Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסבה לגיר ידני


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום..

 

לחבר שלי יש הונדה סיויק אוטומט 96

 

רציתי לשאול אם הסבה לידני תהיה יותר חזקה מידני מקורי

 

או שזה בכלל לא משנה וזה אותו דבר.

 

תודה רבה..

פורסם

אם ישימו את אותו הגיר בדיוק והמנוע נשאר אותו מנוע,

מדוע שהרכב המוסב יהיה יותר חזק מידני במקור?

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

ההפך חבר.

 

גיר אוטומטי יותר איטי מאשר גיר ידני, יש יוצאים מהכלל אולם בשנתון של ההונדה של החבר עוד לא ייצרו את הגירים האלו.

Got To love It

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ההספק לא ישתנה, אבל אני חושב שהרכב ירגיש מעט חזק יותר בגלל שגיר אוטומטי "בולע" יותר כח מהמנוע בדרך לגלגלים מאשר גיר ידני.

 

כי אמרו לי שהמנוע באוטומט פחות מתאמץ מידני

אז עם השנים האוטומט פחות "נהרס" מאשר הידני

 

המנוע נשחק פחות עם גיר אוטומטי, אבל מתאמץ קצת יותר עם גיר אוטומטי.

היה על זה דיון כאן לפני כמה שבועות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מה זה הסבה לידני ? קונים את כל החלקים הדרושים ע"מ

להחליף אתץ הגיר האוטומט לגיר ידני ומרכיבים אותם על הרכב

בידיוק כמו שהונדה הרכיבו את האוטו הידני אצלהם במפעל (אולי לא בידיוק כמו )

 

אין שום סיבה שאחת מהם תהיה יותר "חזקה " מהשנייה

מה שכן , הייתי אומר שהמוסבת תהיה פחות אמינה , אבל זה מאוד תלוי בטיב החלקים והעבודה

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הרכב לא ירגיש טיפה חזק יותר בגלל שיגיע יותר כח מהמנוע לגלגלים כתוצאה משימוש בגיר ידני או שזה שולי ולא יהיה מורגש?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא חזקה יותר, מהירה יותר. הs20 הוא גיר קצר שנועד למנועי ה1400 של הונדה.

עקב מהלכים קצרים יותר, הרכב יהיה מהיר יותר וכוחו יהיה זמין יותר.

 

בעניין ההסבה, אין סיבה שהרכב יהיה פחות אמין. כל עוד ההסבה נעשתה במקצועיות וללא חיפוף עם חלקים תקינים.

הרכב במפורש יהיה מהיר יותר משמעותית. תהנה מצריכת דלק נמוכה יותר.

 

מומלץ בחום אם הדבר מתאפשר לך

פורסם

לא להטעות סתם יש ארבע סוגי גירים

S20 A000- הילוכים ארוכים ומזלג מאלומיניום הגיע במנועים החלשים בשנים 92-95.

S20 B000- הילוכים קצרים ומזלג מאלומיניום הגיע במנועים החזקים בשנים 92-95.

 

S40 A000- הילוכים ארוכים ומזלג מפלדה הגיע במנועי 1.4 ו 1.6 החלש בשנים 96-00.

S40 B000- הילוכים קצרים ומזלג מפלדה הגיע במנועי D16Y8 בשנים 96-00,

עם הS40 B000 עם העברות נכונות בסביבות ה 8-8.5 שניות בסדאן סטנדרטית.

 

עכשיו אם אתה רוצה להסב חפש S40 B000 גיר חזק מאוד וקצר יש למכירה בהונדה קלאב.

שבת שלום!

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

בהונדות למינהם הגיר האוטומט מסרס את המנוע בצורה די קיצונית

שיסתכל מעל הבורג ריקון שמן של הגיר מוטבע שם עיגול ובתוך העיגול רשום אם זה S20 או S40

ובאותם עיגול רשום גם A000 או B000

רוב הסיכויים זה S40 A000.

 

אה ועוד שינוי חשוב שיש בשוני בגירים בדגמי ה A000 למינהם יש מייסבים 35MM

וב B000 למינהן יש מייסבים 40MM.

שבת שלום.

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

×
×
  • תוכן חדש...