Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן 2 זולה מאוד. מדוע?


chenrp
שימו לב! השרשור הזה בן 4402 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון

רשמת שההגה מתקשר, איך מגדירים הגה מתקשר?

כשאני נהגתי ברכב הזה ההגה היה כמו של מכונת ארקייד. אתה נותן לו דחיפה קלה ומרוב שהוא קל הוא ממשיך להסתובב...

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 379
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הגה מתקשר זה מאוד קל וברור להגדיר - אבל הרבה יותר קשה להבין.



 

ברגע שאתה נתקל ברכב שיש בו הגה לא מתקשר - אתה מבין טוב מאוד מתי אתה נוסע ברכב שיש לו הגה מתקשר.

 

:-D מה רשמתי :shock:

 

אני אתן לך דוגמא - הרכב הראשי זה טויוטה אוונסיס מדגמים 2003 עד 2008

 

הרכב זריז, נוח, גדול, כיפי - כל דבר טוב אחר שתרצה לאמר

 

אבל! הגה מת! אתה נכנס עם הרכב הזה לתוך כיכר קטנה ובכמה פעמים הראשונות שאתה תיכנס לכיכר אתה תהיה בטוח שאו שיש לך תת היגוי או שההגה פשוט לא מגיב ואתה נאלץ לבצע תיקון גס בכדי לגרום לרכב לפנות בזמן.

 

לעומת זאת הרנו - במאית שניה שאתה נוגע בהגה - הרכב יגיב למרות המשקל הרב שלו.

 

אז מה יש לנו כאן

 

רב אחד שהוא אמנם גדול מאוד ומרגיש קל כמו נוצה אבל - בסיבובים ופניות חדות - אם אתה לא יודע איך לתת להגה בראש - אתה פשוט תשאל את עצמך - מה זה :shock:

 

ורכב שני שהוא טנק אזרחי בלי צריח - אבל מגיב להגה כאילו שיש לו נעלי אצבע במקום גלגלים.

 

אני מקווה שזה פחות או יותר מסביר מה זה הגה לא מתקשר.

 

אתה רוצה הסבר קצת יותר קיצוני?

 

בוא נאמר שאם בשתי המכוניות אני אנסה לעשות החלקת כוח (היגוי יתר) אז:

 

באוונסיס - יש לה מספיק כוח בכדי לעשות כזה תרגיל (אני בספק בגלל הגודל והמשקל של הרכב בסופו של דבר) אבל אני לא מאמין שאני אצליח לסובב את ההגה בזמן בכדי לבצע את התיקון והרכב פשוט יסתחרר (עזוב עכשיו את נושא בקרת האחיזה).

 

במגאן - אם הדבר הזה עושה החלקת כוח אני כנראה פטרוזיליה אבל - כאן אני לפחות בטוח ב100 אחוז שאני אצליח לעשות היגוי נגדי בזמן.

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אני חשבתי שהכוונה בזה שמרגישים את ההתנגדות של ההגה לידיים לפי איך שהגלגלים מסובבים, כי אני זוכר מהמגאן שהיתה לנו שההגה הרגיש ג'ויסטיק ולא אמיתי.

כנראה שזה גם תלוי ברגישות של הנהג לעניין.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה גם חלק מהעניין.



 

בעקרון הגה כבד שמתנגד לך קצת לא אומר שהוא לא מתקשר - אתה מתרגל להפעיל עליו טיפונת של כוח אבל אם הוא מגיב במקום הוא מתקשר.

 

הגה לא מתקשר זה הגה שלא מגיב מספיק מהר לתנועת היד שלך או יותר נכון לא מעביר את הפעולה של ההיגוי בו ברגע שהתחלת להזיז אותו - מדובר לדעתי על הפרש של מאיות שניה אבל זה מורגש.

 

כבר נתקלתי במקרים מוזרים כמו בדייהו לאנוס שההגה פשוט נלחם איתך ומנסה תוך כדי סיבוב להתיישר שזה לחלוטין חוסר תקשורת - נסיעה לאילת ברכב של אחת האקסיות ואני זוכר בפירוש שבעיקולים ארוכים ההגה פשוט רקד לי בידיים, תנועות קטנות כאלה של נסיון נואש לצאת מהסיבוב - במוסך לא מצאו שום תקלה גם לא בכוון פרונט.

 

לי בעצמי היתה דייהו לאנוס ואני לא זוכר שזה היה ככה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שמח שיש לי פתרון בשבילכם , לפתור את בעית ויכוח "הרכב האמין יותר ממשנהו".

 

יש באתר המכרזים של מנהל הרכב הממשלתי, את כל ספרי הרכב שמטופלים בחברה(בכל זאת-רק מה ש"המנהל" קונה) ,ומצויינים שם כל הטיפולים שכל "כלי הרכב" עברו מביום היוולדם, רשיון הרכב וטופס בדיקת מכון.

 

http://rechev.mof.gov.il/NR/exeres/BEE023E3-0A75-4F94-8048-DDCB5507D429.htm

 

תחשבו נתונים סטטיסטיים ותיווכחו.

 

דרך אגב נתקלתי לא פעם ברכבים של משטרת ישראל (אלה -לא מטופלים במורשה) בטויוטה יאריס בעיקר שגמעו 500K ,וספר הרכב שלהם נקי להפליא (למעט תאונות פח וכדו')

 

אמיתי לחלוטין! ואי אפשר לערער על זה!:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב הצמיגים הם HF201 של HIFLY - חוץ מזה שמדובר בצמיגי קיץ שהעמידות שלהם היא עד 200 קמ"ש בערך אני לא יודע כלום.



 

עדיין לא גמרנו אפילו מיכל דלק אחד - בין החצי לרבע

 

כמו שאתם מבינים הרכב הזה לא יראה הרבה כביש בתקופה הקרובה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

HIFLY... :D

זה כל כך סיני זבל שאפילו לא שמענו עליו...

 

לא הייתי שם את זה אפילו צמיג לנדנדה בגן שעשועים.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שמח שיש לי פתרון בשבילכם , לפתור את בעית ויכוח "הרכב האמין יותר ממשנהו".

 

יש באתר המכרזים של מנהל הרכב הממשלתי, את כל ספרי הרכב שמטופלים בחברה(בכל זאת-רק מה ש"המנהל" קונה) ,ומצויינים שם כל הטיפולים שכל "כלי הרכב" עברו מביום היוולדם, רשיון הרכב וטופס בדיקת מכון.

 

http://rechev.mof.gov.il/NR/exeres/BEE023E3-0A75-4F94-8048-DDCB5507D429.htm

 

תחשבו נתונים סטטיסטיים ותיווכחו.

 

דרך אגב נתקלתי לא פעם ברכבים של משטרת ישראל (אלה -לא מטופלים במורשה) בטויוטה יאריס בעיקר שגמעו 500K ,וספר הרכב שלהם נקי להפליא (למעט תאונות פח וכדו')

 

אמיתי לחלוטין! ואי אפשר לערער על זה!:lol:

 

ענק! קח בחשבון שהרכבים שם טחונים ברמות.

יש שם קורולה 2004, מעבר לשיפוץ אלטרנטור ב 150 אלף והחלפת מייסב. .אין תקלות.

למרות שמדובר ברכבים מבצעיים שעוברים חיי גהינום.

לעומת זאת היונדי והפורדים,אלוהים יעזור...

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסתכלתי על כמה ספרי רכב. מעניין מאוד. עושה רושם שבשום רכב לא מחליפים אף חלק שאינו בטיחותי פרופר.

 

החלפות ברקסים בזמן, החלפות מצבר מתי שצריך. כל היתר - אין מצב שייגעו בו.

 

בבדיקה של הטויוטה לא היה סעיף אחד שהיה בסדר, טונה של ריג'קטים שיעלה כמעט 10 אלף ש"ח לסדר. פלא שהם מוכרים?

 

מדהים שמישהו היה פראייר מספיק לשלם על זה 31 אלף ש"ח...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחשוב הפוך,קורולה = שקט נפשי קרי:

בנסועה פרטית קרוב לוודאי:

7 שנים עם בלאי אפסי! ללא שום תקלה.......להבדיל אלפי הבדלות מ...

 

אין דברים כאלה דודי!

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאפשר ללמוד מהמכרזים האלה- פשוט כלום.

 

יש שם יאריס שעברה 300 אלף וכמעט ללא תקלות. לעומת זאת יש יאריס אחרת עם פי 2 יותר תקלות לאותו קילומטראג'. ככה גם עם דגמים של סקודה אוקטביה,פורד פוקוס, וכניראה גם יונדאי, פשוט לא בדקתי.

 

מה שכן אפשר לראות, זה שהמחירים של קרסו חסרי פרופורציה לחלוטין!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא זולה בגלל בעיות אמינות .

גירים אוטומטיים שובקים חיים מוקדם מבכל מכונית אחרת .

מתגים חשמליים שלא מתפקדים .

חלונות חשמל שהמנגנון שלהם מתקלקל .

בולמי זעזועים שמתקלקלים .

בקצור , לכל דבר יש מחיר - קנית בזול קבלת זול .

 

ממש לא נכון מבחינת אמינות כללית. יש לי מגאן 2008 שנקנתה חדשה (פרטי) ואחרי 4 שנים ו 96,000 ק״מ אני יכול להגיד שמבחינת אמינות, אין בעיות מיוחדות. בתקופת האחריות (אחרי כשנתיים וחצי) הוחלף מדחס מזגן.

מבחינת מחירים, זה נכון, עלות הטיפולים במוסכים מורשים היא שערוריה. יש יבואן עם ״עיניים גדולות", אז צריך לא להכנס למוסכים אלו. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

טוב,

 

עבר קצת זמן - עוד קצת מידע לגבי המצב הנוכחי

 

קודם כל - גיליתי שהשמשות הקדמיות מצויידות במרימי שמשות - בעיה אחת נפטרה. :-D

 

(יכול להיות שכבר כתבתי את זה - לא זוכר מה קרה אחורה :-P )

 

וובכן רק שבוע שעבר תדלקנו אבל אשתי תדלקה והיא אף פעם לא בודקת כמה ליטרים, כמה קילומטרים ולכן גם לא הופקנו מסקנות - מצטער.

 

כמו שאתם רואים - זה רכב שני שלא נוסע ממש הרבה אבל מכמות הנסיעות שעשינו בו בזמן הזה אני יכול לאמר שהוא בהחלט חסכוני.

 

ממחשב הרכב הממוצע הוא 8.4/100 שזה בעצם אומר כמעט עגול 1:12 וזה גם בהחלט מרגיש ככה.

 

----------

 

לגבי הצמיגים - הרכב מתנהג טוב, אחיזת כביש טובה, היגוי נהדר ובשביל נסיעה בין 90 ל110 לא צריך יותר מזה.

 

לגבי עצירת חירום - אם יש דבר אחד שהרכב הזה עושה ממש טוב? זה לעצור! :roflmao:

 

כל הבלמים חדשים - כל הרפידות כל הצלחות - הרכב בולם כמו לבנת חבלה.

 

הצמיגים יוחלפו לא בטסט הקרוב אלא באחד שאחריו - על הצמיגים האלה אני אסע מקסימום שנתיים.

 

------------

 

לא יודע לגבי האמינות של הרכב - באמת לא יודע למה לצפות אבל לבינתיים אני משאיר בצד סכום כסף שיוכל לפצות על שיפוץ גיר או סלילי הצתה - אם כי - לשלוש שנים הקרובות יש אחריות ולכן זה כסף שסתם שוכב לו בצד אבל לא מזיק לשמור.

 

------------

 

לגבי הנסיעה של הרכב, מה אני אגיד לכם, למרות הגיר שלפעמים מטלטל ובעצירה לפעמים גם כן עושה זאת - אני פשוט התאהבתי ברכב הזה.

 

כל כך נוח וכל כך רגוע לנהוג שממש לא מעניין אותי אם אני נוסע מקסימום 110 - פשוט כיף להעביר מרחקים ברכב הזה.

 

לגיר אפרופו כבר התרגלתי וברגע שיודעים איך לעבוד עם דוושת הגז הוא מרגיש כמו גיר רציף ב95 אחוז מהזמן - זה לא משהו שאפילו מתקרב לזוועתיות של הגיר הרובוטי של קורולה 2008 אם אתם רוצים קנה מידה להשוואה.

 

ממש, אבל ממש חסרה לי משענת למרפק של יד ימין אבל האשה מאוד לא רוצה להכניס שם משענת מכוערת ואני מבין אותה.

 

באמת מבסוט.

 

אפרופו הדבר הרע זה הנושא של החלפת נורה (עוד לא יצא לי) אלוהים ישמור!

 

בעקרון אמורים לפרק את הגלגל! הבנתי שמספיק לסובב אותו הצידה ויש גישה - בחיי, שבמידה ונשרפת לי נורה אני קופץ למרכז שירות - איזה סיוט זה נראה. (אני אנסה פעם ראשונה בעצמי אבל נראה לי שזה יעלה לי ביוקר :-D )

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אין צורך בפירוק הגלגל, רק לסובב אותו לכיוון הנגדי מהצד שבו נשרפה המנורה. יש פקק עגול במגן רפש שמכניסים אליו את היד ועם קצת תושיה ניתן לחלץ את המנורה. אני חושב שזה יוצא בסיבוב, אבל לא זוכר כבר בדיוק.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי כמה סרטונים ב-youtube כששקלתי לקנות את המגאן, יש כמה טריקים כמו להוריד את מגן הרפש לגמרי וכו', נראה לי שאחרי פעם ראשונה שזה יקח חצי שעה - שעה של לנסות מספר שיטות, ההחלפה הבאה לא תקח יותר מ- 5-10 דקות. אולי לא שיא הנוחות, אבל גם לא עניין כל כך גדול כמו שעושים מזה לפעמים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4402 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...