Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגיבוב בענייני בחירת סמארטפון


gil elbaz

פוסטים מומלצים

אתה מתאר את הסמסונג שקניתי לאשתי ב-2013. שבאמת היה לאגי ומעצבן. ב-4 ויותר השנים האחרונות במשפחה לפחות 9 מכשירי סמסונג, וחוץ מ-A51 שמת בפתאומיות אחרי שנתיים ו-9 חודשים אפס תלונות.

 

האם קנית מכשיר מיבוא רשמי, בקופסה בתולה?

 

תבדוק שאין לך איזו אפליקציה זללנית, אפילו תפרמט כדי לנקות נוזקות, ואם עדיין המכשיר בעייתי נסה לנצל את האחריות 

 

אגב, לגבי המטענים - אני חוזר: כנראה שהבעיה בהם. מטען שאינו בתקן PD מעודכן יהיה (יחסית) איטי. מה לעשות, המטען והטלפון צריכים שפה משותפת, והמטענים שניסית, חוץ מאחד, אינם כאלה.

@דובצע ה-S21FE אינו מתחרה באייפון, הוא בקטגוריה יותר נמוכה.  המתחרים באייפון הם סדרה S המלאים, אולי אפילו רק הפלוס מעלה.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Gavrik כתב:

המלצה שלי אל תקנה סמסונג - המון בעיות שאולי אנשים שרגילים לסמסונג או פאנס של סמסונג למדו לסבול אבל אני שבוע עם S21FE ופשוט מטריף אותי עם כל הבעיות שיש לו.

 

המלצה שלי להתעלם מהמלצות שמבוססות על מכשיר בודד מדגם בודד ממישהו שלא מוכן לנסות להבין מה מקור הבעיה במכשיר (תקול או משהו אחר).

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוי נו אפשר להפסיק להיות פאן-בויב ולהסתכל קצת למציאות בפנים?

 

זה מכשיר סמסונג השלישי שלי, כולם היו גרועים באותה המידה.

 

כבר הבנו לגבי המטען שצריך להטעין את המכשיר רק עם מטען בתקן PD בלבד ולא שום דבר אחר. אין פה מה לפתור.

 

לגבי הסוללה צירפתי צילום מסך כבר של הbattery health ורואים שהיא מתרוקנת על גוגל כרום.

 

פייס Id ומצלמה איטית ולאגים? איך אני בדיוק אמור לפתור דברים כאלה? להתחיל להתעסק בצריבות קושחה?

 

סליחה אבל זה טמטום... אני לא אמור להתעסק בפתרון תקלות תוכנה של יצרן במכשיר ב-2024.

אני מבין כשהיו לי תקלות כאלה במייזו MX4 בשנת 2015, אבל פאקינג סמסונג של עשור אחרי?

 

באמת שקניתי סמסונג דווקא כדי להמנע מזה, לבת הזוג יש פוקו F3 יש את האפליקציות המובנות המעצבות (יוטיוב של שיומי) שהבעיה עם החיישן קרבה (שנפתרה כבר מזמן).

חשבתי שאם אקנה סמסונג אמנע מכל השטויות האלה אבל מסתבר שבסמסונג זה עוד יותר גרוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, Gavrik כתב:

אוי נו אפשר להפסיק להיות פאן-בויב ולהסתכל קצת למציאות בפנים?

ממה שאני יודע מההתכתבויות פה, לfalou אין כרגע מכשיר סמסונג וגם המכשיר הקודם לא היה סמסונג. 

ואם להמשיך את הקו שלך, אוי נו אפשר להפסיק להיות הייטר ולהסתכל קצת למציאות בפנים?

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Gavrik כתב:

לגבי הסוללה צירפתי צילום מסך כבר של הbattery health ורואים שהיא מתרוקנת על גוגל כרום.

 

פייס Id ומצלמה איטית ולאגים? איך אני בדיוק אמור לפתור דברים כאלה? להתחיל להתעסק בצריבות קושחה?

 

אתה ממש לא צריך להתעסק בצריבות רומים וכאלה, אבל מה שכבר מנסים להסביר לך לא מעט, שיש לך בעיה במכשיר הספציפי שלך. 

 

מה שיש לך, זה לא משהו שאחרים פה חווים. 

 

לדעתי תנסה לאפס את המכשיר ואם זה לא עוזר, ללכת לחנות ולדרוש שיטפלו בו(ברור שהם יגידו לך שהכול בסדר, מבחינתם מרגע שקנית, אתה לא קיים יותר),

ובמקרה הכי גרוע, תמכור את המכשיר. מבאס, אבל יותר מבאס סתם לסבול ממכשיר בעייתי. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, Gavrik כתב:

אוי נו אפשר להפסיק להיות פאן-בויב ולהסתכל קצת למציאות בפנים?

 

 

המציאות של מי?!

של מי שאולי, אולי, יש לו מכשיר עם בעייה (חומרה ו/או תוכנה) מתוך מאות מיליוני מכשירים בעשרות דגמים שונים שהחברה מוכרת בשנה ומתוך זה מתחיל להמליץ סדרתית לאנשים בפורום לא לקנות סמסונג?

זו התנהלות שיותר מצביעה על מצב נפשי פנימי מאשר על מציאות אובייקטיבית.

 

אם אתה לא מבין למה זו התנהלות לא רציונאלית, אז תקבל את זה שאתה חודל מההרגל הזה, כי החליט האדמין ״פאנבוי״ של סמסונג (שהסמסונג האחרון שהיה לו היה גלאקסי S2...).

 

  • מצחיק 2

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, Gavrik כתב:

אוי נו אפשר להפסיק להיות פאן-בויב ולהסתכל קצת למציאות בפנים?

 

המציאות שלי קצת שונה משלך.

אני עם S22 Ultra 512Gigz (ייבוא רשמי) מפברואר 22' - זה האנדרואיד הראשון שלי שלא עבר אפילו איפוס ובטח שלא רוט מהיום שיצא מהאריזה. עדכונים שוטפים, הכל זורם.

יש בו את כל מה שאני צריך, מצלמה סבירה+, קישוריות נורמלית (חמש גימל, eSIM, ווייפיי 6עי), Secure Folder בשביל פורנו גמדים, הקלטת שיחות מובנית, ממשק נורמלי (אחרי שמבטלים את כל השיט שלא צריך ולזכות סמסונג ייאמר שבעשור האחרון הם צמצמו משמעותית את כמות ה-Bloatware במכשירים שלהם).

הוא ללא מגן מסך (וגם אין על המסך שום סימן שימוש או שריטות), שרד שתי נפילות משמעותיות עם קייס של Spigen וממשיך לתת בראש. אני בכיף רואה את עצמי נשאר איתו עד פברואר 25' ורק אז, אולי, אשתדרג ל-S25.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר, כמו שכתבתי -

אתה כנראנ עך הגדרה של טעינת סוללה עד 85 אחוז. תבטל את זה.

מטען - יש לי מטענים של סמסונג s8/9/10 וכולפ מטעינים מצויין את דגמי s21 ומעלה כולל הדגם הספציפי שלך.

כנל עם מטען ניסקו pd שיושב בתוך הקיר.

לסינים יש כל מיני תקני טעינה מוזרים.  שלא לדבר שיש מטענים לא יציבים או שיכולים להשירף שנמכרים בעליאקפרס.

כבל - בדוק כבל. יש המון זבל בשוק. ורוב הכבלים נדפקים אחרי שימוש מסיבי, במיוחד תלוי כמה מקפלים אותם במיוחד ליד המחבר.

כרום - בדוק תוספים. נסה לעבור לשימוש בedge או firefox לשבוע. 

כל זה לא עוזר - תפעיל אחריות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, falou כתב:

המציאות של מי?!

של מי שאולי, אולי, יש לו מכשיר עם בעייה (חומרה ו/או תוכנה) מתוך מאות מיליוני מכשירים בעשרות דגמים שונים שהחברה מוכרת בשנה ומתוך זה מתחיל להמליץ סדרתית לאנשים בפורום לא לקנות סמסונג?

זו התנהלות שיותר מצביעה על מצב נפשי פנימי מאשר על מציאות אובייקטיבית.

 

אם אתה לא מבין למה זו התנהלות לא רציונאלית, אז תקבל את זה שאתה חודל מההרגל הזה, כי החליט האדמין ״פאנבוי״ של סמסונג (שהסמסונג האחרון שהיה לו היה גלאקסי S2...).

 

לפי הביקורות בזאפ, המציאות של כל אדם שלישי או רביעי שקנה את המכשירים האלה (21-22-21fe)

 

אז אפשר להיות בטוח שזאת לא בעיה  "נפשית פנימית של אדם אחד" אלא תופעה רחבה הרבה יותר 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סמסונג רחוקים מלהיות מושלמים אבל בשנים האחרונות זה היצרן שאני בוחר בו למשפחה. מדיניות העדכונים הכי סבירה ביחס למתחרים מבית אנדרויד. תמיד קונה את הדגם החדש ביותר בסדרה - a1x לילדים, a5x לגדולים, s2x לאישה... כשה-x הוא העדכני ביותר. עוד כמה מאות שקלים בשביל עוד שנה-שנתיים של תמיכה, שווה.

  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני חצי שנה התלבטי בינול בין ה-A54, בעיקר כיוון שיש לו מסך יותר גדול (חשוב לי, עניין של מיקוד הראיה בגילי). בסופו של דבר מצאתי כי ברוב העולם הוא נחשב פחות טוב מה-A54 (מצלמות, מבנה גוף) והביקורת היתה שבארץ הוא overpriced. בסופו של דבר נקרתה לי הזדמנות לקרות את ה-A54 ממש בזול (יבואן רשמי) ובינתיים אני מרוצה ממנו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זוגתי רוצה להחליף את הגלקסיS21 המזדקן שלה, והמתבקש הוא S24. מודע שהשיפור מאוד קטן ביחס ל גלקסי 23, אבל מצד שני גם ההפרש במחיר מאוד קטן(300 שקל). 

 

היא כבר במצטבר 10 שנים עם סמסונג, ואין לה באמת רצון אמיתי למכשיר אחר. זה אמנם עדיין מוקדם, אבל יש סיבה להמנע מה-24? 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...