Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב ומבורך לכולם!

 

מהי רמת האמינות לסיריון דגם שנת 99-2000? ומהי צריכת הדלק הממוצעת שלו? והאם נכונה השמועה שעדיף לא לקנות את הדגם מנוע 1000 סמ"ק עקב תדירותו בחברות ההשכרה בעבר?

ובכלל על איזה רכב קטן הייתם ממליצים, בעל צריכת דלק נמוכה עם נסיעות בתוך העיר לרוב, בסכום של עד 13000 ש"ח...?

 

תודה רבה למסייעים!

פורסם

שלום.

כבעל שרייד 1000 כ7 שנים בעבר וכבעל YRV כ2.5 שנים

ומנסיון רב עם דייהטסו אני אומר כך:

דייהטסו היא חברת המכוניות הקטנות האמינה ביותר בארץ.

גם השרייד גם הסריון וגם הYRV הם מכוניות אמינות מאוד בכל קנה מידה.

היתה לחברת דייהטסו תקלה אחת במשך השנים: דייהטסו סיריון 1000

מהמודלים 99-01.

הרכב עם המנוע הקטן לא הצליח ,והמנועים נזקקו לאוברול כבר ב120-150K.

אם היינו מדברים על פיאט , רנו ,ופזו-ניחא.אבל זה לא המצב.

המנוע הקטן פשוט לא מתאים לרכב והמאמץ שהוא עושה בלשנע את המרכב גומר אותו מוקדם מהצפוי.

במנועי 1300 זה ממש לא המצב.מנועים כאלה עושים מעל 250K בקלות ושמעתי על כאלה שעשו גם 350K ק"מ.

לכן הצעתי תתאמצי עוד קצת וב20K ש"ח כבר אפשר למצוא YRV מודל 01 או סריון(מנוע1300)01

אם בכל זאת את לחוצה בכסף תרכשי שרייד 1300 ממודל 96-00 שהיו מכוניות טובות מאוד כמובן עם מנוע1300.

בהצלחה!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

בכזה סכום מצטרף להמלצה של השרייד,אך מוסיף גם את הספייס למרות שלא פשוט למצוא שמורה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הבנתי שבארץ בקושי ניתן להשיג את הסיריון ה 1300 סמ"ק היות וכמעט כולם הגיעו לליסינג עם 1000 סמ"ק וגם מחיפוש ביד 2 לא מוצע בכלל ה 1300 סמ"ק....

השאלה היא במידה ומדובר ברכב 1000 סמ"ק שהוחלף לו מנוע בחודשים האחרונים, האם זה יהיה יעיל....?

פורסם

רבים מהמגיבים ניזונים משמועות.

 

בדומה למגיב מעלי, לי יש ניסיון אישי נהדרעם כל מכוניות דייהטסו: חמש כאלה במשפחתי, ועוד שלוש שקנו אנשים בהמלצתי.

 

נכון להיום, יש במשפחתי המצומצמת דייהטסו סיריון 1000 סמ"ק המשממשת כרכב שני. שנת 1999. מה אגיד לך? רכב חמוד, זריז, מאד מרווח ביחס לגודלו החיצוני (אפילו עגלת תאומים נכנסת בו, מה שלא נכנס בסיריון החדשה יותר)וחסכוני: בבדיקה אצלנו, בנסיעה משולבת, 15.5 ק"מ/ליטר. נורא קל לדעת אם הרכב היה בעברו בהשכרה: חפשי רק את הדגם המאובזר יותר, וכמובן בדקי ברישיון הרכב.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

השאלה היא שאם זה באמת נכון שסריון 1000 סמ"ק מעל 150 אלף ק"מ המנוע נשחק, רכב שמפוסם ביד 2 שהוחלף לו מנוע יועיל במשהו...?

פורסם

בקיצור זאת ההתלבטות:

 

עד סכום של 12k :

סיריון 99-2000

קליאו b שנת 2001

 

או להשקיע קצת יותר עד 22k

טיויה יאריס שנת 2000-2001

פיאט פנדה 2005

 

מה ההצעות? אלא א"כ יש לכם הצעות אחרות בסכומים האלה לרכב אמין וחסכוני...

פורסם

ההבדל בין היאריס והפיאט פנדה לסיריון דור ראשון הוא תהומי. (את הקליאו B אני לא באמת מכיר).

 

שימי לב שאת קונה רכב בן 12, וברכבים כאלה זה קריטי איך טיפלו ברכב. אם הרכב מטופל בקפדנות, אז גם הסיריון דור ראשון תהיה אמינה. אם לא - גם ברכב היפני יהיו תקלות.

 

בנוסף, הסיריון דור ראשון הרבה פחות בטוחה מהחלופות שציינת (הקליאו B, הפנדה וגם היאריס).

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

קשה לנבא לגבי העתיד. אבל בעיקרון, אם הוחלף מנוע ויש אישורים וקבלות, לדעתי את יכולה לישון בשקט. זאת אומרת, אם באמת נעשתה עבודה טובה. אגב - כבר נכתב על כך לא מעט בפורום זה - "מנוע חדש", משמעותו לא חדש מהניילונים אלא אחד במצב סביר, מיבוא מחו"ל, בדרך כלל מפירוק של רכבים מתאונות. כלומר, לא ניתן בוודאות לדעת כמה ק"מ הוא באמת עשה.

 

במידה ואין נזילות מים והרכב מטופל כיאות - גם סיריון 1000 סמ"ק יכולה להיות אמינה ומומלצת.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

×
×
  • תוכן חדש...