Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אבל בשבילי זה דיל ברייקר.

אשכרה ציטטת את תחילת ההודעה והתעלמת מהתוכן. חשוב שתלמד אותי להשתמש בענן.

באמת למה שלא אעלה לענן, ואז אוריד ממנו במקום לחבר כבל כשאני כבר מול המחשב.

ואם אתה רוצה ללמד אותי שלא צריך להוריד - יש סיבות מאוד טובות לרצות שהספר שאני שומע יהיה לוקלי.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

אז הייתי בארהב והחלטתי לנסות למצוא את הפיקסל 6.

משימה לא פשוטה, אבל ביום לפני האחרון עלתה בי הברקה- למה לא לנסות את החנות של גוגל בניו יורק?

רצתי רצתי(או יותר נכון נסעתי במטרו) ולבסוף שמתי את ידיי על הפיקסל 6 פרו 128 ג'יגה(סה״כ 980 זוזים כולל מיסים)

מה אני אגיד לכם ... נכון לעכשיו, געגועי ל note 9  ובכלל למערכת סמסונג שאהבתי.

יכול להיות שזה עניין של הרגל(ואני עובד על זה) אבל לפחות המצלמה בכמה רמות מעל(אם כי הסלפי של אייפון 12 פרו טוב יותר בתאורה ביתית, בצורה מאוד משמעותית).

זה שהממשק עירום כרגע רק מפריע לי, אבל אולי זה עניין של הרגל.

בעיות שעוד לא הבנתי איך לפתור:

1. איך מפעילים wifi calling?

2. למה חיבור dok לא עובד באפליקציית הקבצים של גוגל? לא בא לי להתקין זבל סיני. אולי זה סתם בהגדרות אבטחה ועוד לא הגעתי לזה

3. החלפת השפה עי  swipe של הרווח בסמסונג הייתה מעולה. קצת חסר לי משהו כזה.

4. איך שמים על פאקינג שקט? לא do not disturb אלא שקט - שיהיה רק רטט.

 

וכל זה שאני חושב שאני יחסית טכנולוגי, אז אני מרגיש מעט מטופש (וכן,אני מניח שלרוב הדברים שרשמתי יש פתרון בגוגל וכניראה שהייתי מוצא את זה לפני שהייתי מסיים לכתוב את כל התגובה, אבל היי זה כיף להתבכיין)

למסך הכעור אני רגיל, אם כי היה ניתן לוותר עליו ללא ספק.

אם למישהו יש שאלות מכל סוג אשמח לענות.

פורסם
לפני שעתיים, yaniv572 כתב:

1. איך מפעילים wifi calling?

2. למה חיבור dok לא עובד באפליקציית הקבצים של גוגל? לא בא לי להתקין זבל סיני. אולי זה סתם בהגדרות אבטחה ועוד לא הגעתי לזה

3. החלפת השפה עי  swipe של הרווח בסמסונג הייתה מעולה. קצת חסר לי משהו כזה.

4. איך שמים על פאקינג שקט? לא do not disturb אלא שקט - שיהיה רק רטט.

 

קודם כל תתחדש 😃

לגבי השאלות:

2. תסביר יותר מה לא עובד? היום חיברתי DOK לפיקסל XL עם אנדרואיד 10 ולא הייתה שום בעיה..

3. אתה יכול להתקין מקלדת אחרת, אני כבר שנים (11, ליתר דיוק) עם swiftkey ומאד מרוצה.

4. לא יודע אם אנדרואיד 12 שינה משהו, באנדרואיד 10 תלחץ על הווליום, מעל הבר של העוצמה יש אייקון של פעמון. לחיצה עליו עוברת בין רעש/רטט/שקט.

פורסם
לפני 7 שעות, yaniv572 כתב:

1. איך מפעילים wifi calling?

 

קודם תקנה אינטרנט לפלאפון. אחר כך תחבר לו גוגל. אז אתה יכול לחפש כל מיני דברים בתוך האינטרנט שקנית עם הגוגל החדש!

 

image.thumb.png.b5787dc3fb57fa34f76f324719b87b80.png

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, DubelBoom כתב:

 

קודם כל תתחדש 😃

לגבי השאלות:

2. תסביר יותר מה לא עובד? היום חיברתי DOK לפיקסל XL עם אנדרואיד 10 ולא הייתה שום בעיה..

3. אתה יכול להתקין מקלדת אחרת, אני כבר שנים (11, ליתר דיוק) עם swiftkey ומאד מרוצה.

4. לא יודע אם אנדרואיד 12 שינה משהו, באנדרואיד 10 תלחץ על הווליום, מעל הבר של העוצמה יש אייקון של פעמון. לחיצה עליו עוברת בין רעש/רטט/שקט.

 

תודה!

2. מחבר ופשוט כלום לא קורה. אין תיקיה חדשה באפליקציה. אני יוצא מנקודת הנחה שזו הגדרת אבטחה שאני צריך לשנות.

3. אנסה להתקין אותה ולראות.

4. תודה!

 

ציטוט

קודם תקנה אינטרנט לפלאפון. אחר כך תחבר לו גוגל. אז אתה יכול לחפש כל מיני דברים בתוך האינטרנט שקנית עם הגוגל החדש!

זה קסם שכזה, קטע 😅

בכל אופן

1. רשמתי שכנראה אמצע את התשובה בחיפוש בגוגל, פשוט התעצלתי

2. במקרה הזה ספציפית כבר חיפשתי ומצאתי גם את מה שרשמתי, אבל ההגדרה הזו של ה wifi callingפשוט לא קיימת. כמובן שגם כשאני מחפש ב settings אין תוצאה לחיפוש הזה.

מניח שעוד חודש כשאעבור דירה לא אצטרך את זה יותר, אז אשרוד

 

עוד משהו קטן ומעצבן.

נניח ורשמתי מילה שההשלמה האוטומטית לא מזהה, אם אני מנסה לרדת שורה הוא פשוט נשאר תקוע על אותה השורה עד שאני לא לוחץ על המילה מההצעות שיש מעל המקלדת. כלומר השורה החדשה מתווספת, אבל הסמן נשאר במקום שלו.

עריכה אחרונה על ידי yaniv572
פורסם

כמו כל שנה, מעדכן אתכם! 😜

כבר 3 שבועות עם האייפון 13 החדש, תענוג!

ה-12 נמכר תוך שעה וחצי (שיא חדש) אחרי 10 חודשים ב-600 ש"ח פחות ממה שנקנה חדש.

גם ה-11 הקודם וה-X שלפניו נמכרו תוך יום ב-700 ש"ח פחות מחדש.

אנשים מסתכלים על מחיר קניה, זו טעות. הרי מה שמשנה זה כמה עולה לי בחודש.

צריך להיות עשיר כדי להחזיק אנדרואיד קצה. ירידת ערך כמו של וולוו ואלפא.

שישי שמח לכולם! 📲

  • רעיון טוב! 1

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
לפני 12 דקות, Shmelov כתב:

כמו כל שנה, מעדכן אתכם! 😜

כבר 3 שבועות עם האייפון 13 החדש, תענוג!

ה-12 נמכר תוך שעה וחצי (שיא חדש) אחרי 10 חודשים ב-600 ש"ח פחות ממה שנקנה חדש.

גם ה-11 הקודם וה-X שלפניו נמכרו תוך יום ב-700 ש"ח פחות מחדש.

אנשים מסתכלים על מחיר קניה, זו טעות. הרי מה שמשנה זה כמה עולה לי בחודש.

צריך להיות עשיר כדי להחזיק אנדרואיד קצה. ירידת ערך כמו של וולוו ואלפא.

שישי שמח לכולם! 📲

 

אתה יודע זה מצחיק העניין הזה. 

הפלאפון הקודם שהיה לי, היה גוגל פיקסל 3A שנקנה ב-1350 שקל. אחרי גם 9-10 חודשים נמכר בסכום שיא של 600 שקל. הבנאדם שקנה ממני, בדק אותו חבל על הזמן, הוא לא האמין שמכשיר כזה שעדיין באחריות נמכר בכזה מחיר בדיחה.

זה מצחיק שירידת הערך שלו ושל האייפון שלך שעלה כמה? פי 2.5 יותר? הם די דומות.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

 

לפני שעתיים, davemustaine87 כתב:

הפלאפון הקודם שהיה לי, היה גוגל פיקסל 3A שנקנה ב-1350 שקל. אחרי גם 9-10 חודשים נמכר בסכום שיא של 600

 

זה כי בישראל למותג ״Pixel״ אין שום ערך. אף אחד, כמעט, לא מכיר אותו.

הבעיה היא, למה למכור מכשיר אחרי 10 חודשים...

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 6 דקות, falou כתב:

 

 

זה כי בישראל למותג ״Pixel״ אין שום ערך. אף אחד, כמעט, לא מכיר אותו.

הבעיה היא, למה למכור מכשיר אחרי 10 חודשים...

 

יש המון מקרים, קבלת מכשיר מהעבודה בחינם, זה אחד מהם. 

 

 

פורסם
לפני 3 שעות, Shmelov כתב:

כמו כל שנה, מעדכן אתכם! 😜

כבר 3 שבועות עם האייפון 13 החדש, תענוג!

ה-12 נמכר תוך שעה וחצי (שיא חדש) אחרי 10 חודשים ב-600 ש"ח פחות ממה שנקנה חדש.

גם ה-11 הקודם וה-X שלפניו נמכרו תוך יום ב-700 ש"ח פחות מחדש.

אנשים מסתכלים על מחיר קניה, זו טעות. הרי מה שמשנה זה כמה עולה לי בחודש.

צריך להיות עשיר כדי להחזיק אנדרואיד קצה. ירידת ערך כמו של וולוו ואלפא.

שישי שמח לכולם! 📲

 

זה לא הגיוני מאחר והאייפון לאחר שנה כבר מאבד את ההפרש שקנו אותו ממך, ולמה אנשים קונים יד2 מכשיר שבמילא יקר כדי לחסוך 600-700, זה הרי לא שווה את המחיר, עדיף כבר לנסוע לאילת לקבל את ההפרש במחיר ואף יותר מחסך המע״מ ולקבל מכשיר חדש, רק בגלל אנשים כאלה מטומטמים מחירי האייפון נשארים ככה, אתה עושה נכון רק מנצל את כבשי האייפון ונהנה ממכשיר חדש כל שנה, על זה שאפו. 

פורסם
בתאריך 9.11.2021 בשעה 17:18, ch2856 כתב:

המקום היחיד בארץ שבשלב זה מציע את הדגם (האמריקאי), לפחות ממה שמצאתי, זה גו מובייל. המחיר, יחסית לייבוא אישי, סביר - החל מ-2750 שקל. מחיפושים שונים שבצעתי, המחיר הכי זול שאפשר למצוא מחו"ל, לאחר משלוח ומע"מ זה יוצא כ-2400-2500 שקל כך שתוספת של עד 350 שקל לרכישה מקומית עם אחריות שאפשר לממש הופכת רכישה מחו"ל ללא משתלמת ממש, אלא כמובן אם יש מישהו שטס ויכול להביא לך. 

דיברתי איתם, אין במלאי (באילת) ושמו אותי ברשימת המתנה. אני שם ביום רביעי, מקווה שיהיו בשורות טובות.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 11.11.2021 בשעה 12:46, Mr_Shankly כתב:

 

תומך, אבל לא תקבל 5G בארץ בשום מכשיר שלא נמכר דרך אחת מהרשתות הסלולריות באופן סדיר. לא פיקסל/אקספריה וכו'.

למה? כי למה להם לפתוח את האופציה הזו למכשיר שהם לא משווקים/תומכים בו.

 

Cube ACR. עובד גם על פיקסלים, אגב (אבל לא דרך בלוטות').

Cube אינו עובד בהקלטה

זה מראה את משך זמן השיחה אבל לא שומעים כלום

×
×
  • תוכן חדש...