מעצבן שהופך החלפת לאונצ'ר לבלתי נסבלת - יש לאג משמעותי כל פעם שחוזרים למסך הבית.

 

באמת נשמע תענוג...

 

לפני 5 שעות, DubelBoom כתב:

הטלפון שלי לא הפסיק להשמיע שיחות מהאוזניה, פתאום מת, או הפסיק להיטען

בחיים לא קרה לי עם אף מכשיר.

  • מצחיק 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 8 שעות, DubelBoom כתב:

רק חבל שיש באג מעצבן שהופך החלפת לאונצ'ר לבלתי נסבלת - יש לאג משמעותי כל פעם שחוזרים למסך הבית.

איזה לונצ'ר מותקן אצלך? אני עם Nova בערך מהיום השני שה-S10 אצלי (בערך שבוע אחרי ההשקה) ומעולם לא נתקלתי בבאג הזה. יכול להיות שהתבחרשו לך ההגדרות של ה-Defaults?

 

לפני 9 שעות, m3x7r3m3 כתב:

להתקין את החייגן של גוגל על מכשיר סמסונג? זה הסתכם אצלי בכניסה לפליי סטור, בחירה של Google Phone והתקנה

זה עכשיו, אחרי שהם התקפלו כי אנשים כמוני סבלו בשבילך!!!!!!!!!

האמת שגם פעם פעם היה אפשר להתקין, אבל בערך חודש לפני שקניתי את הגלקסי הם החליטו ש-Ummmm NOPE. והורידו את כל האפליקציות שלהם מהחנות למכשירים שהם לא פיקסל/נקסוס/אנדרואיד one (ואולי גם 1+).

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

חברים שאלה,

יש לי אנדרואיד גירסה 10 (אין מקליט שיחות) אם אני מוריד חייגן של גוגל יש אפשרות להקלטת שיחות?

יש לי סמסונג a50 ( ייבוא מקביל) או לחילופין אם מישהו מכיר אפליקציה שכן אפשר להקליט שיחות באופן אוטומטי

חייב מקליט שיחות

פורסם (נערך)

Truecaller החלו לדחוף פיצ'ר של הקלטת שיחות לאפליקציה הגם-ככה-bloatית שלהם ; אין לי מושג מה זה שווה בפועל. מה שבטוח, כמו הרבה שיט שם, זה לא ניתן לביטול, כמו עם ה after call info popup המעיק שקופץ בכל סוף שיחה, למרות שהפיצ'ר בוודאות מבוטל ברמת ההגדרות. הסרתי את הגועל נפש הזה סופית מהמכשיר, פשוט אפליקציה נוראית עם DB עוד יותר נוראי שאי אפשר להתחמק ממנו, גם אם מעולם לא התקנת את האפליקציה במכשירים שלך.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם
לפני 58 דקות, פבל כתב:

איזה לונצ'ר מותקן אצלך? אני עם Nova בערך מהיום השני שה-S10 אצלי (בערך שבוע אחרי ההשקה) ומעולם לא נתקלתי בבאג הזה. יכול להיות שהתבחרשו לך ההגדרות של ה-Defaults?

 

זה יותר קשור לאם אתה משתמש בכפתורי ניווט או בgestures של אנדרואיד 10 (ומעלה).

זה גם תלוי לאונצ'ר לרמה מסוימת, נובה באמת עובד קצת יותר טוב מאחרים, אבל דווקא רציתי לנסות משהו יותר מיוחד כמו ניאגרה.

פורסם
לפני שעתיים, ch2856 כתב:

פיקסל 6 תומך 5G בארץ? הכוונה לגרסה האמריקאית של הדגם הנמכרת פה ושם בישראל. 

 

תומך, אבל לא תקבל 5G בארץ בשום מכשיר שלא נמכר דרך אחת מהרשתות הסלולריות באופן סדיר. לא פיקסל/אקספריה וכו'.

למה? כי למה להם לפתוח את האופציה הזו למכשיר שהם לא משווקים/תומכים בו.

לפני 13 שעות, ANUTKK כתב:

חברים שאלה,

יש לי אנדרואיד גירסה 10 (אין מקליט שיחות) אם אני מוריד חייגן של גוגל יש אפשרות להקלטת שיחות?

יש לי סמסונג a50 ( ייבוא מקביל) או לחילופין אם מישהו מכיר אפליקציה שכן אפשר להקליט שיחות באופן אוטומטי

חייב מקליט שיחות

 

Cube ACR. עובד גם על פיקסלים, אגב (אבל לא דרך בלוטות').

  • אהבתי 1

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם (נערך)
בתאריך 8.11.2021 בשעה 21:07, David32 כתב:

מבחינתי בינתיים הדיל ברייקר הכי גדול זה הקטע עם ה USB

 

זה לא דיל ברייקר, פשוט צריך להתרגל לעבוד עם ענן. אפילו שיש לי אנדרואיד, נדיר ביותר שאני צריך להעביר משהו בUSB (אפילו הטעינה היא אלחוטית, אני צריך USB רק בגלל אנדרואיד אוטו כי ברכב שלי הוא לא תומך בזה דרך בלוטוס). מעלים לענן וזה מסתנכרן אוטומטי ולא צריך לדאוג ולחשוב איפה הקובץ נמצא.

פתרונות ענן מעולים - דמי מנוי נמוכים, שיטה טובה לגיבוי נתונים, האינטרנט מהיר. לא מבין מה הבעייה? אפשר לשים קובץ מוסיקה בדרייב שלך, בין אם של גוגל, מייקרוסופט או אפל.

גם במחשב.

 

זה תענוג שיש בכל מקום את כל הקבצים שלי.

אופיס ושות', כולם שומרים כברירת המחדל את הקבצים בענן גם ככה. ואם יש לך את האקו סיסטם של אפל - בכלל תענוג: לעבור ממכשיר למכשיר ולהמשיך לעבוד על אותם קבצים/מסמכים. המעבר ממחשב שלהם, לאייפד ואייפון חלק. גם מוסיקה עוברת ממכשיר למכשיר בקלות.

 

לשמור קבצים במכשיר זה נחלת העבר. היום הכל בענן.

 

להשתמש בטלפון בתור דיסק און דיי? זה בכלל. הוא קצת יקר לשימוש כזה, אפשר לקנות ב30ש"ח אחלה דיסק און קיי אם משהו מתעקש וצריך.

היום כבר לא צריך דיסק און קיי כדי להעביר דאטה. אפשר לשתף דרך ענן. שימוש יחיד בדיסק און קיי שאני רואה זה להתקין מערכת הפעלה במחשב (באפל לא צריך אפילו את זה, מתקינים מערכת הפעלה דרך האינטרנט).

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...