Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רושם את ההודעה עבור חבר

את כל הפרטים ניתן למצוא כאן :

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?hl=en_US&pli=1&formkey=dFdnb0dfZno0S3A4WkdvMlRBTlE2WVE6MQ#gid=0

 

ד"ר יעקב חיימוביץ מאושפז במצב קשה בהדסה עין כרם - ירושלים‚ ונמצא בסכנת חיים.

יעקב מרצה במכללה האקדמית אורט בראודה כרמיאל‚ חלה בסרטן והוא זקוק בדחיפות לתרומת כדוריות דם לבנות מסוג דם O+.

עקב סיבוך וזיהום הוא חייב לקבל כל יום מנת כדוריות דם לבנות כדי להתגבר על הזיהום בו לקה.

 

תהליך תרומת דם כדוריות לבנות הינו תהליך האורך 3 ימים:

 

1) בדיקת דם לבדיקת בריאות

2) למחרת הגעה לצורך קבלת זריקה הגורמת לייצור מוגבר של כדוריות דם לבנות.

3) 6-12 שעות אח"כ יש להגיע שוב לבית החולים לצורך תרומה האורכת כ- 3שעות.

 

 

אנא התגייסותכם‚ רק כך ניתן יהיה להציל את חייו של איש יקר זה.

 

תודה רבה לכולכם ! אתם מרגשים אותנו עד דמעות.

 

קבוצת הפייסבוק שלנו : https://www.facebook.com/SavingJacobLife

פורסם

שלום לכולם,

 

לפני הכל אני רוצה לציין שמדובר על בן אדם יקר ומשפחה מדהימה.

אני אשמש כאיש קשר של הפורום ואנסה כמיטב יכולתי לענות על שאלות ולספק מידע.

 

בנוגע לשאלות ששאלו:

 

כרגע מדובר רק על o+, זאת תרומה של כדוריות דם לבנות זה קצת שונה מתרומה רגילה.

כל תהליך התרומה מתבצע רק בהדסה, לצערינו לא מתאפשר כרגע לבצע את התהליך במקום אחר.

 

תודה רבה לכולם.

×
×
  • תוכן חדש...