Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
בתאריך 1.7.2024 בשעה 19:49, BassDriver כתב:

אלך למוסך נראה מה יגידו. לא הייתי בונה על הבוחנים שבבור שיצביעו על תקלה.

ברור, אבל בכל מקרה בקרוב אצטרך לעשות טסט לרכב. אחרי שתבדוק אצלך את הבעיה, אשמח שתעדכן

 

עריכה אחרונה על ידי thebaron

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם
לפני 35 דקות, yairw כתב:

הרכב בן 11 שנים, תברר היכן נמצאות תושבות המנוע והגיר ותנסה לראות את מצבן פיזית

לא יודע לגבי ה CX5,
ה CX30 בן 3 מודל 2021 עם 58,000 ק"מ, הוחלפו 3 התושבות (מנוע, משקפיים, גיר) במסגרת האחריות לפני כשנה. אתה חושב שזה בגלל התושבות?

פורסם

הCX5 בן 13, אז זה כיוון שעושה הגיון,

 

לגבי הCX30, בן 3 וכבר הוחלפו תושבות? אפשר לדעת מדוע?

נשמע מוזר שלאחר 3 שנים צריך כבר להחליף, אך אם זה היה באמת מוצדק, מדוע שאותה הבעיה לא תחזור על עצמה שוב (ראה ערך PURETECH ורצועת מנוע ששודרגה כמה פעמים מבלי שתפתור את הבעיה המקורית)

 

כבר חתמתי...

פורסם
בתאריך 5.7.2024 בשעה 22:29, yairw כתב:

הCX5 בן 13, אז זה כיוון שעושה הגיון,

 

לגבי הCX30, בן 3 וכבר הוחלפו תושבות? אפשר לדעת מדוע?

נשמע מוזר שלאחר 3 שנים צריך כבר להחליף, אך אם זה היה באמת מוצדק, מדוע שאותה הבעיה לא תחזור על עצמה שוב (ראה ערך PURETECH ורצועת מנוע ששודרגה כמה פעמים מבלי שתפתור את הבעיה המקורית)

 

שלי בן 11...קצת התערבבו היוצרות...אולי עדיף שבעל ה-CX30 יפתח שרשור נפרד.

 

ולא נראה לי שהבעיה נובעת מתושבות. מדובר בנדנודים קלים ולא ברעידות. 

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם
לפני שעה, netanel1014 כתב:

זה קלאסי בולמים. תבדוק את הבולמים.

נא התייחס ל-CX5, התערבבו כאן שני פוסטים. אולי עדיף שבעל ה-CX30 יפתח שרשור נפרד.

לפני 5 שעות, BassDriver כתב:

ל CX30 יש TSB בנושא רעידות שנובעות מתושבות הבולמים ו/או הבולמים עצמם (הקדמיים). בהמשך אפתח שרשור נפרד.

נא התייחס ל-CX5, התערבבו כאן שני פוסטים. אולי עדיף שבעל ה-CX30 יפתח שרשור נפרד.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

עדכון: אני ממש לא יודע מה לעשות (CX5 שנת 2013 עם נדנודים)  - כאמור, חזרתי בעבר למתקין הצמיגים, בדק את ארבעתם ואמר שהם תקינים. הייתי לאחרונה גם במוסך מאזדה, בבדיקה כללית, אמרו לי שהרכב בסדר גמור, אין שום בעיה מכנית (משולשים, מכלולי פרונט/היגוי וכו'). הייתי ליתר ביטחון באיזון גלגלים.

ועדיין, יש נדנודים קלים מעצבנים. לא רעידות - נדנודים.

 

מנסה לבדוק עם יבואן דנלופ, לא עונים שם. אני ממש מתוסכל (אשתי והבת שלי אומרות שהן לא מרגישות דבר...אבל אני יודע מה אני מרגיש)

עריכה אחרונה על ידי thebaron

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...